Kamień

1. Data: 2004-11-11 10:29:05

Temat: Kamień
Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W pralce utworzył się kamień widoczny na filtrze i rurze w której jest
zamocowany ten filtr. Z wierzchu jest maź, pod spodem twardy osad koloru
brązowego. Sądzę, że zakamieniony jest cały układ odpływowy pralki włącznie
z grzałką. Jak zwalczyć ten kamień szybko i skutecznie, o Calgonie już wiem,
może są inne bezpieczne środki chemiczne?

Z poważaniem
MJ

1. Data: 2004-11-11 10:44:08

Temat: Re: Kamień
Od: "Brunon" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

HA nie uzywalo sie Calgonitu ... no to teraz pralka do serwisu ... :)))

a tak na powaznie ... sprobowalbym starego sposobu z octem lub siakims
odkamieniaczem w proszku - takim jak do czajników.

Wg mnie uzwywanie substancji dodawanych do kazdego prania nie jest
uzasadnione ekonomicznie ... no ale oczywiscie to tylko IMHO.

Pozdro
B.

1. Data: 2004-11-11 14:34:29

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> włącznie
> z grzałką. Jak zwalczyć ten kamień szybko i skutecznie, o Calgonie już

Calgon NIE usuwa juz istniejacego kamienia.
Uzyj kwasu octowego, fosforowego lub cytrynowego.
I uzywaj potem dobrych proszków.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-11-11 15:04:15

Od: "ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest taki preparat - odkamieniacz "KAMIX". Instrukcja zastosowania do
pralki jest na opakowaniu. Producent PPH "KAMIX" Gdynia ul. Przemysłowa 8 .
Więcej pod www.kamix.pl

E.

Wyciszenie pokoju
Zlewy firmy TELMA
Którą zmywarkę wybrać: Bosch czy Indesit?
Mastercook and Ardo
Kuchenka wolnostojaca gazowo-elektryczna ...na co patrzec ?