Kuchenka wolnostojaca gazowo-elektryczna ...na co patrzec ?

1. Data: 2004-11-10 08:08:20

Temat: Kuchenka wolnostojaca gazowo-elektryczna ...na co patrzec ?
Od: "MariusZ" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
przeszukałem poprezednie posty ale nie znalazlem odpowiedzi na moje
pytania...
Zamierzam kupic kuchenke (50tka wolnostojącą nie za droga do 1200pln) gazową
z elektrycznym piekarnikiem
i nie bardzo wiem na co zwrocic uwage przy kupnie ...
(zegary, zapalarki, termoobiegi itp...)
Bardzo prosze o porady w tym temacie ewentualnie moze jakies konkretne
modele
Dzieki i pozdr Mariusz

1. Data: 2004-11-10 11:42:01

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MariusZ" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo prosze o porady w tym temacie ewentualnie moze jakies konkretne
> modele

Kup Amice dowolny model.
Jesli mieszkasz na wsi i czasem sa przerwy w doplywie energii to odpusc
sobie taka z zegarkiem, bo przed kazdym uzyciem piekarnika zegarek trzeba
ustawic.
Jesli masz lub planujesz dzieci to moze warto pomyslec o nienagrzewajacej
sie szybie. Zwroc uwage tez na kurki, czy mozna bedzie bez problemu wokol
nich wyczyscic kuchenke.
Generalnie im prostszy model tym lepiej.
Nie kupuj Mastercooka, bo sie czesto zapalarki psuja.

m.

1. Data: 2004-11-10 12:37:59

Od: "MariusZ" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nich wyczyscic kuchenke.
> Generalnie im prostszy model tym lepiej.
> Nie kupuj Mastercooka, bo sie czesto zapalarki psuja.

Bardzo cenne uwagi ...
Z gory dzieki
Pozdr M

1. Data: 2004-11-10 13:00:35

Od: "MariusZ" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "magia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo cenne uwagi ...
> Z gory dzieki
> Pozdr M

A moge prosic o polecenie jakiegos konkretnego modelu .. ?
moze byc z zegarem i innymi głupotami
Z dory dzieki
pozdr M

1. Data: 2004-11-10 13:34:07

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MariusZ" <s...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "MariusZ" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

www.amica.com.pl pooglądaj i wybierz te ktora ci sie podoba najbardziej. Ja
wybrałem
http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=136 ale poszukałem dobrego
sklepu i razem z okapem kosztowała mnie 2500
Pamietaj ze kase wydajesz raz a na kuchenke bedziesz patrzył dłuuugo -
lepiej żebyś potem nie żałował że "przyoszczędziłes stowe"

A co do zasad - generalnie - prowadnice teleskopowe to wygodna sprawa,
czyszczenie katalityczne też
przy płycie ceramicznej trzeba uważac żeby nic nie wykipiało. Tu kuchnie
blaszane a nie ceramiczne mają przewage.
Mysle też że warto zwrócić uwagę na zabezpieczenie przeciwwypływowe i
zapalarke w pokretle

Zaslav

1. Data: 2004-11-12 13:53:29

Od: "MariusZ" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co myślicie np o firmie INDSIT .. ? albo Amica... ??

1. Data: 2004-11-15 12:27:53

Od: "MariusZ" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MariusZ" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> a co myślicie np o firmie INDSIT .. ? albo Amica... ??

Ponawiam prosbe o rade....
a co myślicie np o firmie INDSIT .. ? albo Amica... ??

1. Data: 2004-11-17 20:33:47

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

> Ponawiam prosbe o rade....
> a co myślicie np o firmie INDSIT .. ? albo Amica... ??

przeciez dostales odpowiedz jesli chodzi o Amice...
Tak sie sklada, ze tez planuje kupienie kuchnii wolnostojacej w kwocie do
1700-1800
ale z tego co widze, to ciezko kupic odpowiedni model majacy wymienione
wczesniej funkcje w tej kwocie, przewaznie jest to +1000 zl. Zwlaszcza jesli
chodzi o prowadnice teleskopowe. Raczej bede szukal wsrod modeli Amici,
chociaz nie mam uprzedzen co do innych firm.
wg mnie (i wg tego co wyszukalem) to kuchenka powinnna miec nastepujace
cechy:
- piekarnik elektryczny
- termoobieg
- zabezpieczenie przeciwwyplywowe
- zapalarke
- zegar sterujacy
- pyrolize (samoczyszczenie) ??
- teleskopowe prowadnice ??
to chyba narazie tyle co przychodzi mi do glowy, te dwie ostatnie opcje
ponoc pozyteczne, ale wszystko zalezy od ceny. Teraz moze bedzie Ci latwiej
dopasowac do tego model.
szukaj np. na: www.amica.com.pl , http://www.agdrtv.com/

pozdrawiam
Tomek

Krzywe grzewcze - Viessmann
Zmywarka ... temat rzeka BOSCH vs. ELECTROLUX (pytanie do posiadaczy)
proszki do zmywarki ?
multiobrabiarki