Whirlpool MT 66 - kod błędu - prośba o rozszyfrowanie

1. Data: 2004-06-03 07:11:20

Temat: Whirlpool MT 66 - kod błędu - prośba o rozszyfrowanie
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może ktoś ma dostęp do opisów kodów błędów sprzętu Whirlpool. Konkretnie
chciałbym się dowiedzieć co oznacza "Err 0" w kuchence mikrofalowej
Whirlpool MT 66.

Wyświetla się on gdy próbuję rozgrzać wnętrze kuchenki przy użyciu
termoobiegu :-( - odnoszę wrażenie, że wynika z działania termostatu.

Z góry dziękuję za pomoc bo nie wiem czy ... już mam zawozić kuchenkę do
serwisu :-(

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-06-03 22:14:55

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.06.2004 09:11, Użytkownik Wojciech Ściesiński napisał:

Odpowiadam sam sobie ale może komuś się to przydać.

> Err 0" w kuchence mikrofalowej
> Whirlpool MT 66.

> Wyświetla się on gdy próbuję rozgrzać wnętrze kuchenki przy użyciu
> termoobiegu :-( - odnoszę wrażenie, że wynika z działania termostatu.

Nie pomyliłem się - z Whirlpooll Polska odpisali

"Err 0 oznacza:

"czujnik temperatury powietrza na usterkę. Brak połączenia lub zwarcie.""

> [...] już mam zawozić kuchenkę do
> serwisu :-(
Niestety - wizyta w serwisie :-(

Pozdrawiam drżąc ile mnie skasują w serwisie ;-(

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

"Sufit" balkonu
wyciek wody ze zmywarki
Uslugi, remonty,TAPETOWANIE
Okno pomiędzy pokojem a kuchnią - zmniejszyć, zabudować, ...?
Przyrządy do masażu stóp