Whirlpool czy Electrolux

1. Data: 2002-09-21 13:12:44

Temat: Whirlpool czy Electrolux
Od: "jbrzoz" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę pomóżcie podjąć decyzję.
Waham się - a wydatek to przecież nie jest mały - pomiędzy zakupem AWM 8103
Whirlpoola (1000 obrotów) a EW 1267F Electroluxa (1200 obrotów) w podobnej
cenie.
A może EW 1067F podobna do powyższej tylko 1000 obrotów a przez to tańsza.
Bardzo będę wdzięczny za wszelkie opinie.

Pozdrowienia
Jurek

1. Data: 2002-09-21 16:46:40

Temat: Re: Whirlpool czy Electrolux
Od: "km" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie kupuj whirlpoola ! Ich "obsluga klienta" konczy sie w momencie odbioru
faktury. Jak Ci sie nieszczesliwie cos popsuje to ich prawnicy beda juz
wiedzieli jak Cie wydoic.

Pozdrawiam
KM

1. Data: 2002-09-22 14:44:30

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Sep 2002 18:46:40 +0200, "km" <h...@g...pl> wrote:

>nie kupuj whirlpoola ! Ich "obsluga klienta" konczy sie w momencie odbioru
>faktury. Jak Ci sie nieszczesliwie cos popsuje to ich prawnicy beda juz
>wiedzieli jak Cie wydoic.
Nie mam takich doświadczeń - zepsuty programator wymienili od zaraz i
dali roczną gwarancję.
Eulalka

1. Data: 2002-09-23 06:21:56

Od: "Jerzy Brzóz" <j...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wniosek z powyższego: Whirlpool nie dość że się psuje to jeszcze bywają
kłopoty z wyegzekwowaniem warunków gwarancji. A co z Elektroluxem. Czy ktoś
ma doświadczenia ?

Jurek

1. Data: 2002-09-23 07:14:11

Od: "Marcin Sławicz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>A co z Elektroluxem. Czy ktoś
> ma doświadczenia ?

Posiadam Electroluxa EW1067F. Nowa pralka ze sklepu okazała się uszkodzona
(sterowanie mikroprocesorowe; podobno generalnie to nie nawala, miałem
wyjątkowego pecha - opinia serwisanta). Trzeba jednak przyznać, że serwis
zareagował przyzwoicie i po kilku dniach miałem wymieniony sterownik. Od
tego czasu pralka sprawuje się bez zarzutu i jestem z niej bardzo
zadowolony. Ma wszystko, co chciałem (a raczej moja żona chciała). Whirlpool
odpadł ze względu na mechaniczny programator w tańszych modelach (a szósty
zmysł przynajmniej pół roku temu był drogi), Candy ze względu na opinie i
ograniczone nastawy programatora, Bosch ze względu na cenę i ograniczone
nastawy programatora, Amica dlatego... że już polską miałem (i co by nie
mówić o niej to na pewno się zamortyzowała).
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2002-09-23 10:24:43

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 Sep 2002 09:14:11 +0200, "Marcin Sławicz"
<m...@p...com> napisal/a:

> [...]

A ja powiem tak... Naprawiający od lat moją starą (śp) Wiatkę Henio
doradził mi zakup AEG.
"Bo to to samo co Electrolux, ale w 100% robione za granicą".
Nie wiem ile w tym prawdy, pralkę AEG nabyłam, (cena była porównywalna
do Electroluxa), awarii jak na razie (odpukać!) brak.

hmmm

1. Data: 2002-09-23 15:21:11

Temat: Ariston? ... Whirlpool czy Electrolux
Od: "bar'D" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to sakramencki mam teraz klops....
...miała być pralka Whirlpool albo Elektrolux a tu jak widze pierwsza
odpada...o drugiej niewiele wiadomo ....
...a co myślicie o ARISTONIE?

Cholerka chce pralke 1000 obr/min za jakies 1800 zł. Pralek od groma ale co
wybrać?

bar'D

P.S.
Wczesniej chciałem pralko-suszarke ale już wiem ze nie rere..z różnych
względów...co dalej?

1. Data: 2002-09-23 19:33:15

Temat: Re: Ariston? ... Whirlpool czy Electrolux
Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 Sep 2002 17:21:11 +0200, "bar'D" <d...@h...pl> napisal/a:

>Cholerka chce pralke 1000 obr/min za jakies 1800 zł. Pralek od groma ale co
>wybrać?

AEG! :-)))

hmmm

1. Data: 2002-09-24 05:13:20

Od: "Marcin Sławicz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> AEG! :-)))

AEG należy do koncernu Electroluxa i jak porówna się obecne modele można
łatwo skojarzyć modele Electroluxa z odpowiednikami AEG.
Dodam jeszcze, że marka Electrolux jest niemalże nieobecna w Niemczech pod
swoją nazwą. Nie oznacza to jednak, że nie znajdzie się sprzętu tego
koncernu. Przede wszystkim AEG, ale też dużo sprzętu z zakładów Electoluxa,
tylko pod innymi nazwami, np Privileg w sieci handlowej Quelle.
Żeby było jeszcze śmieszniej, to zmywarki Electroluxa sprzedawane w Polsce
mają napis na froncie "Made in Germany". Pralki produkowane są w nowej
supernowoczesnej fabryce we Włoszech .
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2002-09-24 05:41:27

Od: "Efo" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bym wzial Electroluxa
moja siortra kupila 1067F i jest ok - cichutka i jak na razie niezawodna
ja mam boscha 2045 (gleb 40cm) jest glosniejszy przy wirowaniu i
odpompowywaniu ale za to banalnie prosty w obsludze, a electroluxa trzeba
sie troche poduczyc - tak stwierdzila moja zona,
zreszta kobitki chyba nie tak szybko chwytaja obsluge techniczna sprzetow
IMO Electrolux 1067 to najepszy wybor w tej klasie cenowej (Bosch jest chyba
ze 300 drozszy)

kuchnie gaz/elektryczną- jaka wybrać?
ŁÓDŹ, OKOLICE I NIE TYLKO
płyta gazowa+piekarnik
malowanie łazienki
meble lazienkowe ... czy sa gdzies tanie, ladni i dobre ? :-)