Whirlpool pęka w środku !!!

21. Data: 2006-06-08 15:56:30

Temat: Re: Whirlpool pęka w środku !!!
Od: Anber <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof napisał(a):
> Chocby tu tysiac razy zostalo napisane ze np Bosche-Siemensy dzialaja po
> kilkanascie lat bez naprawy to zawsze znajda sie tacy ktorzy zaluja te pare
> groszy przy zakupie a pozniej placza na grupach

###Daruj sobie te dziwne uwagi.Ja mam pralke Bosch i jest mówiąc
oględnie do dupy.Rdzewieje, elektronika padła i jakies tam części
mechaniczne zdychają. Nigdy więceej nie kupie tego szajsu i nikomu nie
radzę.
Andrzej

22. Data: 2006-06-17 10:53:02

Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anber" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> oględnie do dupy.Rdzewieje, elektronika padła i jakies tam części
> mechaniczne zdychają. Nigdy więceej nie kupie tego szajsu i nikomu nie

Kłamiesz albo prowokujesz. Opinie o bardzo dobrej jakości sprzętu
Bosch-Siemens pochodzą od ludzi zajmujących sie serwisem. Ja zresztą
przekonałem się o tym osobiście (zmywarka, pralka). Według mnie jakość i
ergonomia fenomenalna. Jeśli nie Miele (ale te ceny) to tylko Bosch -
Siemens.

antekant

23. Data: 2006-06-17 11:22:47

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekonałem się o tym osobiście (zmywarka, pralka). Według mnie jakość i
> ergonomia fenomenalna. Jeśli nie Miele (ale te ceny) to tylko Bosch -

Kto ci takich bzdur naopowiadał o Boshu ? Jakość ta sama co Whirpol, Candy.
Pralki rdzewieją po kilku latach, awaryjność przeciętna.
To samo dotyczy się wiertarek i ich innego sprzętu.

Tomek

24. Data: 2006-06-17 15:15:55

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecnie najlepsze lodówki normalnych ludzi produkuje Bosch/Siemens (BSH).
Naprawiam ten sprzęt oficjalnie 24 lata, a nie oficjalnie 29 i wiem co
mówię. Takie tam Whirlpoole, Candy, Aristony, czy nawet Electroluxy, mogą
BSH skoczyć na sam kant dupy.

25. Data: 2006-08-11 17:55:12

Od: Rylen <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):
> [...]
> Naprawiam ten sprzęt oficjalnie 24 lata, a nie oficjalnie 29 i wiem co
> mówię. Takie tam Whirlpoole, Candy, Aristony, czy nawet Electroluxy, mogą

U rodzinki kupili pralke "BOSH". Po 3ch latach padla elektronika,
mialem trudnosci z dostaniem orginalnej czesci wiec zastosowalem
zamiennik, po tym chodzi juz 2 lata.
W tamtym roku kupilem "markowy" robot wieloczynnosciowy "SIEMENS"
(marche-800W) i tez padla elektronika (tyrystor sterujacy praca silnika)
A oto moje wnisoski: Znane i szanujace sie firmy kupuja badziewne
elementy elektroniki ktore potem wysiadaja, robiac im zla opinie.
Uwazam tez ze nie nalezy kupowac tych lodowek itp, ktore maja
rozbudowana elektronike, bo to po kilku latach wysiada i sa klopoty.
Oczywiscie ze nie dotyczy to osob zamoznych , bo ci wyrzuca i kupia nowa.
Przewaznie usterki sa tego typu ze raz dziala a drugi raz nie. To cos w
stylu "jak TV mruga czy brak jakiegos koloru to go piescia z gory.
Ale zanies taki TV (czy inne urzadzenie do zakladu to akurat bedzie
dzialac dobrze i powiedza ci "ze niestety nic nie mozemy zrobic bo
urzadzenie pracuje prawidlowo" Wracasz do domu i rzeczywiscie urzadzenie
dziala , ale po tygodniu nadal to samo..... Jest to czesto sprawa
zimnego lutowania lub styku. Przez 46 lat naprawialem rozne urzadzenia
elektroniczne i wiem cos niecos na ten temat. A obecne urzadzenia
sa robione byle jak . Aby taniej od konkurencjii.

26. Data: 2006-08-11 17:55:57

Od: Rylen <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2006-08-11 19:26:26

Od: "tygryseek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez 46 lat naprawialem rozne urzadzenia
> elektroniczne i wiem cos niecos na ten temat. A obecne urzadzenia
> sa robione byle jak . Aby taniej od konkurencjii.

Kiedyś istniało rzemiosło,potem zastąpiły je fabryki a obecnie chińskie
rączki.

Dobry zlew, stal nierdzewna, LEN?
klej
dam zamieszkanie potrzebujacym