Re: Wiara tylko dla plebsu.

Data: 2013-09-08 12:19:35
Temat: Re: Wiara tylko dla plebsu.
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sat, 07 Sep 2013 21:19:38 +0200, FEniks napisał(a):

> Tak, to oczywiste, ale jeśli te wyjątkowe okoliczności dotyczą całego
> społeczeństwa, to się potęgują - jak tłum.

Przecież to samo dzieje się w grupie sekciarskiej... Ci wszyscy ludzie
znajdują się tam z powodu TŁUMNOSCI tego samego przypadku...

> Cóż to za "siła wyższa" zmusiła Cię do wykupienia abonamentu w firmie,
> która już nie istnieje??? Teraz jest nc+
> ;)

No tak, ale ja znam ją pod tą nazwą od znajomych i już tak mówię. A "siła
wyższa" jest taka, że MAMY telewizor i poczta żąda od nas płacenia
abonamentu RTV - z tym będę walczyć, bo jeśli już, to wolę płacić Cyfrę, a
TVP1 i TVP2 niech się gonią, niech sobie dochodzą należności od C+ skoro ta
ma je w swej PŁATNEJ ofercie. Albo niech się zakodują.
Byłam już u prawnika i wiem, ze mam rację - prawnik stwierdził, że
niedopuszczalna jest podwójna opłata.