Wideodomofon

1. Data: 2011-09-14 19:52:17

Temat: Wideodomofon
Od: "Janusz" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ponieważ zbliża się wymiana bramy i furtki w moim domku zastanawiam się nad
montażem wideodomofonu. Planuję wydać nie więcej niż 800-900 zł na taką
zabawkę. Z montażem nie będzie kłopotu (odpowiednie kable już są) i teraz pytania:
- czy warto, aktualnie mam zwykły domofon, nie wiem, czy dodatek "video"
będzie w praktyce wyłącznie zabawką- w zasadzie to przez okno widzę część
furtki (pytanie do tych co mają)
- czy za takie pieniądze da radę kupić coś, co nie zepsuje się po tygodniu
- na co zwrócić uwagę (doświetlenie IR, kamera "pin hole", czy normalna duża
soczewka?)
- na jakiej wysokości montować (czy musi być na wprost twarzy, czy może być
nieco niżej)
- czy są jakieś uniwersalne kasety zewnętrzne (nie chciałbym zostać z
"niekompatybilną" dziurą w słupku, gdybym musiał go wymienić)
- no i na koniec jakieś sprawdzone modele :)

To tyle, pozdrawiam i proszę o pomoc

Janusz

2. Data: 2011-09-15 09:56:35

Temat: Re: Wideodomofon
Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.commax.pl/produkty.php?grupa=23

3. Data: 2011-09-15 16:35:02

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
> http://www.commax.pl/produkty.php?grupa=23

Na które z jego pytań odpowiedzią jest ten link?

J.

4. Data: 2011-09-15 17:31:49

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2011-09-18 20:54:32

Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robson <r...@...pl> napisał(a):

> http://www.commax.pl/produkty.php?grupa=23

Hmm, ceny dość wysokie w stosunku do tego, czym handlują w marketach - za
podobne pieniądze można dostać kolor, tylko nie wiem, jak z niezawodnością.
A co do pozostałych pytań- ktoś może pomoże?

Pozdr.
Janusz

6. Data: 2011-09-20 18:33:48

Od: Madz <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Sep 2011 20:54:32 +0000 (UTC), a...@g...SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

> podobne pieniądze można dostać kolor, tylko nie wiem, jak z niezawodnością.

U mnie zestaw z Kamera DRC-40P dziala niezawodnie od lipca 2001 roku.
Polecam.

7. Data: 2011-09-20 18:42:36

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-18 22:54, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
> podobne pieniądze można dostać kolor, tylko nie wiem, jak z niezawodnością.
> A co do pozostałych pytań- ktoś może pomoże?

Pierwsze wideodomofony jakie zainstalowałem dzialaja od kwietnia 2000 r.
Tylko w jednym wymienilem mikrofon, bo robak zezarl przykrywke mikrofonu
i w nim zdechl. A marketowe? najtanszy chlam.

8. Data: 2011-09-21 06:59:58

Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak w ogóle to jakie kable ciągnąć pomiędzy furtką, a domem, żeby nie było
kłopotów z żadnym modelem videodomofonu?

Co do samego videodomofonu, to dla mnie bardzo cenne byłyby funkcje:
* pamięci dzwoniących podczas nieobecności domowników (tzw. płyty pamięci w
większości modeli są mało pojemne i drogie, raczej coś w rodzaju rejestratora
dyskowego byłoby przydatne);
* możliwości odbioru gdzieś-tam przez np. komórkę, internet itp., lub coś w
rodzaju poczty głosowej.

9. Data: 2011-09-21 07:59:37

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
>większości modeli są mało pojemne i drogie, raczej coś w rodzaju rejestratora

Sa z gniazdem na karty flash, np. SD(HC). Nagrywa jak
rozpozna jakis ruch lub zostanie uruchomiony dzwonek.

10. Data: 2017-07-03 13:01:57

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 15 września 2011 19:31:49 UTC+2 użytkownik Robson napisał:

> "- no i na koniec jakieś sprawdzone modele"

Jest ich kilka. Za 350 zł możesz dostać dość dobry sprzęt Eura VDP-18A3 MARS - więcej
masz tutaj: http://trans-sat.pl/wideodomofony-przykladowe-zestaw
y,4 - natomiast od 1000 zł w górę otrzymasz już bardzo ciekawe zestawy
wideodomofonów. Tylko nie wiem czy będziesz wykorzystywał takie funkcje jak
powiadomienie SMSem lub programowanie zestawu przez kody SMS.

UPS do C.O.
dzbanek zelmera (filtr do wody)
Discount Cheap Nike Air Max 90 Shoes air max 95 shoes www.BuyGoodGoods.com
Discount Cheap iphone 4 iphone 5 www.BuyGoodGoods.com