Wieczorne problemy oddechowe???

1. Data: 2007-07-16 18:30:35

Temat: Wieczorne problemy oddechowe???
Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaka moze byc przyczyna takich dolegliwosci jak w temacie tzn.moja
dziewczyna po dniu pracy, wieczorem miewa dziwne objawy tzn. nie moze
zaczerpnać pełnego głębokiego oddechu (tzn. w tym momencie kiedy organizm
tego wymaga)jest to problematyczne bo z kazda próbą męczy sie coraz
bardziej.Rano gdy sie budzi i przez cały dzien jest ok.problem pojawia sie
około godz.19-20 i meczy dopóki nie zaśnie. Moja dziwczyna pracuje - czasem
mniej czasem bardziej - fizycznie, czy to moze miec jakis wpływa na takie
dolegliwosci???Jeśli nie to jaka moze być tego przyczyna?????
dzieki wielkie za odpowiedzi.
LL

2. Data: 2007-07-16 21:10:32

Temat: Re: Wieczorne problemy oddechowe???
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LL" < > napisał w wiadomości
> [...]
> mniej czasem bardziej - fizycznie, czy to moze miec jakis wpływa na takie
> dolegliwosci???Jeśli nie to jaka moze być tego przyczyna?????

Powinna zgłosić się do lekarza rodzinnego - on po zbadaniu ew. pokieruje na
dalsze badania.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2007-07-18 15:51:08

Od: "Ghost Rider" <1...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LL" <l...@g...pl> napisał Jeśli nie to jaka moze być tego
przyczyna?????
> dzieki wielkie za odpowiedzi.
> LL

a pali papierosy?

4. Data: 2007-07-18 17:15:20

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost Rider" <1...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "LL" <l...@g...pl> napisał Jeśli nie to jaka moze być tego
> przyczyna?????
> >

> a pali papierosy?

Niepaląca od okoła 3 lat-nie wiemy co to za cholerstowo i to tylko
wieczorem, możliwe ze to przez nerwy????Bo ona jest troche powiedzmy o...
bardziej przezywa wszystko niż inni, ale ostatnio nie było jakiś wielkich
przeżyc -poprostu normalna egzystencja praca dom weekend odpoczynek.
pzdr
LL

5. Data: 2007-07-19 12:36:59

Od: " Jacek Tusuński" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LL <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> mniej czasem bardziej - fizycznie, czy to moze miec jakis wpływa na takie
> dolegliwosci???Jeśli nie to jaka moze być tego przyczyna?????

Witam do lekarza koniecznie
I ekg obowiązkowo
A stawiam w ciemno nerwica siedzę w tym temacie
A na nerwicę dobry psycholog

6. Data: 2007-07-19 14:45:23

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LL" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mniej czasem bardziej - fizycznie, czy to moze miec jakis wpływa na takie
> dolegliwosci???Jeśli nie to jaka moze być tego przyczyna?????

Przerabiałam to jakieś 20 lat temu. To rzeczywiście dość parszywa
dolegliwość. Po jakimś tygodniu dołączyło mi się wtedy notoryczne ziewanie,
które też przeważnie nie dochodziło do "dna" płuc, tzn. niemal za każdym
razem próba ziewnięcia nie dochodziła do skutku.
Po trzech tygodniach takiego płytkiego oddychania wystąpił u mnie atak:
najpierw silnie przyspieszyło tętno i oddech, a potem wystąpiły drgawki,
skurcz dłoni (jak przy tężyczce), tzw. dłoń położnika, wystąpił jeszcze
skurcz mięśnia ust utrudniający mówienie.
W trakcie ataku dostałam wapno dożylnie, przespałam po nim 2 godziny i
wszystkie objawy całkowicie minęły.
Pozostał mi tylko uraz i odruchowe unikanie większych stresów. Tak, to ma
związek z nerwicą.
Podobny przypadek opisano tu: http://u17.gu.ma/

Krystyna

7. Data: 2007-07-20 19:01:47

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wszystkie objawy całkowicie minęły.
> Pozostał mi tylko uraz i odruchowe unikanie większych stresów. Tak, to ma

Dziękuje Pani za zainteresowanie i odpowiedz-przynajmniej wiem czego mozna
sie spodziewac jesli sie to bedzie przedłużac.Napewno udamy sie z tym do
lekarza -ale mimo wszystko dziekuje Pani za rade-szczegółnie ze przeżyła to
Pani na wlasnej skórze.
Życze zdrówka
LL

THE LORD OF DOWNLOADS: MP3,Movies,Soft = www.GEGEREKA.com