WZW typu B pytanie

1. Data: 2007-07-16 20:59:59

Temat: WZW typu B pytanie
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie, ojciec 16 maja miał operację by-passów. Wcześniej wg
wszystkich zaleceń lekarzy zaszczepił się przeciwko WZW.
Dziś jest 16 lipca i zapukała do nas pani z sanepidu z informacją że
tata ma WZW typu B.
Czy to możliwe ze pomimo szczepienia została mu wszczepiona żółtaczka
w szpitalu?
Jeśli ojciec był nieświadomym nosicielem przed przyjęciem szczepionki,
to pewnie ta szczepionka nie zadziałała.
Ale jest też pytanie czy przed operacją nie powinni zrobić badan na
WZW?
Jak to możliwe ze po tak długim czasie po operacji dowiaduję sie
takich rzeczy, ze nikt tego wcześniej nie wykrył?
Jakie są procedury w takim wypadku?

dziękuję z góry za odpowiedź ,
pozdrawiam,
Agnieszka

2. Data: 2007-07-16 21:08:04

Temat: Re: WZW typu B pytanie
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik < > napisał w wiadomości
s.com...

Jeśli ojciec był nieświadomym nosicielem przed przyjęciem szczepionki,
to pewnie ta szczepionka nie zadziałała.
Ale jest też pytanie czy przed operacją nie powinni zrobić badan na
WZW?

Nie - to dodatkowe koszty, a zabieg i tak był konieczny.

Ojciec powinien zgłosić się do lekarza chorób zakaźnych i postępować wg
jego zaleceń.

Pozdrawiam
regen

4. Data: 2007-07-17 08:22:07

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lip, 23:08, "regen" <r...@-...pl> wrote:
> [...]
>
> Nie - to dodatkowe koszty, a zabieg i tak był konieczny.
>
> Ojciec powinien zgłosić się do lekarza chorób zakaźnych i postępować wg

Byliśmy dziś w Sanepidzie,
Okazało się ze oni dostali od szpitala informacje ze ojciec jest
zakażony.
Pismo z badaniem ze szpitala miało datę 15 maja, 16 maja ojciec miał
operację,tak jak mówisz tak czy inaczej.
Tylko czemu tak długo nikt go nie powiadomił? Wszyscy jeździli do
szpitala odwiedzać, w domu opatrunki zmienialiśmy,
teraz przez to ci którzy byli najbliżej taty przez te 2 miesiące po
operacji jesteśmy zagrożeni.
Tak czy inaczej cała rodzina ma się przebadać i zaszczepić jeśli nie
jest już zakażona.
Wg mnie to przed takim szczepieniem powinni najpierw kierować na
badanie na poziom HbS a potem dopiero szczepić.
Niestety w tym kraju wszystko jest na odwrót.

pozdrawiam,
Agnieszka

Wieczorne problemy oddechowe???
THE LORD OF DOWNLOADS: MP3,Movies,Soft = www.GEGEREKA.com