Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
not-for-mail
From: "lemonka" <...@a...com>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Wielka Wakacyjna Promocja!!!
Date: Tue, 17 Jul 2007 12:44:30 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 80
Message-ID: <f7i6k6$6d7$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <1...@d...googlegroups.com>
<2...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aun180.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1184669126 6567 83.27.21.180 (17 Jul 2007 10:45:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jul 2007 10:45:26 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.robotki-reczne:102345
Ukryj nagłówki
Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:200d.0000005b.469c770c@newsgate.onet.pl...
> > Odwiedziłm ten adres ale jakoś wielkich promocji nie widziałam a może
> > się ich nie umiałam doszukać.
>
> Może "wielka" to nie :), ale jak ktoś wyszywa muliną DMC, to można
skorzystać :
> 1. Przy zakupie 13 sztuk muliny DMC płacisz tylko za 12.
> 2. Przy zakupie 13 sztuk muliny DMC płótno Aida produkcji DMC o wielkości
> 30x30cm można kupić za 0.50gr.
Ja również zajrzałam do tego sklepu i nie kupię tam. Oto dlaczego:
1. Nigdzie nie ma NIPu i REGONu. To żle. Nie mogę ocenić, czy firma to firma
a nie "szara eminencja byznesu".
2. Przeczytałam regulamin. Stoi jak byk, że w przypadku reklamacji odsyłam
rzecz nieotwartą i nieużywaną. To źle. Nie jestem w stanie przez papierek
(woreczek, kartonik itp.) stwierdzić, że rzecz w środku jest uszkodzona.
Muszę do toego OTWORZYĆ opakowanie a wtedy P. T. Sklep nie przyjmie
reklamacji.
3. W tym samym regulaminie napisano: "Po otrzymaniu przesyłki należy ją
rozpakować i sprawdzić w obecności doręczyciela.". Żaden doręczyciel nie
poczeka aż se zobaczę co paczka ma w środku, a już NA PEWNO nie sporządzi z
tego protokołu. No, chyba, że nadawca zapłaci dodatkowo 5 zł za taką usługę.
Nigdzie jednak sklep nie oferuje takiej dopłaty, a jakoś nie wierzę, by
opłacał taką usługę z własnej kieszeni. To źle. Czuję się wprowadzona w
błąd. Ponadto Poczta Polska oferuje taką usługę tylko przy przesyłkach
pobraniowych.
4. Obserwowałam ten sklep jakiś czas. Liczba gości online nie spada poniżej
45, a o godz. 4 nad ranem wzrosła nawet do ponad 2000 (dwóch tysięcy). To
źle. Albo licznik nie ma nic wspólnego z rzeczywistością, albo sklep
obsługuje masę klientów. Jeśli obsługuje taką masę klientów to źle, bo nie
będę w nim potraktowana indywidualnie, na przesyłkę będę czekać długo i
pewnie czegoś co jest w katalogu akurat dla mnie zabraknie. Jeśli to licznik
szwankuje to też źle, bo albo oszukuje celowo (to źle, bo jeśli oszukują na
liczniku to kto wie jak oszukują na sprzedaży?) albo przypadkiem wkradł się
błąd (to źle, bo w takim razie może błąd wkradła się również przy wpisywaniu
cen albo zdjęć).
5. Jak już pisałam w poprzednim poście - Bazylia co jakiś czas doznaje
olśnienia tym sklepem i biegnie się z nami podzielić swoją radością. Tę
grupę czyta regularnie około 200 osób. Skoro liczba potencjalnych klientów
online nie spada poniżej 45 a przeważnie wynosi około setki a nawet kilku
setek, czy warto tracić dobre imię i spamować tak małą grupkę niekoniecznie
przyszłych klientów? Tym bardziej, jeśli P.T. Właścicielka jest naszą
Grupowiczką (a jest!)?
6. Skoro Właścicielka jest Grupowiczką to gdzie link do grupy? Link do
archiwum grupy? Link do FAQ grupy? Jakikolwiek link do czegokolwiek
związanego z grupą? Nie ma. Są tylko komercyjne linki (zapewne płatne). To
źle. Znaczy, że Właścicielka nie czuje się związana z Grupą i traktuje ją
(być może) tylko jako miejsce do łapanki klientek.
7. Cena muliny DMC jest taka sama jak w każdym innym sklepie internetowym.
Owszem, jest promocja, ale nikt nie powiedział, że mogę zamówić po jednym
motku z 12 kolorów. To źle. Przy zamówieniu okaże się zapewne, że owszem,
promocja, ale dotyczy 12 motków z JEDNEGO koloru i trzynasty dostanę gratis.
8. Nie jestem krzyżykująca. Wolę szydełko, druty i koraliki. Jak dla mnie
wybór w tym sklepie jest wyjątkowo mizerny: 9 rodzajów kordonka (w tym tylko
małe kordonki Ariadny, nie ma moich ulubionych kordonków Aria i Kaja).
9. Nie ma możliwości zapłaty kartą kredytową. To źle. Skoro jest tyle wejść
do sklepu w nocy (o ile jest) - znaczy, że jest duże zainteresowanie
klientów zza oceanu. Sklep, który spamuje usenet (spamuje, bo zwykła
klientka, która chce się podzielić wiadomością o sklepie nie daje takiego
tytułu posta jaki widać w niniejszym wątku) sam ogranicza sobie dostęp
klientów zza Wielkiej Wody? To źle!
10. Szukałam zalet tego sklepu - i nie znalazłam. To źle. Nie kupię w tym
sklepie.
P.S. Dorotko, napisz zwyczajnie posta, od siebie, oficjalnie, zatytułuj go
[spam] Promocja w sklepie Robótkowy Raj
a w treści napisz: Drogie Dziewczyny (albo jakoś tak), od lat jestem
uczestniczką tej grupy, a od roku prowadzę sklep internetowy i realny w
Wawie od x lat. Zapraszam do odwiedzenia mojego sklepu, w wakacje proponuję
promocję nici DMC, dodaj coś od siebie albo napisz jakoś podobnie, po co
urządzać cyrk - czy nie lepiej postawić sprawę jasno? Nie szukałybyśmy
dziur, nie czułybyśmy się zniesmaczone i każda po prostu zajrzałaby do
sklepu i oceniłaby go bez negatywnego nastawienia.
|