Wielka Wakacyjna Promocja!!!

1. Data: 2007-07-16 16:04:27

Temat: Wielka Wakacyjna Promocja!!!
Od: Bazylia <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam taki fajny sklep.http://www.robotkowyraj.pl/
Sama skorzystałam.
Jestem zadowolona .
Polecam Bożena

2. Data: 2007-07-17 07:22:08

Temat: Re: Wielka Wakacyjna Promocja!!!
Od: krzysia <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lip, 18:04, Bazylia <b...@o...pl> wrote:
> Znalazłam taki fajny sklep.http://www.robotkowyraj.pl/
> Sama skorzystałam.
> Jestem zadowolona .
> Polecam Bożena

Odwiedziłm ten adres ale jakoś wielkich promocji nie widziałam a może
się ich nie umiałam doszukać. Pozdrawiam Krzysia

3. Data: 2007-07-17 08:00:13

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Odwiedziłm ten adres ale jakoś wielkich promocji nie widziałam a może
> się ich nie umiałam doszukać. Pozdrawiam Krzysia

Może "wielka" to nie :), ale jak ktoś wyszywa muliną DMC, to można skorzystać :
1. Przy zakupie 13 sztuk muliny DMC płacisz tylko za 12.
2. Przy zakupie 13 sztuk muliny DMC płótno Aida produkcji DMC o wielkości
30x30cm można kupić za 0.50gr.
Pozdrawiam
dorota

4. Data: 2007-07-17 10:44:30

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1. Przy zakupie 13 sztuk muliny DMC płacisz tylko za 12.
> 2. Przy zakupie 13 sztuk muliny DMC płótno Aida produkcji DMC o wielkości

Ja również zajrzałam do tego sklepu i nie kupię tam. Oto dlaczego:

1. Nigdzie nie ma NIPu i REGONu. To żle. Nie mogę ocenić, czy firma to firma
a nie "szara eminencja byznesu".
2. Przeczytałam regulamin. Stoi jak byk, że w przypadku reklamacji odsyłam
rzecz nieotwartą i nieużywaną. To źle. Nie jestem w stanie przez papierek
(woreczek, kartonik itp.) stwierdzić, że rzecz w środku jest uszkodzona.
Muszę do toego OTWORZYĆ opakowanie a wtedy P. T. Sklep nie przyjmie
reklamacji.
3. W tym samym regulaminie napisano: "Po otrzymaniu przesyłki należy ją
rozpakować i sprawdzić w obecności doręczyciela.". Żaden doręczyciel nie
poczeka aż se zobaczę co paczka ma w środku, a już NA PEWNO nie sporządzi z
tego protokołu. No, chyba, że nadawca zapłaci dodatkowo 5 zł za taką usługę.
Nigdzie jednak sklep nie oferuje takiej dopłaty, a jakoś nie wierzę, by
opłacał taką usługę z własnej kieszeni. To źle. Czuję się wprowadzona w
błąd. Ponadto Poczta Polska oferuje taką usługę tylko przy przesyłkach
pobraniowych.
4. Obserwowałam ten sklep jakiś czas. Liczba gości online nie spada poniżej
45, a o godz. 4 nad ranem wzrosła nawet do ponad 2000 (dwóch tysięcy). To
źle. Albo licznik nie ma nic wspólnego z rzeczywistością, albo sklep
obsługuje masę klientów. Jeśli obsługuje taką masę klientów to źle, bo nie
będę w nim potraktowana indywidualnie, na przesyłkę będę czekać długo i
pewnie czegoś co jest w katalogu akurat dla mnie zabraknie. Jeśli to licznik
szwankuje to też źle, bo albo oszukuje celowo (to źle, bo jeśli oszukują na
liczniku to kto wie jak oszukują na sprzedaży?) albo przypadkiem wkradł się
błąd (to źle, bo w takim razie może błąd wkradła się również przy wpisywaniu
cen albo zdjęć).
5. Jak już pisałam w poprzednim poście - Bazylia co jakiś czas doznaje
olśnienia tym sklepem i biegnie się z nami podzielić swoją radością. Tę
grupę czyta regularnie około 200 osób. Skoro liczba potencjalnych klientów
online nie spada poniżej 45 a przeważnie wynosi około setki a nawet kilku
setek, czy warto tracić dobre imię i spamować tak małą grupkę niekoniecznie
przyszłych klientów? Tym bardziej, jeśli P.T. Właścicielka jest naszą
Grupowiczką (a jest!)?
6. Skoro Właścicielka jest Grupowiczką to gdzie link do grupy? Link do
archiwum grupy? Link do FAQ grupy? Jakikolwiek link do czegokolwiek
związanego z grupą? Nie ma. Są tylko komercyjne linki (zapewne płatne). To
źle. Znaczy, że Właścicielka nie czuje się związana z Grupą i traktuje ją
(być może) tylko jako miejsce do łapanki klientek.
7. Cena muliny DMC jest taka sama jak w każdym innym sklepie internetowym.
Owszem, jest promocja, ale nikt nie powiedział, że mogę zamówić po jednym
motku z 12 kolorów. To źle. Przy zamówieniu okaże się zapewne, że owszem,
promocja, ale dotyczy 12 motków z JEDNEGO koloru i trzynasty dostanę gratis.
8. Nie jestem krzyżykująca. Wolę szydełko, druty i koraliki. Jak dla mnie
wybór w tym sklepie jest wyjątkowo mizerny: 9 rodzajów kordonka (w tym tylko
małe kordonki Ariadny, nie ma moich ulubionych kordonków Aria i Kaja).
9. Nie ma możliwości zapłaty kartą kredytową. To źle. Skoro jest tyle wejść
do sklepu w nocy (o ile jest) - znaczy, że jest duże zainteresowanie
klientów zza oceanu. Sklep, który spamuje usenet (spamuje, bo zwykła
klientka, która chce się podzielić wiadomością o sklepie nie daje takiego
tytułu posta jaki widać w niniejszym wątku) sam ogranicza sobie dostęp
klientów zza Wielkiej Wody? To źle!
10. Szukałam zalet tego sklepu - i nie znalazłam. To źle. Nie kupię w tym
sklepie.

P.S. Dorotko, napisz zwyczajnie posta, od siebie, oficjalnie, zatytułuj go
[spam] Promocja w sklepie Robótkowy Raj
a w treści napisz: Drogie Dziewczyny (albo jakoś tak), od lat jestem
uczestniczką tej grupy, a od roku prowadzę sklep internetowy i realny w
Wawie od x lat. Zapraszam do odwiedzenia mojego sklepu, w wakacje proponuję
promocję nici DMC, dodaj coś od siebie albo napisz jakoś podobnie, po co
urządzać cyrk - czy nie lepiej postawić sprawę jasno? Nie szukałybyśmy
dziur, nie czułybyśmy się zniesmaczone i każda po prostu zajrzałaby do
sklepu i oceniłaby go bez negatywnego nastawienia.

5. Data: 2007-07-17 11:56:12

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja również zajrzałam do tego sklepu i nie kupię tam. Oto dlaczego:
>
> 1. Nigdzie nie ma NIPu i REGONu. To żle. Nie mogę ocenić, czy firma to firma
> a nie "szara eminencja byznesu".
Po pierwsze jest adres firmy (stacjonarny), a gdybyś znała się chociaż trochę
na prowadzeniu biznesu, to byś wiedziała,że taki sklep nie może działać
jako "szara strefa".Poza tym pokaż mi chociaż jeden sklep internetowy w którym
masz podany NIP i regon (o ile ma sklep stacjonarny).

> [...]
> (woreczek, kartonik itp.) stwierdzić, że rzecz w środku jest uszkodzona.
> Muszę do toego OTWORZYĆ opakowanie a wtedy P. T. Sklep nie przyjmie
To akurat nie o to chodzi, aby nie otwierać papierka i nie zaglądać do środka,
ale np. zrobisz sobie swoim ukochanym kordonkiem Arią i po zrobieniu ok. 200 m
jak już (zdejmiesz pierwszą widoczną warstwę) okaże się,że masz przed sobą
jeden wielki supeł na suple, to co wtedy?Będziesz uważała,że sklep internetowy
jest winien ? Na pewno :) (miałam juz taką historię)

> [...]
> opłacał taką usługę z własnej kieszeni. To źle. Czuję się wprowadzona w
> błąd. Ponadto Poczta Polska oferuje taką usługę tylko przy przesyłkach
O.K. tu masz raję :) Jak wróci mój informatyk z urlopu, to zmienię :)
> [...]
> błąd (to źle, bo w takim razie może błąd wkradła się również przy wpisywaniu
Licznik zaczął przyspieszać jak firma Coats ( a jest to firma o zasięgu
międzynarodowym) umieściła link sklepu na swojej stronie.Licznik wskazuje
ilość klientów zaglądających do sklepu :)
> [...]
> setek, czy warto tracić dobre imię i spamować tak małą grupkę niekoniecznie
> przyszłych klientów? Tym bardziej, jeśli P.T. Właścicielka jest naszą
Tak jest grupowiczką, a Bazylia chciała mi pomóc, jako,że stale korzysta z
tego sklepu :)
> [...]
> źle. Znaczy, że Właścicielka nie czuje się związana z Grupą i traktuje ją
> (być może) tylko jako miejsce do łapanki klientek.
Jeśli chodzi o link grupy, to mogę się zapytać, gdzie jest link slepu na
grupie? Właścicielka jest związna z grupą, ztym,że sięrzadko udziela.Woli
pisać indywidualne emaile do dziewcząt niż rostrząsać niektóre sprawy
publicznie :)
> [...]
> promocja, ale dotyczy 12 motków z JEDNEGO koloru i trzynasty dostanę gratis.
Cena muliny DMC musi być taka, jako,że jest to wymóg DMC.Jakby była niższa, to
nie dostawałabym tej muliny (sprawa z allegro)
> [...]
> małe kordonki Ariadny, nie ma moich ulubionych kordonków Aria i Kaja).
Kordonk Aria i Kaja jest tylko w sklepie stacjonarnym, a dlaczego - czytaj
wyżej :) Nie mogę każdemu klientowi intwrnetowemu osobno tłumaczyć, że kolory
się nie powtarzają, że pod wpływem słońca blaknie itd....
> [...]
> klientka, która chce się podzielić wiadomością o sklepie nie daje takiego
> tytułu posta jaki widać w niniejszym wątku) sam ogranicza sobie dostęp
I tu się mylisz, albo nic nie kupujesz w USA.Są tam sklepy i na kartę i na
przelewy bankowe.Nigdzie nie masz powiedziane,że musi być obsługa kartą
kredytową :)
> 10. Szukałam zalet tego sklepu - i nie znalazłam. To źle. Nie kupię w tym
> sklepie.
To czy kupisz, czy nie to Twoja sprawa.Jedni słuchają o.Rydzyka, drudzy
nie :)))

> [...]
> dziur, nie czułybyśmy się zniesmaczone i każda po prostu zajrzałaby do
> sklepu i oceniłaby go bez negatywnego nastawienia.
Nie będę pisać nowego posta, bo to bez sensu i wcale nie muszę się promować :))
A tak dla Twojej informacji w Warszawie w tym samym miejscu mam już sklep 15
lat :)
Dziękuję Ci bardzo za wątek i uwagi, chociaż niekiedy niezbyt chwalebne, ale
wiadomo na błędach człowiek się uczy i to tak samo jak ma lat 25 jak i 70 :)
Lubię też to powiedzenie, że lepiej aby mówili źle, niż aby nie mówili wcale :)
Pozdrawiam i przesyłam buziaki
dorota

6. Data: 2007-07-17 12:34:17

Od: vampiro_knit <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jako "szara strefa".Poza tym pokaż mi chociaż jeden sklep internetowy w którym
> masz podany NIP i regon (o ile ma sklep stacjonarny).

Każdy porządny sklep internetowy ma takie dane - to pierwszy i
najszybszy sposób, żeby sprawdzić czy dana firma nie jest jakimś
"krzakiem".
Przykładów można podawać mnóstwo:
- http://www.niteczka.pl/kontakt.php
- http://www.andrzej.istore.pl/sklep,2629,,51097266220
405,08,,pl-pln,0,0.html
- http://kolorowymotek.pl/regulamin.php
- http://www.mulinka.pl/sklep/regulamin.php?topSsid=05
f3b14ca085a3f94890e4d502cc92d2
- http://www.niteczka.com.pl/sklep/tab.php?tab_id=1
Więcej sklepów robótkowych nie mam czasu już przeglądać.

Pozdrawiam
Vampiroknit

7. Data: 2007-07-17 13:31:50

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Z tym regonem i NIP-em można polemizować :)
Np.Wojtek też nie ma podanego NIP i regonu.Czy to znaczy,że jest firmą krzak ?
Pozdrawiam
dorota

8. Data: 2007-07-17 14:34:02

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Zaświadczam, że sklep Doroty to nie jest firma krzak! Istnieje :D Kupuję
tam :D w formie odbioru osobistego oczywiście ;)
Dorotę widziałam na własne oczy. I to zarówno 2-3 miesiące temu jak i 4
lata temu na warszawskim spotkaniu grupy.
Jak ktoś chce zobaczyć jej twarz, to niech zajrzy tu:
http://dziergadelka.blox.pl/2007/03/Dorota.html (link z bloga
warszawianek) i tu:
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/spotkania/0
4_09_10/strony/P9100072.htm
(Dorota to ta odwrócona bokiem po prawo rozmawiająca ze mną, która
jestem w chabrowej bluzce, link ze strony z poprzednimi edycjami
warszawskich spotkań)
Sklep może od strony informatycznej nie jest super... ale Dorota pod tym
względem jest noga (Dorotko nie obraź się) no ale to nie jest przecież
takie ważne... prawda? Zresztą sporo osób na tej grupie nie jest za pan
brat z komputerem...
Nie jestem do końca przekonana, czy jest tak strasznie potrzebny NIP i
Regon... ja bym nie wpadła na to, żeby na to spojrzeć...
Nie wydaje mi się, że tylko dlatego, że właścicielka jest grupowiczką to
powinna umieszczać link do grupy... a gdyby był link to też by o niczym
nie świadczyło... wszak link może wstawić każdy kto tylko wie, że taka
grupa istnieje.
Jako forma zapłaty wydaje mi się, że przelew całkowicie wystarczy.
Sądzę, że polskie sklepy raczej nie są nastawione na klientów z Ameryki,
szczególnie, że u nich np. DMC jest tańsza :/
A Bazylia to nie jest Dorota... Bazylię dla odmiany można obejrzeć tu:
http://dziergadelka.blox.pl/2007/03/Bozena.html (link z bloga
warszawianek) i Bazylia chciała dobrze. Niechcący wysłała 2 takie same
posty (jej talent informatyczny oceniam na... brak... proszę się nie
obrażać Bożenko) a poleca Dorotę, bo warto...
I nie rozumiem dlaczego Pusia może informować o promocjach w
zagranicznych sklepach (to nie jest przytyk... uważam, że jest to ok),
zaś Bazylia nie może informować o promocji u Doroty... bądźmy
obiektywnie... jeżeli można jedno to można i drugie.
Dorotko napisz proszę, czy te 13 mulin to muszą być tego samego koloru
(najlepiej i tu i na stronie sklepu)... jak znam Dorotę to nie, ale moja
wypowiedz nie jest wiążąca ;P

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)
mój blog: http://robotkowaseremity.blogspot.com/
blog warszawianek: http://dziergadelka.blox.pl/
FAQ grupy: http://pl.rec.robotki.reczne.faq.w.interia.pl/
kołderki za jeden uśmiech: http://www.kolderki.org/kolderki/

9. Data: 2007-07-17 15:53:27

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Sylwia za obronę :))
Napiszę trochę o tej promocji.
Nie jest ona wymyślona przeze mnie, ale przez DMC. To oni zrobili tą promocję
i dotyczy całej Polski.Teoretycznie według DMC wygląda w ten sposób, że przy
zakupie dowolnych 12 mulin DMC 13- białą dostaje się gratis.
Ja wprowadziłam tylko tę zmianę, że można otrzymać kolor jaki się chce :)
Macie przecież swoje ulubione sklepy internetowe.Może w niektórych też jest ta
promocja.Napiszcie :)
Pozdrawiam
dorota

10. Data: 2007-07-17 18:08:25

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):
> Z tym regonem i NIP-em można polemizować :)
> Np.Wojtek też nie ma podanego NIP i regonu.Czy to znaczy,że jest firmą krzak ?

kazda szanujaca sie firma podaje NIP i REGON - jaka z tego tajemnica?

W oficjalnej korespondencji e-mailowej w stopkach podaje sie takie dane jak:
sad w ktorym firma jest zarejestrowana
Nr KRS
NIP
Wysokosc kapitalu zakladowego
siedziba

przynajmniej w spolkach..

Jak dla mnie to pewien rodzaj weryfikacji danej firmy.

--
Pozdrawiam - T0SIA

[OT] Kolejne letnie spotkanie w Krakowie
Re: Szydełko. Jak to zrobić?
Re: FAQ grupy pl.rec.robotki-reczne
phildar 472
Szydełko. Jak to zrobić?