Wielkanoc

1. Data: 2002-01-20 10:30:56

Temat: Wielkanoc
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na strone
http://strony.wp.pl/wp/tomella
Wstawilam obrazki, serwety i kilka drobiazgow zwiazanych z Wielkanoca.
Jesli zauwazycie jakis blad - prosze dac mi znac, skanowalam kilka godzin i
moglam czegos nie zauwazyc, jesli sie zdarzy, ze nie bedzie przy ktoryms
obrazku tabeli kolorow - jest przy rysunku obok (najpewniej). Czesto byly to
male obrazki, po kilka na jednej stronie czasopisma i mialy wspolna tabele,
stad moze byc jakis brak. Wiekszosc pochodzi z Anny, w tabelach kolorow na
pierwszym miejscu zawsze mulina anchor, na drugim dmc.
Rys. 4 i 5 (kurczak1 i 2) pochodza ze starych numerow Igłą i Nitką, tam
podane sa tylko nazwy odcieni bez numerow.
Mam nadzieje, ze kazda z Was znajdzie cos dla siebie i zdazy jeszcze na
najblizsze swieta.
Pozdrawiam
Elzbieta
PS. Wszystkie zdjecia (oprocz jaja -moj haft na podstawie wzoru z Anny)z
czasopism.

1. Data: 2002-01-20 15:39:16

Temat: Re: Wielkanoc
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zapraszam na strone
> http://strony.wp.pl/wp/tomella
> Wstawilam obrazki, serwety i kilka drobiazgow zwiazanych z Wielkanoca.

Wielkie dzieki :))))
Juz sobie wybralam serwete na swieta. Mam nadzieje, ze ja zdaze zrobic.

Valentine

1. Data: 2002-01-20 15:40:29

Od: "Dlugi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Śliczności...
Teraz potrzebuję do szczęścia duuużo czasu!

1. Data: 2002-01-20 17:26:21

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzieki :))))
> Juz sobie wybralam serwete na swieta. Mam nadzieje, ze ja zdaze zrobic.

Dzieki za odzew, to oznacza, ze strona potrzebna, milo mi :))
Elzbieta

1. Data: 2002-01-20 17:27:31

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śliczności...
> Teraz potrzebuję do szczęścia duuużo czasu!

Milo mi, podpowiem, ze jajo wielkanocne ukazalo sie w Annie na miesiac przed
swietami i zdazylam :))
Powodzenia
Elzbieta

1. Data: 2002-01-21 07:23:11

Od: "filut" <f...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!!
Niewiem dlaczego ale z serweta2 stematu 2 niewidze.
Czy tylko ja?
Czy moge poprosic na priva?
Z gory dziekuje!!!!
Pozdrawiam Elutka

1. Data: 2002-01-21 07:40:54

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o serwete nr 2 to jest wszystko!
Sciagnelam niemal wszystkie wzory... trudny wybor, co by tu zrobic???
pozdrawiam
i dziekuje za piekne serwety!

1. Data: 2002-01-21 07:49:31

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serweta 1 schemat 2 - tu jest cos zamieszane - ten schemat jest od serwety
nr 4
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-01-21 08:11:59

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serweta 1 schemat 2 - tu jest cos zamieszane - ten schemat jest od serwety
> nr 4
> Pozdrawiam
> Aga

Ups, az tyle bledow ? Mialam nadzieje, ze wszystkie znalazlam i usunelam :))
Ok, zaraz ide posprawdzac, pousuwac i pouzupelniac, sorry.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-21 08:16:40

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niewiem dlaczego ale z serweta2 stematu 2 niewidze.
> Czy tylko ja?
> Czy moge poprosic na priva?
> Z gory dziekuje!!!!
> Pozdrawiam Elutka

U mnie sie otwieraja oba schematy, to jest jeden naroznik serwety, nie
zmiescil sie caly na A4, dlatego podzielilam na dwa schematy, na koncach sa
strzalki, skad powtarza sie wzor. Sprobuj ponownie wejsc, moze to jakis blad
laczenia na serwerze.
Elzbieta
Jesli calkiem sie nie uda, wysle Ci schemat na prv.

Mezczyzna z dzieckiem
tansze nici na szydelkowa firaneczke - W-wa
chce sie pochwalic
Obrus swiateczny
Lampa z lupa