Re: Wielkie szczęście w minirozmiarze

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wielkie szczęście w minirozmiarze
Date: Mon, 8 Aug 2016 11:40:33 +0200
<8...@g...com>
<no97r8$fht$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>

Jakub A. Krzewicki pisze:

> E jakie tam siudry. To czy chrzcić czy nie chrzcić, nie ma nic wspólnego z tym,
> gdzie się urodziłeś, raczej z wyborem indywidualnym drogi rozwoju.
> Jak uważacie rodzice, że dziecko ma zalążki na dobrego wajsię, to chrzcić,
> obrzezać, czy co tam wasza religia wymaga. Jeżeli na geniusza naukowego,
> literackiego (poza gettem religijnym) lub sternika niwy państwowej, to zostawić
> te inicjacje dziecku na później, do samodzielnej decyzji jak dorośnie.
>
> Chrzest nakładając filtry zabezpieczeń na informacje przychodzące z płaszczyzny
> [...]

Znasz przysłowie, że: "każdy jest kowalem swojego losu" ?
A co jest potrzebne do realizacji tego powiedzenia? Dla mnie jest
oczywistym, że by je zrealizować trzeba ufać we własne siły, nie oglądać
się na innych i na tym poczuciu własnej wartości, a nie na grzbietach
innych ludzi, budować swoje bezpieczeństwo.

Każde dziecko jest mocarzem dopóty, dopóki rodzice tej jego mocy nie
ograniczą zakazami lub go jej całkowicie nie pozbawią, gdyż wtedy dla
dziecka oznacza to śmierć duchową (a często i fizyczną).

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud