Wiem, że to brzmi dziwnie...

11. Data: 2006-02-18 20:19:50

Temat: Re: Wiem, że to brzmi dziwnie...
Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c:\> Dnia 18.02.2006, świat obiegła sensacyjna wiadomość.
c:\> Otóż Pietrek wypowiedział(a) te oto słowa:

> Moim zdaniem niepotrzebnie o tym paplasz, nawet jeśli chodzi o poprzedniego
> właściciela.
> Trudno, teraz już wie kilkanaście osób.

I największa, najbardziej pamiętliwa plotkara internetu - pani
Googlownica :)

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

12. Data: 2006-02-18 20:45:57

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " karolina" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> .. ale nie wymyśliłam tego, to jest prawda. Ostrzegam, że dlugie.
>
> Nie wiem, czy tu powinnam napisać, ale chodzi o dom. Mój narzeczony kupił
> niedawno dla nas mały domek pod W-wą. Niedawno zaczęłiśmy remont i
> odkryliśmy
> coś bardzo dziwnego.[...]

Tak jak koledzy napisali - najprawdopodobniej schron. A to wyjście powinno
prowadzić do jakiejś studzienki (może zasypana obecnie) z wyjściem awaryjnym
na zewnątrz.

13. Data: 2006-02-19 06:42:19

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> Sprawdź czy nad tymi drzwiami nie ma napisu "Lasciate ogni speranza voi
> ch'entrante".

A ty sprawdz, czy za drzwiami nie ma napisu "będę ciął cytaty".

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

14. Data: 2006-02-19 10:41:54

Od: "musta" <musta(ciach)fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalem to wczoraj o 3 rano. Jak zasnalem przysnilo mi sie ze jak sie
otworzy te dzwi to bedzie tam umierajaca z glodu ofiara sadystycznych
praktyk poprzednich wlascicieli. Bedzie tak zmasakrowana ze wszyscy beda
czekali az umrze i skroci to jej cierpienia - wszyscy lacznie z lekarzem
pogotowia...

Nie popwinienes pisac takich postow bo mi sie koszmary snia!

musta

15. Data: 2006-02-19 10:59:48

Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a po co policja?
nie lepiej jakąś brygade ds. toksyn?

16. Data: 2006-02-19 12:56:10

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wiem co to jest, ja wiem !!!!!
tajne wiezienia ciajjej :)
skoro te drzwi zamkniete sa od drugiej strony to cos dalej musi byc na pewno
:)
jakas trupiarnia?
a moze w tym domu mieszkal jakis psychol...
:)
ja bym zawiadomil kogos kto sie tym zajmuje moze odkryliscie cos :)

17. Data: 2006-02-19 13:00:34

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> ja wiem co to jest, ja wiem !!!!!
> tajne wiezienia ciajjej :)

Ale Karolina nie napisała, że mieszka w Klewkach ;)

18. Data: 2006-02-19 13:00:38

Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" napisał:

> Ale Karolina nie napisała, że mieszka w Klewkach ;)

Czyżby zamurowani Talibowie?

P.

19. Data: 2006-02-19 13:23:12

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyżby zamurowani Talibowie?

grają w karty z leperem, Karolina powinna zapukać to może jej otworzą

20. Data: 2006-02-19 14:22:36

Od: "jc" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " karolina" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> .. ale nie wymyśliłam tego, to jest prawda. Ostrzegam, że dlugie.

Teraz już wiem, że to nie jest prawda.

--
Jacek

[CROSSPOST] Umywalki podblatowe - pytanie do uzytkownikow
gdzie i ile kosztuje ubezpieczenie mieszkania??
Zmywarka ADG 9763 Whirlpool
wylewka na drewniane deski
Ankieta - zużycie energii elektrycznej