RE: Wierzba

1. Data: 2000-02-08 15:51:08

Temat: RE: Wierzba
Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

A my wlasnie po Wielkanocy wsadziliśmy ukorzenione galazki na obrzezu
ogrodu. W tej chwili smiejemy sie, ze mamy w ogrodzie swiete krzewy. Mogly
by utworzyc nam zywoplot. Tylko, czy wierzba nadaje sie na zywoplot?
Basia P.

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-03-08 16:52:26

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrodu. W tej chwili smiejemy sie, ze mamy w ogrodzie swiete krzewy. Mogly
> by utworzyc nam zywoplot. Tylko, czy wierzba nadaje sie na zywoplot?

Co można zrobić z wierzby? Obejrzyj marcowy numer kwietnika, ja obejrzałem i
mam pytanie gdzie w Polsce można nabyć (najlepiej naciąć jeśli gdzieś
rośnie) sadzonki "salix -viminalis (w. wiciowa/konopianka), -x
mitthiana; -purpurea (purpurowa), -daphnoides(w. wawrzynkowa).
pozdrawiam, jerz

1. Data: 2000-03-09 07:18:22

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz napisał(a) w wiadomości: >
>mam pytanie gdzie w Polsce można nabyć (najlepiej naciąć jeśli gdzieś
>rośnie) sadzonki "salix -viminalis (w. wiciowa/konopianka

U mnie na działce -:))))))
Jurek

1. Data: 2000-03-09 16:00:55

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, a daleko do Ciebie? Ja z wawy.
Pozdrawiam, jerz
Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@z...slupsk.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8a7j3e$8cc$...@a...webcorp.com.pl...

1. Data: 2000-03-09 19:58:00

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8a8hsh$lhf$...@s...icm.edu.pl...
> Witam, a daleko do Ciebie? Ja z wawy.
> Pozdrawiam, jerz
<j...@z...slupsk.pl>
chyba pójdę do okulisty, szkoda, ze nie wiedziałem o tym w lecie bo byłem w
Łukęcinie. Pozdrawiam Ciebie i pozdrów Morze.
jerz

1. Data: 2000-03-10 06:18:28

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

>chyba pójdę do okulisty, szkoda, ze nie wiedziałem o tym w lecie bo byłem w
>Łukęcinie. Pozdrawiam Ciebie i pozdrów Morze.
Jest w adresie e-mail pewna zmyłka. Ja mieszkam w Lęborku, a działkę mam na
Kaszubach. Jednak i tak zapraszam, piękne okolice.
Jurek

1. Data: 2000-03-14 20:30:16

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest w adresie e-mail pewna zmyłka. Ja mieszkam w Lęborku, a działkę mam
na
> Kaszubach. Jednak i tak zapraszam, piękne okolice.
> Jurek

Jurku, dziwne, że nie sprowadziłeś mnie od razu na ziemię!
Zapatrzyłem się na KRZEWY a nie podniosłem głowy do góry.
Przecież "salix viminalis"=wierzba wiciowa toż to nic innego jak cyt.:
"W niektórych okolicach stanowią one nawet typową cechę krajobrazu, np. na
Mazowszu." Toż to są nasze wspaniałe mazowieckie wierzby. Te od Chopina.
Eureka!!!
Dziękuję za "ofertę", ale ja mam "ją" pod nosem.
Pozdrawiam, jerz.
*<[:{)

hebe, raz jeszcze
Re: RE: tulipanowiec