Re: Wieści unijne

From: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Wieści unijne
Date: Sat, 1 Mar 2003 11:39:47 +0100

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
news:b3pkld$119$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Obywatel Zbigniew Andrzej Gintowt napisał na grupę pl.soc.inwalidzi
następujące rzeczy:

> No właśnie z tymi "doniesieniami prasowymi" to jest niestety często tak
> jak z radiem Erewań...

W związku z domniemaniami Obywatela Piotra Zawadzkiego pozwolę sobie
uściślić, że wiadomości prasowe cytowane przeze mnie, mają swoje źródło w
doniesieniach prasowych Europejskiego Forum Niepełnosprawności. Jeśli dla
Obywatela jest to materiał godny radia Erewań, to już nie moja wina. Ponadto
jeśli jest się ekspertem w sprawach unijnych, to warto byłoby popełnić
czasem coś na Grupie i to niekoniecznie "a propos" czyjejś wypowiedzi. Jeśli
wypowiedź Obywatela jest bardziej kompetentna, to proponuję również
cytowanie źródeł udostępnianej wiedzy, bo może trafić się wesołek, który
określi przekazywaną wiedzę jako pochodzącą z radia Tel Aviv.

Wiadomości , które przekazuję na Grupę mogą być kontrowersyjne, ale nie są
one produktem ani mojej wyobraźni, ani też zdolności intelektualnych. Uważam
wszakże, że w przededniu referendum akcesyjnego warto podać parę informacji
zrozumiałych nie tylko dla znawców i ekspertów prawa unijnego Obywatelu
Piotrze, ale również dla tych, którzy nie są w stanie dorównać erudycji
Obywatela.

Pozdrowienia dla Wszystkich
Zbig A Gintowt