Wikipedia przetrwała zamach :-)

21. Data: 2006-05-22 16:42:44

Temat: Re: Wikipedia przetrwała zamach :-) [OT]
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e4sodh$gik$1@inews.gazeta.pl...

> A Ty musiales to wszystko zacytowac (bagatela, ponad 170 linii tekstu),
> aby na koncu dopisac swoje _cztery_? Ile razy mozna Cie odsylac do
> lektury netykiety? Czy robienie smietnika z grupy to jakas "nowa,
> swiecka tradycja"?

Cooler wyluzuj ;) nie jesteś w pracy :P

--
"Jakby to powiedziec: akurat w to gowno trudno jest nie wdepnac na tej
grupie. Moze jednak zainstaluj sobie jakis czytnik? " Marcin 'Cooler'

22. Data: 2006-05-22 23:24:25

Temat: Re: Wikipedia przetrwała zamach :-)
Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> które serwował w poprzednich postach. To jest zbiór tych głupot!!!
> Dziekuję panu za nie, ponieważ niech inni na grupie przeczytają te głupoty w

W ktorym to mianowicie miejscu zaserwowalem brednie, wymysly, glupoty i
wariactwa, panie Mierzynski???

1. W tym, gdzie tylko przekleilem informacje o zgonach osob ktore przez
dluzszy czas stosowaly diete optymalna????:

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 11:26 am Temat postu: Re: Kolejna ofiara Jana
Kwaśniewskiego Odpowiedz z cytatem Drodzy!

Pod koniec roku informowałem Was o śmierci pana Wiesława Kijanowskiego,
Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej OSBO, wieloletniego optymalnego, doradcę
żywieniowego . Zmarł on przypomnę na skutek nowotowru złośliwego żołądka . Do
dnia dzisiejszego OSBO ani pan Kwaśniewski nie raczyli choćby ze zwykłej
przyzwoitości poinformować o tym na swoich stronach czy w miesięczniku . Nikt
nie podziękował za jego wieloletną pracę dla OSBO . To był dość młody człowiek
między 50-60 .

Los chciał że przed niespełna dwoma tygodniami także na raka zmarł doc . dr
hab . med . Kazimierz Mądry wieloletni bliski przyjaciel pana Kwaśniewskiego .
Znałem tego człowieka z organizowanych spotkań . To była bardzo bliska osoba
tej rodziny . Wiem od znajomych że gdy pan Kwaśniewski udzielał porad
lekarskich w Gliwicach to doc . Mądry podpisywał się pod jego receptami . Mógł
to robić bo był lekarzem a pan Kwaśniewski nie miał wówczas takiego prawa .
Dwa tygodnie mija od tej tragedii i tak jak poprzednio optymalni o tym milczą .

To jest oburzające dla mnie . Tacy ludzie umierają na nowotwór a pan
Kwaśniewski dalej opowiada bajki tym jak jego dieta uniemożliwia zachorowanie
na nowotwór, że jest to niemożliwie i że nie zna takich przypadków . Stworzyli
"złotą księgę" i mają w niej same przypadki wyleczeń . Może czas na to by
stworzyć "czarną księgę"? Czy ktoś jest jeszcze na tyle naiwny by widząc to
nadal ufać w czyste intencje pana Kwaśniewskiego? Ten człowiek pokazuje tylko
pół prawdy . Drugie pół celowo z premedytają skrywa .

Hinker

__________________________

2. A moze w tym, gdzie zacytowalem wypowiedz eksperta z forum ZDROWA DIETA ???
Ekspert ten, napisal na temat swoich tragicznych doswiadczen z ta cudowna
niskoweglowodanowa dieta tak:

Zdrowa dieta

Re: Dieta optymalna -- wg Kwasniewskiego
Autor: artur.kalinski
Data: 26.09.05, 18:52

Niestety moje doświadczenia z tą dietą sa bardzo negatywne:

1. jak do tej pory nie znalazłem niezależnych naukowych opracowań świadczących o
wszystkich propagowanych korzyściach diety wysokotłuszczowej (będę wdzięczny za
wszelkie linki do stron zawierających takie niezależne(!) opracowania jednostek
naukowych(!)

2. zwolennicy tego rodzaju diety w swoich wypowiedziach, dyskusjach
bezpośrednich albo na forach zachowują się jak "nawiedzeni", tzn. nie przyjmują
do wiadomości żadnych racjonalnych argumentów, nawet nie podejmują dyskusji
merytorycznej powtarzając bez przerwy slogany żywcem wyjęte z książek głównego
propagatora tej filozofii (tak jakby nie mieli swojego zdania - wszyscy mówią
tym samym językiem)

3. Jeżeli jest to taki "cudowny" i ze wszech miar dobroczynny sposób odżywiania,
dlaczego stosuje go tylko garstka fanatyków a nie popiera go cały naukowy świat.
Czyżby teoria spisku, za którym stoją wielkie koncerny produkujące
warzywa?????????

4.A oto ostatni, ale za to bardzo przykry powód, który potwierdza moje
dotychczasowe przekonania na temat omawianej diety (stąd też wynika tak ostry
ton tej wypowiedzi).

Otóż niecały miesiąc temu zmarła bliska mi osoba, która od kilku lat hołdowała
zasadzie diety bogatotłuszczowej. Osoba ta stosowała się w 100% do zaleceń tego
sposobu odżywiania, z nią również nie dało się "normalnie" rozmawiać od momentu
jak zaczęła stosować tę filozofię. Do czego to doprowadziło? Otóż człowiek,
którego w wieku ponad 70 lat jedyną znaczącą przypadłością zdrowotną była
cukrzyca II rodzaju w ciągu 3 lat doznał 2 zawałów a trzeciego niestety nie
przeżył.
Sekcja zwłok ukazała kolosalne otłuszczenie narządów wewnętrznych i ogólne
zatrucie organizmu (przypominam, że człowiek ten, bardzo skrupulatny i
odpowiedzialny, trzymał się zasad diety Kwaśniewskiego w 100%. Cóż ostatni zawał
przeszedł tuż po powrocie z wczasów optymalnych w sierpniu br.

Przykro mi, że pranie mózgu jakie robią sobie nawzajem zwolennicy diety
Kwaśniewskiego swoimi skutkami dotyka również Bogu ducha winnych ludzi, którzy
mogliby jeszcze pożyć w mniejszym lub większym zdrowiu, ale zawsze na tym
świecie :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
(((((

3. A moze to tez jest klamsto co napisal wieloletni doradzca zywienia
optymalnego w trzech odcinkach pt. Optimal story ????????????:

http://www.dobradieta.pl/optimal_story.php?akcja=pok
az&id=3

4. A moze to jest tez brednia, ze diety niskoweglowodanowe moga byc przycznyna
nieprawidlowego rozwoju mozgu u dzieci?????????????:

NISKOWEGLOWODANOWE DIETY I DZIECI

Niskoweglowodanowe diety stosowane u dzieci maja negatywny wplyw na rozwijajcy
sie dzieciecy mozg !!!

Amerykanska organizacja The Partnership for Essential Nutrition, ostrzega
przed bezmyslnym stosowaniem niskoweglowodanowych diet u dzieci, bowiem
badania naukowe potwierdzaja, ze tzw. diety ketogeniczne czyli diety o niskiej
podazy weglowodanow maja negatywny wplyw na rozwoj i fukcjonowanie
rozwiajacego sie dzieciecego mozgu. Stosowanie niskoweglowodanowych diet u
dzieci wplywa negatywnie na prawidlowy przebieg procesow zapamietywania oraz
wielkosc mozgu.

Calosc informacji, lacznie z linkami do publikacji naukowych mozna znalesc po
ponizej podanym linkiem:

http://www.essentialnutrition.org/lckids1.html

Informacji tego typu mozna podac bardzo duzo..... Ale to sa w/g pana
brednie i glupoty, taaaaaak????????

I pan podobno jest doradca zywienia optymalnego i wspolpracuje pan
z tzw. lekarzami optymalnymi ???? Taaaaaaak???????

Pan sie naprawde dobrze czuje, panie Jerzy Mierzynski ????

No to pieknie, nie ma co !

Ciekawe kto panu i tym lekarzom dal prawo leczyc ludzi ??????

-------
Jeff

23. Data: 2006-05-23 07:08:49

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> 1. W tym, gdzie tylko przekleilem informacje o zgonach osob ktore przez
> dluzszy czas stosowaly diete optymalna????:

Jeżeli chce pan uczciwie dyskutować i podaje pan jako dowód zgony osób
żywiących się optymalnie, to trzeba dołączyć oświadczenie całego gremium
lekarzy, że śmierć danego człowieka nastąpiła na wskutek prowadzenia DO.
Niedawno umarł "nasz" optymalny pułkownik, przyjaciel dra Kwaśniewskiego,
któremu doktor uratował nogi przed ucięciem 40 lat temu, a umarł w wieku 86
lat. Miał "ciężką" miażdżycę tętnic kończyn dolnych. To też jest dowód o
szkodliwości diety?

> [...]
> Nikt
> nie podziękował za jego wieloletną pracę dla OSBO . To był dość młody

I ro jest dowód panie Jeff? A nie przeszło panu do głowy, że pan Kijanowski
miał nowotwór przed przystąpieniem na dietę optymalną i było już za późno?
Przecież ludzie, którzy są śmiertelnie chorezy, a dietę może im przedłużyć
życie o jakiś tam czas, to decydują się na nią. Kto panu napisał, że DO jest
antidotum na nieśmiertelność?

> [...]
> .
> Dwa tygodnie mija od tej tragedii i tak jak poprzednio optymalni o tym

Jak wyżej

.
___________________________

> [...]
> Autor: artur.kalinski
> Data: 26.09.05, 18:52
>

> Niestety moje doświadczenia z tą dietą sa bardzo negatywne:

Aha...Pan Kaliński jest autorytetem, że dieta niskowęglowodanowa jest zła,
bo ma negatywne skojarzenia. Ciekawe rozumowanie...Tyle, że z brakiem
logiki....
> [...]
> wdzięczny za
> wszelkie linki do stron zawierających takie niezależne(!) opracowania

Proszę odrobinę cierpliwości, będzie pan zaskoczony o naukowych
doniesieniach diety wysokotłuszczowej.

> [...]
> zawał
> przeszedł tuż po powrocie z wczasów optymalnych w sierpniu br.

Znowu pisze pan bzdury i banialuki na poparcie swojej chorobliwej nagonki na
optymalnych.

> [...]
>
> No to pieknie, nie ma co !
>
> Ciekawe kto panu i tym lekarzom dal prawo leczyc ludzi ??????

Ja się czuję świetnie panie Jeff. Tylko jest mi trochę nieswojo jak czytam
te różne pana argumenty w postaci badań. Pan nie wie, że masa naukowców
dowodzi różne brednie? Że ich opinie są często ze sobą sprzeczne?
Ale ja wiem, że pan tego nie rozumie i nie chce rozumieć.
Może już z panem nie będę dyskutował, bo szkoda czasu. Przez zaoszczędzony
czas na dyskusji z panem można wiele osób nakłonić do tej tak szkodliwej
optymalnej diety (wg Jeffa).
Pozdrawiam Jurek M.

Mam dosc!
Chleb razowy
Pomocy ...
czy ktos zna diete dla osoby chorej na raka watroby?
dieta a bóle migrenowe