Windy

11. Data: 2004-11-03 06:00:55

Temat: Re: Windy
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de> napisał w wiadomości
news:cm87kh$pvk$00$1@news.t-online.com...

> "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> schrieb im Newsbeitrag
> wynosi
>
> Hej.
>
> No dzis mialem odwiedziny firmy ThyssenKrupp, ktora montuje te krzeselka
> wozace dupy ON w Niemczech.
> W moim przypadku sprawa dot. II pietra, tzn. od piwnicy na 1 p - 3
zakrety.
> he he - min. 20 000 euro to to mialoby kosztowac, tzn. tyle ile nowy
> samochod a dalej
> tzn. 40 000 DM.
> Komus zdrowo odrabalo na tym swiecie - mowiac bardzo delikatnie.

> [...]

I co Józefie, będziesz to brał, czy Wasz PFRON jest w stanie sfinansować
takie cóś? A może przedstawiciel administracyjny wystąpic może o
dofinansowanie w ramach likwidacji barier bo to krzesełko mogłoby służyć
równiez innych np. nieszczęśliwie połamanym po nartach.
My tez nie mamy szansy na nasze tańsze włoskiej produkcji krzesełko ale
bardzo liczę że jak ruszą środki unijne na remonty starych obiektów to może
jako wspólnota mieszkaniowa wystąpimy z wnioskiem i o takie środki, gdyz
niemal każdego roku ktoś się u nas w kamienicy łamie. I wtedy tez
pociągnęlibyśmy z piwnic aż po strych. Ale to marzenia i pobozne życzenia.
Milego dnia, pa!
Dorota

12. Data: 2004-11-03 07:17:28

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasza wspolnota 14 lokatorow postanowila zrobic winde normalna. Szyb jest
trzeba tylko zamontowac urzadzenie. Z wstepnej kalkulacji wynika, ze kazdy
lokator powinien dac na ten cel okolo 9000 zl

Leszek :)

13. Data: 2004-11-03 12:44:05

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nasza wspolnota 14 lokatorow postanowila zrobic winde normalna. Szyb jest
> trzeba tylko zamontowac urzadzenie. Z wstepnej kalkulacji wynika, ze kazdy
> lokator powinien dac na ten cel okolo 9000 zl

14 lokatorów, lokali czy właścicieli? Choc to w zasadzie bez znaczenia -
kwota koszmarna!

> Leszek :)

A to stary czy nowy budynek. Bo wiesz jest forsa unijna dla wspólnot na tzw.
rewitalizacje obszarów zniszczonych , popegerowskich, powojskowych czy
pokopalnianych a także dla zabytkow, z tym że trzeba ściśle wspólpracować z
lokalnym samorządem i wymóc na nim przygotowanie programu rewitalizacji
obszaru. I własnie nam sie marzy żeby te unijne pieniądze wykorzystać w
przyszłości nietylko na wymianę dachu i kominów ale też na likwidację
barier. To trudna sprawa bo samorządy np. w tym roku w ogóle sie tematem nie
zajęły (działanie 3.3 ZPORR) a czas leci, ba, jest on ograniczony bodaj do
lat 4 czy 5. Jeden rok nam już uciekl :-(
U nas tak ciężko jest się z kimkolwiek dogadać... I tak starasznie ciężko o
jakiekolwiek zainteresowanie o pomoc.
Ech...
Pozdrawiam Dorota

14. Data: 2004-11-03 13:00:22

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 14 lokatorów, lokali czy właścicieli? Choc to w zasadzie bez znaczenia -
> kwota koszmarna!

14 lakatorow, z ktorych 13 jest wlascicielami.

> A to stary czy nowy budynek.

1952

> Bo wiesz jest forsa unijna dla wspólnot na tzw.
> rewitalizacje obszarów zniszczonych , popegerowskich, powojskowych czy
> pokopalnianych a także dla zabytkow,

To jest typowa plomba, zbudowana zaraz po wojnie, ktora raczej nigdy nie
bedzie zabytkiem

> U nas tak ciężko jest się z kimkolwiek dogadać... I tak starasznie ciężko
> jakiekolwiek zainteresowanie o pomoc.

U nas tez trudno dogadac sie z kimkolwiek ze wzgledu na zaawansowany wiek i
nawyki wiekszosci lokatorow.

Leszek

15. Data: 2004-11-07 18:41:50

Od: "beabi" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja w piatek napisalam do p.Agaty i nie odezwala sie,a sprawa pilna... Bea

16. Data: 2004-11-08 05:44:15

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym tygodniu powinni sie do ciebie odezwac

Leszek

Komunikator halo halo
Warszawa: Seksualny rekord świata pobity
platforma - praca - pomóżcie stworzyć...
stypendia dla niepełnosprawnych
Walentin Dikula