Wiosenna geisza

1. Data: 2002-05-29 09:11:28

Temat: Wiosenna geisza
Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla zainteresowanych - przerobilam wiosenna geisze na *.pat - PCStitch 6.

Jakby nie dalo sie otworzy to dajcie znac - bede kombinowac.

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-05-29 13:45:58

Temat: Re: Wiosenna geisza
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Liana <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ad260d$3vm$...@n...tpi.pl...
> Dla zainteresowanych - przerobilam wiosenna geisze na *.pat - PCStitch 6.
>
> Jakby nie dalo sie otworzy to dajcie znac - bede kombinowac.
>
> Pozdrawiam
> Liana
Otwiera sie bez problemu, ale nie wiem dlaczego przerabiasz na PCStitcha,
skoro na serwerku sa juz schematy wszystkich 4 gejsz (mam je na dysku, a
raczej nie zciagalam ich skads indziej (jest takie slowo?)

Ilona z pozdrowieniami

1. Data: 2002-05-29 15:38:41

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otwiera sie bez problemu, ale nie wiem dlaczego przerabiasz na PCStitcha,
> skoro na serwerku sa juz schematy wszystkich 4 gejsz (mam je na dysku, a
> raczej nie zciagalam ich skads indziej (jest takie slowo?)

Ja te gejsze to chyba widziałam na jakiejść rosyjskiej stronce (jeśli to o
te chodzi bo jeszcze nie zajrzałam na serwerek). Słuchaj i mam taki problem
że mi się ściągnęły same wzory bez zdjęć. Może mogłabyś mi podesłać na priva
same zdjecia 4 pór roku z gejszami. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Magda

--
GG 1582381
(Białystok)

1. Data: 2002-05-29 20:22:25

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <p...@p...onet.pl> :

> [...]
> PCStitcha, skoro na serwerku sa juz schematy wszystkich 4 gejsz (mam
> je na dysku, a raczej nie zciagalam ich skads indziej (jest takie

Tak, oczywiscie ze sa na serwerku :) Nawet byly dwukrotnie wrzucane :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-29 20:58:06

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, oczywiscie ze sa na serwerku :) Nawet byly dwukrotnie wrzucane :)

Wiem wiem to lenistwo śmierdzące ale mam pytanko gdzie one dokładnie są???
Dziekuję ślicznie

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-29 21:08:11

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Madziula" <m...@p...onet.pl> :

> Wiem wiem to lenistwo śmierdzące ale mam pytanko gdzie one dokładnie
> są??? Dziekuję ślicznie

Robotki reczne - Haft krzyzykowy - Obrazki - Japonskie motywy :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

1. Data: 2002-05-30 08:26:55

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robotki reczne - Haft krzyzykowy - Obrazki - Japonskie motywy :)

Wielkie dzięki

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-31 05:36:17

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ilona <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> skoro na serwerku sa juz schematy wszystkich 4 gejsz (mam je na dysku, a
> raczej nie zciagalam ich skads indziej (jest takie slowo?)

Dlatego, ze z kolorowego latwiej mi sie czyta. :))
A tak wogole to chcialam poprobowac z PCStitch i wybralam cos co na pewno
bede wyszywac. A jak juz mi sie udalo to przeslalam.
Ta wersja, ktora juz byla na serwerku to chyba skan i troche mi sie to
niewyraznie widzialo.

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-05-31 14:11:52

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Liana <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ad724n$49e$...@n...tpi.pl...
> [...]
> bede wyszywac. A jak juz mi sie udalo to przeslalam.
> Ta wersja, ktora juz byla na serwerku to chyba skan i troche mi sie to

Jesli tak, to nie ma sprawy, baw sie dalej. Myslalam tylko, ze mozesz
wyciskasz ostatnie poty nad robota, kiedy mozesz skorzystac z gotowego
wzoru...

pozdrowionka
Ilonka

60 vangogow dla kroowki ( i innych tez) :)
aj aj ...
Serwetka - szukam schematu
witam
wykroje