witam

1. Data: 2002-05-29 06:32:10

Temat: witam
Od: "kroowka " <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkie grupowiczki i nielicznych, ale jak zauwazylam
obecnych grupowiczow
od paru dni Was czytam i bardzo mi sie tu podoba, wiec postanowilam w koncu
sie przywitac (prawde mowiac natchnela mnie do tego witajaca sie Icez :) ).
Moze skorzystam z paru Waszych rad, a moze i ja sie Wam do czegos przydam.
Lubie szydelkowac, robic na drutach (ale nie spadać jak przejezdza
tramwaj ;) ), szyć i krzyżykować, czyli się tu chyba nadaje.
Przyznam się, że już ściągnęłam parę żeczy z serwera, ale jeszcze nie wiem
kiedy będę miała czas, żeby czymś z tego się zająć.
A właśnie parę dni temu skończyłam krzyżykować nocną kawiarenkę Van Gogha,
więc zapytam przy okazji, czy ktoś nie ma może jakichś innych schematów jego
obrazów, bo mam ochotę na całą kolekcję (kuzynka już mi obiecała wyhaftować
Sypialnię w Arles :) )
Będę bardzo wdzięczna.
To tyle na powitanie
Pozdrawiam
Olka

1. Data: 2002-05-29 06:46:26

Temat: Re: witam
Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Oleńko najserdeczniej,
jak najbardziej sie nadajesz,
gratuluję Kawiarenki
i pozdrawiam.
Iwona z Wrocławia

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-05-29 06:47:19

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jego
> obrazów, bo mam ochotę na całą kolekcję (kuzynka już mi obiecała

O ile dobrze widziałam, to ktoś na serwerek wrzucił wczoraj irysy VanGogh'a.
A może z kolei wrzucisz tę kawiarenkę na serwerek ??

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-29 06:48:35

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
koncu
> sie przywitac (prawde mowiac natchnela mnie do tego witajaca sie Icez
<ciach>

A powitać, powitać w naszych skromnych progach :)

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-29 07:09:18

Od: "kroowka " <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile dobrze widziałam, to ktoś na serwerek wrzucił wczoraj irysy VanGogh'a.

o jak fajnie, zaraz sprawdze

> A może z kolei wrzucisz tę kawiarenkę na serwerek ??

a kawiarenke moge, ale dopiero po poludniu zeskanowac i wrzucic
ale obiecue to zrobic na pewno

Ola

1. Data: 2002-05-29 07:45:44

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam serdecznie

witamy witamy

wszystkie grupowiczki i nielicznych, ale jak zauwazylam
> obecnych grupowiczow

:))

[ciach]

> [...]
jego
> obrazów, bo mam ochotę na całą kolekcję (kuzynka już mi obiecała

a jakich konkretnie?

> Sypialnię w Arles :) )
> Będę bardzo wdzięczna.

postaram sie tylko napisz co chcesz, chyba ze jest Ci obojetne to moge
wrzucic "pare kilo" vangogow :))

> To tyle na powitanie
> Pozdrawiam
> Olka

rowniez pozdrawiam
grzesiek
lublin/krakow/gorlice

1. Data: 2002-05-29 08:45:58

Od: "kroowka " <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzesiek <g...@o...poczta.pl> napisał(a):

> witamy witamy
>
> wszystkie grupowiczki i nielicznych, ale jak zauwazylam
>
> :))
>
> [ciach]

> jego
> wyhaftować
>
> a jakich konkretnie?

koniecznie słoneczniki, a moze masz sloneczniki taki 2 sciete same glowki
kwiatow, bardzo podobają mi sie tez chyba kruki nad polem zboza, no i drzewka
cyprysowe

a na ta sypialnie, to wzor mam :)

> postaram sie tylko napisz co chcesz, chyba ze jest Ci obojetne to moge
> wrzucic "pare kilo" vangogow :))

wlasciwie to nie mialabym nic przeciwko temu :))

dzieki i pozdrawiam

1. Data: 2002-05-29 15:28:33

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiu ja też nie miałabym nic przeciwko żebyć wrzucił wszystko co masz Van
Gogha :))))

Pozdrawiam i z góry dziękuję
Magda
--
GG 1582381
(Białystok)

1. Data: 2002-05-29 15:30:10

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam witam w naszej miłej grupce :))). Dołączam sie do prośby Krysi i
czekam na kawiarenkę. A wczoraj wrzuciłam "Irysy" - są śliczne.

Pozdrawiam
Magda

--
GG 1582381