Serwetka - szukam schematu

1. Data: 2002-05-29 07:13:29

Temat: Serwetka - szukam schematu
Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie grupowiczki.
Szukam wzoru serwetki o wymiarach około 120/120 cm, tylko chodzi mi o taką,
która miałaby zaokrąglone rogi. Jeśli któraś z Was cos takiego posiada, to
będę wdzięczna za pomoc.
Serdecznie pozdrawiam

--
Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2002-05-29 10:38:54

Temat: Re: Serwetka - szukam schematu
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik HANIA <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ad1v3d$164$...@n...tpi.pl...
> [...]
taką,
> która miałaby zaokrąglone rogi. Jeśli któraś z Was cos takiego posiada, to

mam coś takiego, ale jest owalna, nie kwadratowa zaokrąglona.
Kwadratową zaokrągloną mam mniejszą, ale jak mężulek wróci z pracy z
aparatem to sfotografuję schematy (bo skaner pożyczony) i wyślę. Może coś Ci
wpadnie w oko.

wkn

1. Data: 2002-05-29 16:56:58

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam coś takiego, ale jest owalna, nie kwadratowa zaokrąglona.
> Kwadratową zaokrągloną mam mniejszą, ale jak mężulek wróci z pracy z
> aparatem to sfotografuję schematy (bo skaner pożyczony) i wyślę.

A czy ja tez bym mogla poprosic o te wzory?

Pozdrawiam,
Tusia (Krakow)

witam
wykroje