Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

121. Data: 2005-03-24 14:32:29

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d1udvu$apr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> I żeby nie było, że chwalę własną pracę:
> brak czasu skutecznie uniemożliwił mi _jakiekolwiek_ prace przy tej
> stronie. Cały mój dotychczasowy wkład w powstanie TaBazy ograniczył
> się do kilku zdjęć, więc z czystym sumieniem mogę stanąć w szeregu
> tych, co przyszli na gotowe.

Hmmm...z tego co widzę, to nawet na półmetku nie jesteśmy więc nie na gotowe
na pewno :)))
Ja staję pomiędzy szeregami, bo przyszłam na gotowe opisywać i też topornie
mi to idzie ;)

Pozdrawiam
Kaśka

122. Data: 2005-03-24 14:37:23

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:001d01c5307b$9ff680d0$8ea21b53@smal9k1kzfv9ki
Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> :)
> mistrzowie nie musza podpisywac swoich dziel
> aby byly rozpoznawalnymi
> rzemiesnikom na tym nie zalezy
> a tylko partacze i wyrobnicy umieszczaja na pierwszym miejscu swoj
> podpis :)

Hejka. Ani chybi hiperkompensacja < lol >
Pozdrawiam megalomańsko Ja...cki

123. Data: 2005-03-24 14:41:24

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Chyba nie dość jasno, bo można odnieść wrażenie, że nawet
> poszczególne litery alfabetu są Twoją własnością, bo znalazły się w TaBazie.
> Napisałeś: "Powielanie, rozpowszechnianie i publikacja całości jak i
> fragmentów bez zgody autora zabronione!"

Przeciez to jest standardowa formulka prawnicza. A teoretyczne rozstrzasanie,
jak dlugi fragment jest juz fragmentem w znaczeniu tej formulki ma tyle samo
sensu, co dywagacje na temat ile kamieni to juz jest kupa kamieni.

> A czy pytałeś o zgodę autorów
> publikacji, które zostały wykorzystane przy opisach roślin? Jeśli nie, to
> sytuacja robi się taka lekko schizofreniczna. :-)

Nie. Grzesiek nie zabrania wykorzystywania wiedzy zdobytej podczas czytania
opisow z TaBazy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

124. Data: 2005-03-24 15:26:28

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 Mar 2005 10:23:52 +0100, Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> Dopiszę się do pięknych podziękowań Anki!

<ciach>

Cieszą Jurku Twoje i innych grupowiczów ciepłe słowa, to dla nas ogromna
satysfakcja, że praca ta nie poszła na marne. Cieszy mnie osobiście jeszcze
bardziej to, że większości osób która tam się zalogowała ten serwis się
podoba. Korzystajcie więc ogrodnicy z tego serwisu ile wlezie, a jak nie
wlezie to zaglądajcie znów:)Limitów nie ma:)
I byłabym wielką hipokrytką gdybym napisała, że robiliśmy to tylko dla
innych. Robiliśmy to też dla siebie, by móc zdobyć informacje co rośnie w
ogrodzie Józia czy Zosi, by zabić paskudne jesienno - zimowe wieczory. I
naprawdę dobrze się przy tym bawiliśmy. Dla mnie wielką frajdą było
oglądanie zdjęć, systematyczne przeglądanie galerii które grupowicze
wieszali w zeszłym roku. Za oknem śnieg a ja cieszyłam oczy pięknymi
fotami. Twoimi między innymi tez:)
I tym proponuję zakończyć na grupie dyskusję o serwisie bez względu na to
czy są to słowa krytyki czy unznania. Bo uznanie robi się laurkowate a
krytka z konstruktywnej przeradza się w kolejną pyskówkę.
Możecie swoje opinie na temat funkcjonlaności serwisu wyrażać w specjalnie
do tego stworzonym forum.
Każda uwaga jest dla nas cenna.

Pozdrawiam
Marta

125. Data: 2005-03-24 16:09:35

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:okA0e.10298$rL3.760@fe2.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> A teoretyczne
> rozstrzasanie, jak dlugi fragment jest juz fragmentem w znaczeniu
> tej formulki ma tyle samo sensu, co dywagacje na temat ile kamieni
> to juz jest kupa kamieni.

Hejka. Swego czasu czytałem, że ktoś chciał kupić od Salvatore Dali
drugą literę jego nazwiska. Na własność. ;-)

> Nie. Grzesiek nie zabrania wykorzystywania wiedzy zdobytej podczas
> czytania opisow z TaBazy.

Michale! Reprezentujesz wszak ścisly umysł, to powiedz, gdzie ja pisałem
o zakazie wykorzystywania wiedzy nabytej podczas lektury?
I tak myślę, że na tym zakończę swoje uwagi w tym wątku, bo od tematu
prawa autorskiego i własności intelektualnej dryfujemy cały czas w kierunku
oceny TaBazy. Uważam, że na jej ocenę przyjdzie stosowniejsza chwila po
dokładniejszym zapoznaniu się, nabraniu pewnego dystansu i przede wszystkim
po opanowaniu emocji.
Pozdrawiam dystansująco Ja...cki

126. Data: 2005-03-24 16:25:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż Krysiu, jak to dzieci. Jedne dzieci zbudowały zamek z piasku, inne
> niezaproszone do tej budowy, biorą patyczki w ręce i próbują zameczek
> zburzyć. Szkoda, ze zrobiło się tak nieprzyjemnie, że teoretycznie dorosłe
> osoby zachowują się jak dzieci.....ale cóż zrobić.
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Od razu wiedziałam i trzeba było się na to nastawić że znajdą się tacy
malkontenci, ale są też osoby które z otwartym sercem przyjęły ten
podarunek. I dla tych osób warto było się trudzić i nadal to robić.

Serdecznie Miłka

127. Data: 2005-03-24 16:37:25

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sepów
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Michale! Reprezentujesz wszak ścisly umysł, to powiedz, gdzie ja pisałem
> o zakazie wykorzystywania wiedzy nabytej podczas lektury?

Prosze bardzo, tlumacze. Pisales "A czy pytałeś o zgodę autorów
publikacji, które zostały wykorzystane przy opisach roślin? Jeśli nie, to
sytuacja robi się taka lekko schizofreniczna." Jezeli opisy w TaBazie
wykorzystuja wiedze zdobyta przez autorow tych opisow podczas czytania
innych publikacji, to nie widze zadnej schizofrenicznej sytuacji.
O to mi chodzilo.

Pozdrowienia,
Michal

128. Data: 2005-03-24 16:44:19

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Od razu wiedziałam i trzeba było się na to nastawić że znajdą się tacy
> malkontenci,
> Serdecznie Miłka

Aż strach się odezwać po takich słowach i sam nie wiem czy i ja nie okażę
się wrogiem TaBazy ale Dirko, w moim odczuciu, nic nie krytykował. Odpisał
tylko na mój e-mail o prawach autorskich. Swoją drogą uważam, że ten
fragment ustawy nie ma zastosowania no bo zdjęcia nie da sie cytować.
Tylko nie krzyczcie już o malkontentach. Budowanie każdej witryny zajmuje
dużo czasu. Ale jeśli coś się pokazuje publicznie nie można liczyć na same
oklaski. Przyjęcie krytyki pozwala się rozwijać. I podkreślam, wypowiadam
się ogólnie, bez nawiązań do TaBazy! Żeby nikt na mnie nie krzyczał....

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

129. Data: 2005-03-24 16:49:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jeśli coś się pokazuje publicznie nie można liczyć na same
> oklaski.

Zgadzam się z tym, dlatego robię (róbmy) swoje w miarę czasu, czyli
próbuję dodać jeszcze_raz opis skalnicy Arendsa ;-)

Serdecznie Miłka

130. Data: 2005-03-24 16:59:40

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> [...]
> stosowniejsza chwila po dokładniejszym zapoznaniu się, nabraniu
> pewnego dystansu i przede wszystkim po opanowaniu emocji.

Myślę że na ocenę wogóle nie powinien przychodzić czas. TaBaza jest po to by
z niej korzystać (lub nie) a nie oceniać. To nie konkurs na najlepszą stronę
internetową. Ludzie się natrudzili i część im za to.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

kiedy odwinąć azalię japonska ?