Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

141. Data: 2005-03-24 19:53:38

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak dla mnie
> wlasnie tamte forum jest jak najbardziej miejscem
> do wyrazenia Twoich ohow i achow

Tamto forum - się pisze.

> nie wierze w to
> ze tamte forum nie rozwinie sie
> i stanie sie po jakims czasie 'konkurencja' dla pl-rec-ogrody
> zabierajac tej grupie bywajacych tu ludzi

Martwisz się ? Im mniej, tym lepiej.
Na pl.sci.leśnictwo wypada średnio
1 post/tydzień, w związku z czym
jest bardzo spokojnie.

> jak informuje o tym tytul postu informujacego o powstaniu tej witryny
> nie jest to witryna na ktora mam prawo wejsc

Co za niezwykle rozbudowane zdanie :-)))

> czy jest to TG czy niej jest TG
> to jaki ma sens pisanie po raz kolejny tego samego
> ????
> dla mnie to przejaw stadnego zachowania stada baranow

Nie wstydź się i pochwal starszyznę
za kawał dobrej roboty.

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Pozdrawia w ciemno boletus

142. Data: 2005-03-24 19:59:48

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w pelni zgadzam sie z tym co napisales
> ale smiem watplic czy bedzie to do przyjecia
> dla grupowego Bractwa Wzajemnej Adoracji
> :))))))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

O co tyle krzyku ?
Pomyśl sobie tak: TaBaza to rezerwat.
Wiesz chyba co to jest rezerwat ?
To enklawa, gdzie m.in. chroni się rzadkie
okazy. I po krzyku.

Pozdrawia na chłopski rozum boletus

143. Data: 2005-03-24 20:02:24

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> I jak widać są szalenie skuteczne :>
>
> --
> Krycha&Co(ty)

Choć równa zeru jej masa,

To pisze wciąż o niej prasa.

Kto ją powąchał dobrze, to twierdzi,

Ze chociaż pachnie, to jednak śmierdzi

Co? - przedwyborcza kiełbasa.

:-)

Tylko tyle i aż tyle o tej domniemanej skuteczności

Pozdrawiam pogodnie i anty pseudokomisyjnie

skryba

144. Data: 2005-03-24 20:08:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Tamto forum - się pisze.
:)))
skoro tak twierdzisz
:)

> Martwisz się ? Im mniej, tym lepiej.
> Na pl.sci.leśnictwo wypada średnio
> 1 post/tydzień, w związku z czym
> jest bardzo spokojnie.
:)))
martwie sie i dlatego od samego poczatku traktuje TaBaZe
jako zagrozenie i konkurencje dla tej grupy
:)

> Nie wstydź się i pochwal starszyznę
> za kawał dobrej roboty.
:)
gdy wypowiedzialy sie na ten temat osoby kompetentne
to przyjalem
ze napewno tak jest
:)
nawet gdybym zajrzal tam
to za bez sensu uwazalbym powielanie kolejnych ohhhh i achooow
:)

145. Data: 2005-03-24 20:13:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:
> O co tyle krzyku ?
> Pomyśl sobie tak: TaBaza to rezerwat.
> Wiesz chyba co to jest rezerwat ?
> To enklawa, gdzie m.in. chroni się rzadkie
> okazy. I po krzyku.
hehe
a sadzisz
ze te 'okazy' skryja sie tam
?
sadzisz
ze dlugo tam wytrzymaja we wlasnym towarzystwie
wzajemnie sobie achujac i ohujac
:)))))))
> Pozdrawia na chłopski rozum boletus
hehe
Ty i chlopski rozum
:PPPP

146. Data: 2005-03-24 20:15:31

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> :))))))
> to wszystko powyzej mozna zawrzec w jednym
> beeeeeeeeee
> :)))))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Tadziu, jak sobie chcesz. Ja jednak dziękuję Twórcom Tabazy
i okazuję Im swój szacunek dla Nich i Ich ogromnej,
solidnie wykonanej roboty.
Mam nadzieję, że za to nie spotka mnie z Twej strony
ostracyzm i potępienie po wsze czasy aż po grób.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba
Ps. Różnić, można się też pięknie.

147. Data: 2005-03-24 20:37:47

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sepów
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> Hejka. Chyba rozumiem o co Ci chodzi, Michale. Miałem jednak na
myśli
> nie wykorzystywanie nabytej wiedzy a cytowanie w opisach roślin
fragmentów
> tekstów ze skądinąd podanej tam literatury.
[...]

TaBaza tworzy nową jakość, jeśli możesz to wskaż mi na priv o czym
konkretnie mówisz.

--
Pozdrawiam, Jerzy

148. Data: 2005-03-24 20:48:14

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> wrote:

> Aż strach się odezwać po takich słowach i sam nie wiem czy i ja nie
> okażę się wrogiem TaBazy ale Dirko, w moim odczuciu, nic nie
> krytykował. Odpisał tylko na mój e-mail o prawach autorskich.

Cytując wybiórczo, a przez to, moim zdaniem, bez sensu..

> Swoją drogą uważam, że ten fragment ustawy nie ma zastosowania no bo
> zdjęcia nie da sie cytować.

Ale zdjęcie jako utwór może podlegać również dozwolonemu użytkowi
własnemu.

> Tylko nie krzyczcie już o malkontentach. Budowanie każdej witryny
> zajmuje dużo czasu. Ale jeśli coś się pokazuje publicznie nie można
> liczyć na same oklaski. Przyjęcie krytyki pozwala się rozwijać. I
> podkreślam, wypowiadam się ogólnie, bez nawiązań do TaBazy! Żeby
> nikt na mnie nie krzyczał....

Rafał.. Ani nikt nie krzyczy, ani nikt nie liczy na oklaski. Nie
powiem, cieszę się, że to, co zostało zrobione spotkało się z tak
miłym przyjęciem. Oczywiście, nie można zadowolić wszystkich. Samo
życie.. Był czas przywyknąć.. :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Marko, co żył w Mediolanie,
Kochał się raz w oceanie.

149. Data: 2005-03-24 20:53:49

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote:

> Napisałeś: "Powielanie, rozpowszechnianie i publikacja całości jak i
> fragmentów bez zgody autora zabronione!" A czy pytałeś o zgodę
> autorów publikacji, które zostały wykorzystane przy opisach roślin?
> Jeśli nie, to sytuacja robi się taka lekko schizofreniczna. :-)

Moim zdaniem nie robi się ani lekko, ani mocno schizofreniczna. Dirko,
przeczytaj proszę ustawę ,,Prawo autorskie'' i popatrz, co ona mówi o
opracowaniach. I o cytowaniach. I zobacz, jak są opisane poszczególne
rośliny w tabazie.

> Nie bądź śmieszny. Zignorowałeś przecież moje pytanie na temat
> dereni.

Może po prostu go nie widziałem?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Tak słabiutkie ma nogi panienka z Zawiei,
Że na nich stać nie może, więc nie śpi i nie ji,

150. Data: 2005-03-24 21:34:19

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> I gówno mnie obchodzi o co komu chodzi.
> Pozdrawiam serdecznie Twórców Tabazy
> skryba

Opanuj się człowieku jesteś na forum publicznym. Ja też serdecznie
pozdrawiam Twórców TaBazy a Ciebie daję do KF. Szok.....

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

kiedy odwinąć azalię japonska ?