Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

191. Data: 2005-03-30 06:39:09

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz dostepu do Medline i Ovidu?
> Pozdrowienia,
> Michal

Do Medline można przez BUŁę się podłączyć zatem można chyba powiedzieć, że
Piotr ma dostęp :-)

To fakt, o takich bazach nie pomyślałem czytając Was tutaj, mnie podłączyli
do EBSCO, wolę JStor ale jak się nie ma co się lubi.... i tam jest na
przykłąd baza Agricola. Na pewno jest tam mnóstwo ciekawych rzeczy o
rolnictwie, muszę kiedyś poszperać, czy i o ogrodnictwie...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

192. Data: 2005-03-30 08:10:35

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów- OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Ja jestem zwolennikiem usenetu, czytając info na stronach www nie wiem za
> bardzo z jakiego regionu kraju jest opis, na ile mogę komuś ufać, na ile
> info jest aktualna, czy jego info nie są tylko zasłyszane itd.

Chciałam z pewną nieśmiałością zauważyć, że m.in. temu ma służyć tworzona
Baza roślin - ponieważ użytkownicy podają region, w którym mieszkają, to
uwagi przez nich zamieszczane na temat uprawy danej rośliny właśnie powinny
dać pewien "obraz przestrzenny" możliwości uprawy danego badziewia w
Polsce:-D

Pozdrawiam, Basia.

kiedy odwinąć azalię japonska ?
Koniec zimy. Niestety.:-((