Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

31. Data: 2005-03-21 18:44:33

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozróżniasz grzecznego pytania od krytyki :-)
> Ten Profil wykasowałem w 10 miejscach i jeszcze sie pojawia :-)
> Pozdr.

Och, sorry, myślałem, że to jakiś troll
znowu się pojawił na grupie.

Pozdrawia po swojemu boletus

32. Data: 2005-03-21 18:47:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O już jest dobrze, Profil wykasowany, :-) czy mogę na nową stronę
wrzucić
> białego rannika jako ciekawostkę.
> Pozdr. Bogusław

Wrzucaj bez pytania.
Aha, i nie zapomnij o fotce,
bo w/d/ł fotek tam ci, jak na lekarstwo !

Pozdrawia samodzielnie boletus

33. Data: 2005-03-21 18:55:08

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam,
> Grzesiek

> ,,Wiesz co, Bogusiu , kup sobie odgromnik''.
> (C) Maciej Słomczyński

A widzisz Profil, widać krytykowałeś, nie pytałeś.

Pozdrawia grzecznie boletus

34. Data: 2005-03-21 18:58:18

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawia grzecznie boletus

Jeszcze jedno, gdyby ktoś o mnie pytał
jestem w Tejbazie, hmm....., a może w TaBaza ;-)

Pozdrawia odmianowo boletus

35. Data: 2005-03-21 18:59:37

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt, wielu z posiadanych przez Ciebie roślin nie ma w TaBazie. Nic
> nie stoi na przeszkodzie byś je powoli dodawał i w miarę sił opisał
> :).

Chętnie bym to poczytała :))))

Pozdrawiam, Krystyna

36. Data: 2005-03-21 19:20:38

Temat: Odp: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@n...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:d1n4u2$3pt$...@n...news.tpi.pl...

> czy mogę na nową stronę wrzucić > białego rannika jako ciekawostkę.

Nie tylko rannika. :-)
Storczyki też. Nie opisywałem ich pozostawiając to Tobie. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

37. Data: 2005-03-21 23:19:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> acha! nie dość, że nie chcą powiedzieć, to jeszcze inwestować czas każą!!!
> muszę uważać:)
>
> moon

No i uważaj, bo Sapek trzyma bank.......zbożowy:-)))

Pozdrawia owocnie boletus

38. Data: 2005-03-22 09:16:47

Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości

> z okazji pierwszego dnia wiosny prezent.
Bardzo dobra robota! W sam raz na wiosne!

> Korzystajcie z niego do woli.:-)
Dużo nauki przede mna;-)

> Wyrazy podziwu i wdzięczności możecie składać w tym wątku lub na ręce
każdego z
> autorów oddzielnie.
> Jeżeli takimi wyrazami będą paczki z roślinnymi rarytasami to też się nie
> obrazimy.
Nasiona to raczej na jesien, ale czy to będą rarytasy? Hm, chyba nie;-)
No chyba ze ktos chce aksamitke...;-)

> Uwaga: krytyki nie przyjmujemy, niestety.
I tak trzymać!

pozdrawiam:-)
magda z rocznym ogródkiem

39. Data: 2005-03-22 09:53:37

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magdalencja <a...@n...forum> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d1onu9$hsj$...@n...news.tpi.pl...

> magda z rocznym ogródkiem

Akurat na konkurs :-))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

40. Data: 2005-03-22 12:20:01

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obrazimy.
> Uwaga: krytyki nie przyjmujemy, niestety.
>
> Starszyzna Stowarzyszenia Ogrodowych Sępów

No wiecie co? Kiedyście to wszystko zrobili? W szoku jestem pozytywnym
:))))
Teraz biada mi, jak tej wiedzy nie opanuję, no wstyd będzie. Dzięki
serdeczne i niech Wam się zwróci ten wysiłek stukrotnie ( w takiej
formie,
w jakiej sobie życzycie :)
Pozdrowienia
Gosia