Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

61. Data: 2005-03-23 15:24:57

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:006701c52fb4$16f411c0$f4a41b53@smal9k1kzfv9ki..
.

> czepie sie i Ciebie Marysiu
> :)
> czy tak naprawde do konca to sa Twoje zdjecia
> ?
> kiedys wspominalas
> ze zrobienie fotek roslinek na Twoja stronke
> obrobke i powieszenie na stronie zlecasz "ludziom"

Nie do końca pamięć Ci służy. Wybiórczo nieco.
Tak było na starej stronie i dotyczyło to tylko obróbki, a nie robienia
zdjęć. Teraz wszystko robię sama - od zrobienia zdjęcia do powieszenia go na
stronie.
Ale 'miło', że o mnie pamiętałeś :(.

Z pozdrowieniami, Maria

62. Data: 2005-03-23 15:42:48

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> kiedys wspominalas
> ze zrobienie fotek roslinek na Twoja stronke
> obrobke i powieszenie na stronie zlecasz "ludziom"

Nie ludziom, to robił mój syn.

> czy tylko poporzez fakt
> ze zaplacilas za wykonanie tych fotek
> moralnie a nie prawnie mozesz twierdzic
> ze to sa Twoje fotki?

To były moje fotki i nic nikomu nie płaciłam, ale gdybym, to tym bardziej
kradzież ich dla osobistych celów, czy tym bardziej dla pieniędzy (podczas
gdy ja to robię za darmo) uważam za wysoce niemoralne.
'I to było na tyle'.

Z pozdrowieniami, Maria

63. Data: 2005-03-23 17:12:46

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d1rvhb$rrf$1@nemesis.news.tpi.pl Rafał Wolski
<rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał(a):

> Bez względu na to jak zdjęcie zostało wykonane jest własnością
> intelektualną osoby, która je wykonała. Własność wizerunku to inne
> zagadnienie nie dotyczące jednak roślin. Każde zdjęcie to punkt
> widzenia autora, tak jak każda rzeźba to odzwierciedlenie wyobrażeń
> rzeźbiarza. Jeśli można kopiować zdjęcia to konsekwentnie należałoby
> zgodzić się na kopiowanie absolutnie każdej intelektualnej własności.

Hejka. "Art. 34. Można korzystać z utworów w granicach dozwolonego
użytku pod warunkiem wymienienia imienia i nazwiska twórcy oraz źródła.
Podanie twórcy i źródła powinno uwzględniać istniejące możliwości. Twórcy
nie przysługuje prawo do wynagrodzenia, chyba że ustawa stanowi inaczej."; i
jeszcze kilka od reguły wyjątków: na uroczystościach religijnych, dla
niepełnosprawnych ...
Pozdrawiam ustawowo Ja...cki

64. Data: 2005-03-23 18:11:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:
> [...]
.

> Nie do końca pamięć Ci służy. Wybiórczo nieco.
> Tak było na starej stronie i dotyczyło to tylko obróbki, a nie
:))))
rozmawialismy wtedy o tamtej wersji strony
a utkwilo mi to w pamieci
bo na Twoje noszalanckie
ze "od tego masz ludzi"
pomyslalem sobie cos niezbyt pochlebnego o Tobie
:))))
>Teraz wszystko robię sama - od zrobienia zdjęcia do
> powieszenia go na stronie.
:)))
nie swieci garnki lepia
:))))
> Ale 'miło', że o mnie pamiętałeś :(.
:)
dla mnie chocby tylko kumplowanie nie oznacza
ze bede prawil temu komus tylko komplementy
:)
a jesli sie ktos o to obrazi
to chocby dlatego nie wart jest zawracania sobie nim glowy
:)
pare razy zmylas mi glowe
a czy kiedykolwiek o to sie obrazilem
?

> Z pozdrowieniami, Maria
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

65. Data: 2005-03-23 18:23:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:
> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
.

> Nie ludziom, to robił mój syn.
:)
do paru dni wstecz
kiedy on sie ujawilnil na forum nie wiedzialem
ze masz Syna
:)

> To były moje fotki
:)))))))
jesli robil je Twoj Syn to dla mnie to byly jego fotki
Ty bylas tylko zleceniodawca
lub bardziej salonowo mecenasem jego tworczosci fotograficznej
:)))))

>...i nic nikomu nie płaciłam, ale gdybym, to tym
> bardziej kradzież ich dla osobistych celów, czy tym bardziej dla
> pieniędzy (podczas gdy ja to robię za darmo) uważam za wysoce
> niemoralne. 'I to było na tyle'.
:)
dla mnie zdjecia
ktorych nikt nie oglada
slowa
ktorych nikt nie powtarza
maja w sobie coraz mniej zycia
az w koncu umieraja i pamiec o nich zanika
a wraz z nimi umieraja ich Tworcy
:)

66. Data: 2005-03-23 18:34:30

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote:

> ale skkoro tak cenisz "swoja" wlasnosc' to po cholere wieszasz je w
> sieci ?

By zobrazować to, o czym traktuje opis.

> czy az tak bardzo zalezy Tobie na ohhhh i achhhhh?

Nie, nie zależy, Nie zależy mi również by ktokolwiek inny traktował
moje, jak to nazwałeś, odwzorowania rzeczywistości jak własne bez
mojej wiedzy i zgody.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Panna z gór co się zowią Sudety,
Gdy ją rżnięto, mówiła sonety,

67. Data: 2005-03-23 18:43:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN" <"N0, 007, SPAM wrote:
> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
>
> Przymus?
:)
salony to za wysokie progi
na moje w gumofilcach nogi
:)
nie bylem i nie bede
a napewno niejeden podobnie zareaguje
i z czasem moze sie okazac
ze Ta Baza to "Baza ludzi umarlych "
:PPPP

> WWW to nie to samo co Internet, mylisz pojęcia.
:)
moze myle
moze nie myle to tylko smenatyka
:)
> ... i daje możliwość usunięcia kogoś z za [...]
hehe
jesli chodzi o mnie
to nie bedzie okazji mnie zbanowac
:PPPPP

> Według mnie to bardzo dobrze, że zrobił sito pozwalające odróżnić
> :)
> od
> :-)
:))))
moj jest bardziej rubaszny
a Twoj w sam raz na salony
:PPP

68. Data: 2005-03-23 18:58:13

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jedną uwagę nie krytyczną ale która mnie trochę zdziwiła , na fotach
> zdjęć na całej szerokośći pojawia się napis TaBaza, (...)

Hola! Hola! Na moich fotkach w TaBaZa nie ma
tego śmiesznego napisu.

Pozdrawia prof..... boletus

69. Data: 2005-03-23 19:14:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> Przymusu nie ma.
>
> Skrótowe informacje o roślinach zamieszczonych w TaBazie są dostępne
> dla wszystkich.
:))))
zasadniczo pisze o czyms
czego nie widzialem
bazujac na tym co pojawilo sie o Tej Bazie na forum
vide link
ktory w wkleila Basia a nie chcial 'zafungowac' bo trzeba bylo byc
zalogowanym
:)
> Co do gromadzonych danych osobowych: ja bardzo nie lubię
> anonimów. Stąd pole imię i nazwisko przy rejestracji.
:)
i tak jak ponizej podaje Krysia
mozna wpisac dowolna bzdure i program to zaakceptuje
:)
a skoro tak
to po co to wogole wymagac
?
>Ponadto dane z
> tego pola wykorzystywane są automagicznie ....
:)))
jesli magicznie to po co jeszcze auto
:PPPPP
.

> Sranie w banie. Wrażliwych przepraszam za wyrażenie.
>
> Nie chcę wdawać się w dyskusję w którą stronę zmierza Internet, bo to
> nie miejsce ku temu.
:))))
mylisz sie
w pewnym sensie jest to dyskusja o przyszlosci pl_rec_ogrody
:)
pare razy juz to przerabialem
i zaczynalo sie to prawie dokladnie tak samo
a po pewnym czasie byly to samodzielne twory z wlasnymi forami
:)
wieksza i bardziej rozbudowana forma wymagala nakladow finansowych
pojawilai sie z czasem sponsorzy
ktorzy po pewnym czasie kupowali cala baze
:)
> Nie chciałbym, by to odbierane było jako użalanie się, ale może należy
> to powiedzieć wyraźnie: stworzenie serwisu w tej postaci w jakiej jest
> kosztowało nas do tej pory kilka tysięcy godzin pracy. Żadno z nas nie
> spodziewa się z tego powodu ani jakiejś gratyfikacji, ani
> splendoru. Utrzymanie serwisu w sieci też kosztuje. TaBazę zrobiliśmy,
> gdyż uważaliśmy, że będzie ona użyteczna.
:)))))
czytaj powyzej
:)))))))
> O tym, czy taka forma się sprawdzi, czy nie, zadecydują użytkownicy. O
> tym, czy serwis będzie się rozwijał, i w którą stronę -- również
> zadecydują użytkownicy. Mam jeszcze kilka pomysłów które czekają na
> akceptację i realizację.
:)))))
na sprzedaz tej bazy jeszcze za wczesnie
i ewentualni Sponsorzy raczej nie beda zadowoleni z ograniczania wejsc
:)))))))))

70. Data: 2005-03-23 19:19:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Hola! Hola! Na moich fotkach w TaBaZa nie ma
> tego śmiesznego napisu.
:)))))
ta normalna wersja tej TABAZY bylaby dla Ciebie za trudna
Grzesiu widocznie to przewidzial
i gdy logujesz sie udostepnia Tobie 'automagicznie' prostsza wersje
:PPPPPP
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

kiedy odwinąć azalię japonska ?