Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

81. Data: 2005-03-23 20:15:08

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)))))
> ta normalna wersja tej TABAZY bylaby dla Ciebie za trudna
> Grzesiu widocznie to przewidzial
> i gdy logujesz sie udostepnia Tobie 'automagicznie' prostsza wersje
> :PPPPPP
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Ty d........... !!!!!!! Moje fotki sami zamontowali,
J a nie mam czasu na takie drobnostki. Są ważniejsze
sprawy w życiu, prawda ?!

Pozdrawia ze stoickim spokojem boletus

82. Data: 2005-03-23 20:18:20

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d1sic9$394$1@nemesis.news.tpi.pl Profil1
<r...@n...pl> napisał(a):

> Nie przesadzaj, w prawdziwych perełkach sa dziurki :-)
> :-) Bogusław

Hejka. Nie szukaj dziury w całym, Bogusławie. ;-)
Pozdrawiam perliście Ja...cki

83. Data: 2005-03-23 20:21:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie Ty sie doczytales
> ze zajrzalem
> ?
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Jesli nie, to założona przez Ciebie na haczyk
przynęta z serii "TaBaza" okazała się łakomym
kąskiem dla wielu :-)))

Pozdrawia mistrza kija boletus

84. Data: 2005-03-23 20:29:25

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał

> Hejka. Nie szukaj dziury w całym, Bogusławie. ;-)
> Pozdrawiam perliście Ja...cki

Daleki jestem od tego :-)
Pozdrawiam , Boguslaw

85. Data: 2005-03-23 20:35:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Nie szukaj dziury w całym, Bogusławie. ;-)
> Pozdrawiam perliście Ja...cki

<lol>

Możecie pisać dalej;-)
Dziękuję za uwagę, dobranoc Państwu.

Pozdrawia boletus

86. Data: 2005-03-23 20:58:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Ty d........... !!!!!!! Moje fotki sami zamontowali,
:))))
teraz sie doczytalem
ze masz na mysli swoje tam fotki a nie fotki wogole
:)

87. Data: 2005-03-23 21:03:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> "Seksmisja" na plan drugi zeszła ???
:)
musialem pochwalic znajomosciz jeszcze innych filmow

88. Data: 2005-03-23 21:04:23

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> rozmawialismy wtedy o tamtej wersji strony
> a utkwilo mi to w pamieci
> bo na Twoje noszalanckie
> ze "od tego masz ludzi"

Ciekawe po czym poznałeś, że to było nonszalanckie, a nie żartobliwe? U nas
to powiedzenie jest często używane i nie ma w nim nic nonszalanckiego, ale
każdy wyczyta to, co chce.

> pomyslalem sobie cos niezbyt pochlebnego o Tobie

To Twój problem, nie mój.

> dla mnie chocby tylko kumplowanie nie oznacza
> ze bede prawil temu komus tylko komplementy

Więc daj sobie spokój, bo dla mnie one i tak nie mają żadnego znaczenia.

> a jesli sie ktos o to obrazi
> to chocby dlatego nie wart jest zawracania sobie nim glowy

Więc sobie nie zawracaj.

Z pozdrowieniami, Maria

89. Data: 2005-03-23 21:06:41

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> jesli robil je Twoj Syn to dla mnie to byly jego fotki

Masz problem z czytaniem?

Z pozdrowieniami, Maria

90. Data: 2005-03-23 21:08:10

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Pozwole sobie przedstawic moj punkt widzenia na zdjecia.
Nie mam nic przeciwko temu, zeby moje zdjecia byly uzywane,
pod warunkiem, ze podane jest moje nazwisko jako autora zdjecia.

Zeby bylo smieszniej, wlasnie przed chwila znalazlem w gazecie
polonijnej (Nowy Dziennik) moje zdjecie sciagniete z
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/roza-tecz
a.jpg
i podpisane "Zdjecia Archiwum". Zadzwonilem do redaktora, ktory
przeprosil mnie i obiecal zamiescic wyjasnienie. Nawet zaproponowal
wynagrodzenie, ale nie uwazam tego za konieczne.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz