Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

181. Data: 2005-03-29 01:01:03

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 29 Mar 2005 00:36:29 GMT, na pl.rec.ogrody, Michal Misiurewicz
napisał(a):

> Masz racje.

> A z tym stwierdzeniem sie nie zgodze. Takie informacje sa, aczkolwiek czesto
> trudno je odsiac od chlamu.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

:)OK:)
a znajdziesz recepturę Coca-coli lub Pepsi-Coli?
albo skład procentowy substancji pomocniczych tabletki Viagry?
a może opis syntezy jakiegoś koksiba?

:)
Pozdrawiam
p...@r...pl

182. Data: 2005-03-29 01:22:21

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> :)OK:)
> a znajdziesz recepturę Coca-coli lub Pepsi-Coli?
> albo skład procentowy substancji pomocniczych tabletki Viagry?
> a może opis syntezy jakiegoś koksiba?

Takie informacje nie sa dla mnie ani powazne ani cenne :-)
Natomiast na przyklad duzo informacji o roslinach moge znalezc.
A raz znalazlem nawet krewnych, o ktorych istnieniu nie wiedzialem :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

183. Data: 2005-03-29 01:54:34

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 29 Mar 2005 01:22:21 GMT, na pl.rec.ogrody, Michal Misiurewicz
napisał(a):

> [...]
> Natomiast na przyklad duzo informacji o roslinach moge znalezc.
> A raz znalazlem nawet krewnych, o ktorych istnieniu nie wiedzialem :-)

:)))A ja wręcz odwrotnie:)
Szukam krewnych którzy wyemigrowali do Ameryki ok.1900r - 5ciu braci i
jedna siostra mojego prapraprapradziadka (w tej chwili nie jestem pewien
ile tych pra).
Info o roślinach - to masz rację, ale nigdy nie ma info czy zimują w Górach
świętokrzyskich:) więc połowicznie cenne te info:)))

Pozdrawiam
p...@r...pl

184. Data: 2005-03-29 05:34:15

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "ogólnosieciowym" i chyba każdy, kto cokolwiek umieszcza (tekst, zdjęcie,
> programik itp) powinien się z tym liczyć.

Tak, ale to nie oznacza, że nie będę protestować, przeciw bezprawnemu ich
wykorzystywaniu. Nie ma mojego przyzwolenia na takie działania i chcę, żeby
zainteresowane osoby o tym wiedziały.

> Dlatego też na www nie ma tak naprawdę poważnych/cennych informacji.

Jeśli szukasz informacji ściśle tajnych, to niestety za darmo się tego nie
dowiesz. Uważam natomiast, że jest sporo cennych informacji, tylko trzeba
umieć je odszukać.
Może wchodzisz na niewłaściwe strony? :-).

Z pozdrowieniami, Maria

185. Data: 2005-03-29 05:42:22

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów- OT
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Info o roślinach - to masz rację, ale nigdy nie ma info czy zimują w
Górach
> świętokrzyskich:) więc połowicznie cenne te info:)))

Jeśli te informacje mają być poważne i prawdziwe, to trzeba je samemu
sprawdzić. I to wielokrotnie. Dlatego np. ja mogę napisać co dobrze lub nie,
zimuje na moim terenie.
Może zatem Ty napiszesz na swojej stronie jak to wygląda u Ciebie? Chętnie
poczytam:-)).

Z pozdrowieniami, Maria

186. Data: 2005-03-29 08:25:40

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d29e3d$sdf$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał(a):

>... czasami autor obwarowuje zamieszczanie zdjęć
> i nawet umieszczenie linku obok zdjęcia jest nadużyciem jeśli się
> nie ma zgody autora, wówczas zamiast zdjęcia umieszczamy sam link bo
> tego nawet autor nam nie zabroni.

Hejka. A może potraktować to, co znajduje się w sieci, jako mienie
porzucone? ;-)
Pozdrawiam intromisyjnie Ja...cki

187. Data: 2005-03-29 13:35:54

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2005 03:54:34 +0200, Piotr Siciarski napisał(a):

> Info o roślinach - to masz rację, ale nigdy nie ma info czy zimują w Górach
> świętokrzyskich:) więc połowicznie cenne te info:)))

I właśnie po to między innymi stworzyliśmy serwis TaBaza:)

Pozdrawiam
Marta

188. Data: 2005-03-29 22:55:20

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 29 Mar 2005 07:34:15 +0200, na pl.rec.ogrody, Maria Maciąg napisał(a):

> Tak, ale to nie oznacza, że nie będę protestować, przeciw bezprawnemu ich
> wykorzystywaniu. Nie ma mojego przyzwolenia na takie działania i chcę, żeby
> zainteresowane osoby o tym wiedziały.

Masz trochę racji - jeśli nie reagujemy na postępowanie, którego nie
akceptujemy, to możemy stwarzać wrażenie, że to postępowanie akceptujemy.

Ja mam jednak obawy co do efektywności takiego protestu.

Można sobie wyobrazić taką sytuacje:
Umieszczam na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi 3 banknoty 100PLN w odstępach co
1m. Obok każdego umieszczam wyraźną kartkę z opisem, że to ja zarobiłem, że
to moje i proszę tego nie ruszać, bo pozwę do sądu (numery banknotów
oczywiście mam spisane w kieszeni na wszelki wypadek). Po rozmieszczeniu
banknotów jadę do domu.
Następnego dnia jadę w to samo miejsce: banknotów nie ma, zostały tylko
moje karteczki (to tylko założenie oczywiście:). Podnoszę krzyk na ulicy,
że to przestępstwo, że na katreczkach wyraźnie było C 2005 - oczywiście
wszyscy, którzy mnie słyszą są oburzeni, że tak nie można, że nieuczciwe
itd. Idę więc do apteki kupić coś na uspokojenie - obok mnie facet płaci
banknotem 100 i widzę, że to ten mój, te same numery. Co mu zrobić:
zaprowadić na policję? a może ten banknot już ze trzy razy zmienia
właściciela? A może był mu bardzo potrzebny? a może wziął, bo okazja czyni
złodzieja? Hmmmm....
No nic, trudno - ale co teraz? Znowu rozkładam banknoty (mam nadzieję, że
już wszyscy rozumieją, bo przecież zareagowałem). Ciekawe czy znowu znikną?
A jeśli znikną to co zrobić, żeby sytuacja się nie powtarzała?
------

:)Nie dziw się też, że właśnie z Twojej strony zdjęcia są brane - Twoja
strona jest po prostu wyjątkowa -> o niebo atrakcyjniejsza niż ta stówa
leżąca na ziemi:)
A taki obrót materiałami już stworzonymi w sieci jest wg mnie olbrzymi.
Na ogrody.agrosan popełniłem kilka lat temu ze dwa teksty - do dziś dostaję
niemal co tydzień maile z prośbami (a czasami żądaniami), żeby poruszone
tam tematy rozszerzyć, bo kogoś to niby bardzo interesuje itp. A ostatnio
tegoroczni maturzyści wprost żądają części dalszych, no bo przygotowują
jakieśtam prezentacje na egzamin. Postów w tym stylu, przez te kilka lat
miałem już pewnie parę setek - to ilu jest takich, którzy mnie nie
podpuszczają?

> [...]
> umieć je odszukać.
> Może wchodzisz na niewłaściwe strony? :-).

Miały być _cenne_ przykłady, to podałem:)))
Ale serio: informacji wykraczających poza hobby lub przekraczających poziom
szkoły średniej jest naprawdę skromna ilość - przynajmniej tego co mnie
poza hobby ogrodowym interesuje, lub jest mi potrzebne kiedy nie mam przy
sobie książki.
I nie będę wypełniał tej luki jakimiś swoimi www z powodów, o których
pisałem wyżej, no chyba, że.... (i tu dyskusja nad rozwojem Internetu:)

Pozdrawiam, już prawie bez śniegu:)
p...@r...pl

189. Data: 2005-03-29 22:55:22

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 29 Mar 2005 07:42:22 +0200, na pl.rec.ogrody, Maria Maciąg napisał(a):

> [...]
> zimuje na moim terenie.
> Może zatem Ty napiszesz na swojej stronie jak to wygląda u Ciebie? Chętnie

I od razu kogoś zniechęcę do ogrodnictwa w świętokrzyskich?:)
Nie podejmę się tego na pewno także ze względu na zmienność, jakiej ta
lista nieustannie by podlegała.

Ja jestem zwolennikiem usenetu, czytając info na stronach www nie wiem za
bardzo z jakiego regionu kraju jest opis, na ile mogę komuś ufać, na ile
info jest aktualna, czy jego info nie są tylko zasłyszane itd.

Pozdrawiam
p...@r...pl

190. Data: 2005-03-30 03:07:48

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Ja mam jednak obawy co do efektywności takiego protestu.

Wlasnie w gazecie, ktora umiescila moje zdjecie, ukazalo sie przeproszenie
z podaniem mnie jako autora zdjecia.

Nie masz dostepu do Medline i Ovidu?

Pozdrowienia,
Michal