Wirtualna kuchnia nie działa:(

1. Data: 2002-09-30 06:48:10

Temat: Wirtualna kuchnia nie działa:(
Od: "Jacek VHF" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałem podpatrzeć kilka możliwości "obróbki" karkówki na pyszny obiadek,
lecz niestety Wirtualna kuchnia nie działa. Czy oprócz kotletów są jakieś
pyszne i do wykonania dość szybko przepisy?

1. Data: 2002-09-30 06:56:22

Temat: Re: Wirtualna kuchnia nie działa:(
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek VHF" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lecz niestety Wirtualna kuchnia nie działa. Czy oprócz kotletów są jakieś
> pyszne i do wykonania dość szybko przepisy?

ja lubie pieczona w prodizu ,uprzednio posypana vegeta i
majerankiem.Znakomita na goraco do ziemniakow polanych sosem z pieczenia jak
i na zimno- do chleba.

Jola L-L

1. Data: 2002-09-30 07:08:53

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> ja lubie pieczona w prodizu ,uprzednio posypana vegeta i
> majerankiem.Znakomita na goraco do ziemniakow polanych sosem z pieczenia

Przyprawy w/g gustu. Dobrze by poleżała kilka godzin posypana przyprawami
pod przykryciem - zafoliowana folią do żywności wtedy ładnie przejdzie
przyprawami...
Ja lubię z solą pieprzem papryką czosnkiem i kminkiem. Można nadziać ząbkami
czosnku, lub natrzeć wyciśniętym, lub posypać granulowanym.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-30 08:08:26

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lecz niestety Wirtualna kuchnia nie działa. Czy oprócz kotletów są jakieś
> pyszne i do wykonania dość szybko przepisy?

mozesz zamarynowac w oliwie, musztardzie (albo odrobinie octu winnego
zamiast musztardy, albo wcale), soli, pieprzu, papryce i czosnku, na kilka
godzin toto w plastrach i w tej marynacie do lodowki, a potem smazysz na
patelni.
przedtem plastry chudej karkowki rozbij tluczkiem i posyp odrobina soli
zmiekczajacej, tak na wszelki wypadek :)

wkn

1. Data: 2002-09-30 08:55:21

Od: "Leszek Król" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> wrote in news:an8sem$qm8$1@news2.tpi.pl
(pl.rec.kuchnia):

[karkowka na obiad]

pieczona w prodizu ,uprzednio posypana vegeta i
> majerankiem.

Metoda troche bardziej pracochlonna, ale efekty... palce lizac :-)
1. Na glebszy spodeczek / talerz sypie przyprawy ("jak leci", tzn. ja to
robie na wech wg zasady, ze "tego jeszcze brakuje" ;-) i za kazdym razem
wychodzi inaczej, ale goscie sie jeszcze nie skarzyli, znaczy... pare razy
wyszlo ciut ostre ;-) ). Dwie uwagi: a) prosze nie zalowac przypraw (duzo
i rozne - od ziol prowansalskich przez koperek, oregano, lubczyk, czaber,
kminek, estragon, majeranek etc. po rozne gatunki pieprzu i papryki), b) o
soli mozna zapomniec - pozostale przyprawy zastepuja sol doskonale.
2. Mieszam te przyprawy (polecam drewniane nozyki dodawane "promocyjnie"
do margaryny)
3. Wyciskam do tego pare zabkow czosnku (w zaleznosci od upodoban, ale
bywa, ze i pol glowki).
4. Znowu wszystko mieszam :-)
5. Zalewam to sosem sojowym i mieszam, az cala "paćka" uzyska konsystencje
gestej zupy.
6. Karkowke kroje w plastry - grubosc zalezy od a) indywidualnych
upodoban, b) temperatury, w jakiej bedziemy to potem piec (jesli mamy
grilla lub podobne urzadzenie, ktore mozna wczesniej podgrzac, to moga byc
grubsze) i traktuje ja w miare delikatnie tluczkiem (za mocno zbita robi
sie potem sucha - przynajmniej dla mnie)
7. Ukladam w naczyniu smarujac w/w sosem kazdy plasterek, przykrywam i
odstawiam na jakis czas (np. 2 godz.)
8. Ciag dalszy w zaleznosci od okolicznosci i posiadanych warunkow: grill,
kombiwar, prodiz
Do tego lekka salatka (np. pomidory z cebula), musztarda, pieczywo i
napoje wg upodoban.
Smacznego :-)

PS. Wersja hard core: kroimy mieso w plasterki, lekko zbijamy tluczkiem i
smazymy na oliwie "smakowej" - mozna kupic takie gotowe, w ktorych plywaja
male papryczki lub przyprawy, albo zrobic cos takiego samemu (jak sie ma
tyle cierpliwosci...). Uwaga: lagodne to to nie bedzie!

--
(-) Leszek Król
Slowa bez kontekstu zyja wlasnym zyciem. (c) LK 2002

1. Data: 2002-09-30 12:59:10

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek VHF" <s...@w...pl> wrote:

>Witam
>Chcia?em podpatrze? kilka mo?liwo?ci "obr?bki" kark?wki na pyszny obiadek,
>lecz niestety Wirtualna kuchnia nie dzia?a. Czy opr?cz kotlet?w s? jakie?
>pyszne i do wykonania do?? szybko przepisy?
>
>Pozdrawiam

Mirror
http://www.bytow.pl/kuchnia/index.htm
;-)
Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-09-30 14:46:37

Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> Chciałem podpatrzeć kilka możliwości "obróbki" karkówki na pyszny obiadek,

Witam...... moja mama będąca na diecie ugotowała karkówkę w wodzie z
dodatkiem cebuli, marchwi, selera, pietruszki. Do tego listek laurowy, sól,
pieprz, odrobina ziela angielskiego. Czas gotowania zależny od wielkości
karkówki i jej wieku. Średnio ok.1,5 godz na wolniutkim ogniu. Muszę
powiedzieć, że pomysł dobry. Po zastygnięciu okazało się, że mięso jest
pyszne i lekkostrawne mimo, że to wieprzowina. Można do tego różne sosy, lub
plasterki posmarowane chrzanem do chleba.
-pozdrowienia mirka

Wino z dzikiej rozy
Jak zrobić wino?
salatka brokulowa(P)