Wirus?

1. Data: 2002-07-09 08:32:27

Temat: Wirus?
Od: "Bożena" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po wysłaniu kilku znajomym teściku Michała (Ojejku) - patrz dalej -
otrzymałam informacje,że zawiera WIRUSA.!!!! CZY TO MOŻLIWE?????
B.

1. Data: 2002-07-09 11:04:58

Temat: Re: Wirus?
Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w tym tescie na pewno nie ma wirusa. Przeskanuj sobie kompa, moze masz
jednego z robakow internetowych. Proponuje program KAV

1. Data: 2002-07-09 14:25:13

Od: "Bożena" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w tym tescie na pewno nie ma wirusa. Przeskanuj sobie kompa, moze masz
> jednego z robakow internetowych. Proponuje program KAV

Informację o tym, ze wiadomość z tym testem zawiera wirusa otrzymałam z
dwóch niezależnych państwowych instytucji w których pracują znajomi do
których wysłałam e-maile.
Nie znam się za dobrze jeszcze na komputerach i internecie, ale zaniepokoiło
mnie to.

Skoro jak twierdzisz nie było tam wirusa, to skąd taki oddźwięk?
Co do odpowiedzi na temat testu, to jednak była tam sugestia. Najpierw była
mowa o młotku a na samym końcu testu polecenie:pomyśl o jakimś narzędziu.
Bożena

1. Data: 2002-07-09 15:38:35

Od: Filip Gralinski <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena pisze:
> Po wysłaniu kilku znajomym teściku Michała (Ojejku) - patrz dalej -
> otrzymałam informacje,że zawiera WIRUSA.!!!! CZY TO MOŻLIWE?????

Ha, ten tekst _zawiera_ wirusa, wirusa umysłu - proszę spojrzeć na
obowiązkową formułkę "prześlij ten tekst dalej". Cóż za piękny okaz
listu-łańcuszka! Zapewne jeszcze wiele dni będzie nawiedzał (i
zaśmiecał) Sieć. Więc przyszpilamy i do kolekcji (adres w stopce).

Czy to, że mamy do czynienia z listem-łańcuszkiem mogło uruchomić
dzwonki alarmowe programu antywirusowego? Jest to możliwe (antywirusy
zawierają w swoich bazach niektóre łańcuszki), ale głowy za tę
hipotezę bym nie dał. Prędzej Outlooka masz zawirusowanego zwykłym
wirusem pocztowym. (Zresztą co tam dokładnie pisze w tych komunikatach
od antywira?)

pzdr
Filip Graliński

--
-- Galeria Listów-Łańcuszków - http://ceti.pl/gralinski/chains

1. Data: 2002-07-09 16:55:43

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozenko nie bylo zadnej sugestii o mlotku. Napisalem, ze wyszedl mi mlotek,
a ponizej zamiescilm test. Jak go robilem to nic na poczatku nie pisalo o
zadnym mlotku.

Pozdrawiam,
Michal

PS A co do wirusa to przeskanuj twardziela. Proponuje program KAV, uwazam,
ze jest bezpieczny.
http://www.avp.com.pl/products/test.html

1. Data: 2002-07-09 16:56:37

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS A co do wirusa to przeskanuj twardziela. Proponuje program KAV, uwazam,
> ze jest bezpieczny.
> http://www.avp.com.pl/products/test.html

mialo byc najlepszy

1. Data: 2002-07-09 22:04:27

Od: "Bożena" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal (Ojejku) <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agf4kt$pe0$...@k...task.gda.pl...

> mialo byc najlepszy

Dzięki. Zrobił to mój mąż po powrocie z pracy - ja niestety nie wszystko
jeszcze potrafię. Niestety wirusa miałam (Happy Time) i bardzo, bardzo
przepraszam, że podejrzewałam Ciebie o zapaskudzenie nim mojego komp. Nie
wiem skąd się wziął, ale musiał być wcześniej.

Co do sugestii, to być może w Twoim przypadku jej nie było, ale w moim, za
Twoim pośrednictwem NA PEWNO - przeczytaj sobie swoją wiadomość na grupę.
Najpierw wspomniałeś o młotku, że Ci wyszedł w kolorze...

Bożena

1. Data: 2002-07-09 22:29:15

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

coz Bozenko, powiem Ci z wkasnego doswiadczenia, ze jesli czesto korzystasz
z internetu powinna miec dobry program antywirusowy (np KAV, NAV) i czesto
go uaktualniac. Ja to robie codziennie.

Pozdrawiam,
Michal

Milosc, zazdrosc i wakacje (teraz chyba dobrze)
Depresja ? Lekarz ?
felieton MN - komary
felieton MN - klamstwo
zazdrość i hermeneutyka