Wirus ROTA i silne bule brzucha.

1. Data: 2005-04-17 16:46:12

Temat: Wirus ROTA i silne bule brzucha.
Od: zawada <zawada@[SPAM].os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam... W ostatnim czasie zaraziłem się od rodziny najprawdopodobniej
wirusem ROTA zwanym również "grypą żołądkową"
A więc obserwacje:
36godz temu - Lekkie łamanie w kościach, lekko podwyższona temperatura
ok. 21godz temu nastąpiło nagłe pogorszenie
-bóle stawów
-uczucie jakby ktoś mnie pobił :P
-Gorączka 38,9*C
-Biegunka
-2x Aspiryna + pół Pyralginy
Dzisiaj rano ok 9 godz temu obudziłem się "zdrowy" i nie miałem żadnych
z tych objawów.
Po chwili okazało się że mam straszne bóle brzucha, takie dość dziwne,
jakby mi coś wirowało w żołądku.
Takie potężne bóle nie do wytrzymania pojawiały się w chwili wstawania itp.
Muszę jutro iść do szkoły, ale naprawdę mocno mnie boli.
Co robić ? Czym zbić ból ? Mam duże uprzedzenia do "silnych" leków
przeciwbólowych typu "forte" itd...

2. Data: 2005-04-17 17:15:27

Temat: Re: Wirus ROTA i silne bule brzucha.
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zawada wrote:
> Co robić ?

Dieta kleikowa - ugotować ryż z kaszą i siemieniem lnianym przetrzeć przez
sitko, posolić i jeść powoli parę razy dziennie.
Weź Smectę, jakiś probiotyk np. Lakcid, Lacidofil, Trilac - wszystko bez
recapty, dawkowanie wg ulotek. Jakby nic nie pomagało zgłoś się jutro do
lekarza.

pzdr.
Ania

3. Data: 2005-04-17 19:25:38

Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sitko, posolić i jeść powoli parę razy dziennie.
> Weź Smectę, jakiś probiotyk np. Lakcid, Lacidofil, Trilac - wszystko bez

Poza tym przeciwbólowo na żołądek No-Spa, albo Galospa (oba bez recepty).

L.

4. Data: 2005-04-17 19:47:48

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:d3u5hh$8qf$1@news.onet.pl Ania B-J napisal(a):
> Weź Smectę, jakiś probiotyk np. Lakcid, Lacidofil, Trilac - wszystko bez
> recapty, dawkowanie wg ulotek. Jakby nic nie pomagało zgłoś się jutro do

a od kiedy to antybiotyki sa sprzedawane bez recepty? No chyba, ze akurat te
trzy, bo kiedys mnie kleszcz dziabnal, zrobil mi sie rumien, bylem na
wygnajewie gdzie zero lekarza, a musialem skombinowac antybiotyk i w aptece
sprzedac nie chcieli. Ostatecznie musialem dobijac sie do lekarza.

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

5. Data: 2005-04-17 20:06:53

Od: zawada <zawada@[SPAM].os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania B-J napisał:

> [...]
> Weź Smectę, jakiś probiotyk np. Lakcid, Lacidofil, Trilac - wszystko bez
> recapty, dawkowanie wg ulotek. Jakby nic nie pomagało zgłoś się jutro do

Poza dietą stosowałem wszystko co wymieniłaś.
Cały dzień jadłem sucharki.
Godzinę temu skusiłem się na jajecznicę.
Ból się chyba wzmógł. No-spy nie mam więc jutro muszę z rana kupić.
W każdym razie mam nadal silne skurcze.

6. Data: 2005-04-17 20:11:05

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> napisał w
wiadomości news:d3uekg$rqm$1@opal.icpnet.pl...
bez

Chciałam tylko wskazać na subtelną róznicę: PRObiotyki to nie
ANTYbiotyki.....

Żeby było śmieszniej są i PREbiotyki.... ale to juz inna historia ;)
--
Jola
Nakarm głode dziecko......

7. Data: 2005-04-17 20:44:26

Temat: Re: Wirus ROTA i silne bóle brzucha.
Od: zawada <zawada@[SPAM].os.pl> szukaj wiadomości tego autora

sory za temat.
Karygodny błąd ortograficzny :D

8. Data: 2005-04-17 21:00:05

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:d3ufsn$l25$1@news.onet.pl C.Jola napisal(a):
> Chciałam tylko wskazać na subtelną róznicę: PRObiotyki to nie
> ANTYbiotyki.....

o ja! faktycznie... moj blad, widzialem to co chcialem widziec ;) Tak to
jest jak czlowiek za szybko czyta ;)

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

Stany lękowe .... długie ale jak wiesz coś to pomóż... proszę
opieka zdrowotna nad matka i dzieckiem
Witaminy - pytanie
symbol orzeczenia
Chyba mam przepukline :(