Re: Witajcie

From: "Kafar" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Witajcie
Date: Sat, 8 Feb 2003 18:21:50 +0100

Użytkownik Agnieszka Sobczyk <a...@e...com.pl> napisala:
:
[cut] napiszę szczerze, że kładę duży nacisk na różne specyfiki i
: kosmetyki i o tym tutaj chciałabym pisać, myślę sobie, że większość z
: dziewczyn dba o siebie i że chcą świetnie wyglądać a co za tym idzie
: odpowiednio się odżywiaja,
a tu jestes w bledzie. Ja osobiscie znam baardzo malo dziewczyn, ktore
faktycznie odzywiaja sie odpowiednio/zdrowo.
Z tym, ze kazda chce pieknie i wysmienicie wygladac to sie zgadzam.

: może ćwiczą i uzywają kosmetyki które im pomagają
Znowu jestes w bledzie. Bardzo mala namiastka dziewczyn faktycznie cwiczy i
robi cos z soba.

: i nie ma nic w tym złego a że jest to grupa pl.rec.uroda - to nikt nie
pisze
: o odżywianiu czy diecie którą stosuje - co nie znaczy , że ma
"przysloniete
: oczeta".
moglbym spekulowac.

: Po urodzeniu 2 dzieciaczków moje ciało wygląda jak wygląda co też nie
znaczy
: że nie powinnam wrócić do formy i wyglądu wcześniejszego, byłam zgrabna i
: smukła dziewczyną i niestety same odpowiednie odżywianie bez pomocy
: kosmetyków nic nie zdziała.
po czesci sie zgadzam. Nie mowie, ze nie.

pozdrowka serdeczne.