Witajcie

1. Data: 2003-02-06 15:20:55

Temat: Witajcie
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym dołączyć do Waszego grona. Mam na imię Aga, dwie malutkie
córeczki i trochę pytań do Was, sporo odpowiedzi już znalazłam co utwierdza
mnie w przekonaniu, że właściwie trafiłam.
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-02-06 15:57:53

Temat: Re: Witajcie
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Agnieszka Sobczyk " wrote:

> Chciałabym dołączyć do Waszego grona. Mam na imię Aga, dwie malutkie
> córeczki i trochę pytań do Was, sporo odpowiedzi już znalazłam co
> utwierdza mnie w przekonaniu, że właściwie trafiłam.

Witaj i pytaj :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-06 17:58:07

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Sobczyk <a...@e...com.pl> napisala:

[...]

Witam Cie Agnieszka, mam nadzieje, ze nie bedziesz kladla szczegolnego
nacisku na rozne specyfiki i kosmetyki jak robi to wiekszosc tutaj dziewczat
i kobiet, ktore zawziecie mysla, ze im dane kosmetyki pomagaja - kosmetyki
sa tylko dodatkiem. Nie wiem czym macie przysloniete oczeta, moze przez ten
stos kolorowych gazet dla kobiet z roznymi reklamami, ktore przedstawiaja ze
wszystkie kosmetyki na rynku sa najlepsze. Pamietaj jednak o tym, ze glowna
role odgrywa odzywianie - a tu wiekszosc kobiet o tym nie mysli/zapomina.

1. Data: 2003-02-06 18:06:24

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kafar " wrote:

> [...]
> rynku sa najlepsze. Pamietaj jednak o tym, ze glowna role odgrywa
> odzywianie - a tu wiekszosc kobiet o tym nie mysli/zapomina.

Nie wiem czy zauwazyłes to jest pl.rec.uroda a nie pl.misc.dieta.
Jak zamierzasz trolowac to nie na tej grupie, mój drogi :)

1. Data: 2003-02-06 20:23:01

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Chciałabym dołączyć do Waszego grona.

Bardzo fajnie:), witaj:)...

Hanuś

1. Data: 2003-02-06 21:04:15

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kafar wrote:

> Nie wiem czym macie przysloniete oczeta, moze przez ten
> stos kolorowych gazet dla kobiet z roznymi reklamami, ktore
> przedstawiaja ze wszystkie kosmetyki na rynku sa najlepsze.

gdyby tak bylo, to uwazalybysmy wszystkie kosmetyki za najlepsze, jak sam zauwazyles.
a jednak mamy swoich
faworytow, jak i czarne listy - a to juz wynika z doswiadczen 'wlasnoskornych'
wykraczajacych poza gazetowa
wiedze.
a kysz...
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-06 21:20:18

Od: "K$" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> wrote in message
> [...]
> córeczki i trochę pytań do Was, sporo odpowiedzi już znalazłam co
utwierdza
> mnie w przekonaniu, że właściwie trafiłam.

Tez jestem nowa :) Pozdrawiam wszystkich :)*
Kasia

1. Data: 2003-02-06 23:43:37

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

: Nie wiem czy zauwazyłes to jest pl.rec.uroda a nie pl.misc.dieta.
: Jak zamierzasz trolowac to nie na tej grupie, mój drogi :)

A przeczytaj jeszcze raz co ja napisalem, czyms Cie urazilem ?!

pzdr

1. Data: 2003-02-06 23:44:45

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vanilla_sky <v...@p...onet.pl> napisala:

[...]
Zle sie wyrazilem, jednakze to nie zmienia faktu, iz odzywianie tu jest
jednak na pierwszym miejscu.

: a kysz...
a bardzo milo mi Cie poznac

1. Data: 2003-02-07 08:23:27

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kafar " wrote:

> A przeczytaj jeszcze raz co ja napisalem, czyms Cie urazilem ?!

Tak,
jesli nei rozumiesz czym to jest tylko Twój próblem.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

Magazyn o zdrowiu "Vita"