Witajcie

1. Data: 2003-02-07 10:25:16

Temat: Re: Witajcie
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kafar" <k...@w...pl> wrote in message
news:b1u7ol$kuv$1@szmaragd.futuro.pl...
> [...]
> nacisku na rozne specyfiki i kosmetyki jak robi to wiekszosc tutaj
dziewczat
> i kobiet, ktore zawziecie mysla, ze im dane kosmetyki pomagaja - kosmetyki
> sa tylko dodatkiem. Nie wiem czym macie przysloniete oczeta, moze przez
ten
> stos kolorowych gazet dla kobiet z roznymi reklamami, ktore przedstawiaja
ze
> wszystkie kosmetyki na rynku sa najlepsze. Pamietaj jednak o tym, ze
glowna
> role odgrywa odzywianie - a tu wiekszosc kobiet o tym nie mysli/zapomina.

Witaj!
Dzięki za radę i powitanie ale myślę, że Twoja opinia jest troche
niesprawiedliwa, napiszę szczerze, że kładę duży nacisk na różne specyfiki i
kosmetyki i o tym tutaj chciałabym pisać, myślę sobie, że większość z
dziewczyn dba o siebie i że chcą świetnie wyglądać a co za tym idzie
odpowiednio się odżywiaja, może ćwiczą i uzywają kosmetyki które im pomagają
i nie ma nic w tym złego a że jest to grupa pl.rec.uroda - to nikt nie pisze
o odżywianiu czy diecie którą stosuje - co nie znaczy , że ma "przysloniete
oczeta".
Po urodzeniu 2 dzieciaczków moje ciało wygląda jak wygląda co też nie znaczy
że nie powinnam wrócić do formy i wyglądu wcześniejszego, byłam zgrabna i
smukła dziewczyną i niestety same odpowiednie odżywianie bez pomocy
kosmetyków nic nie zdziała.
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2003-02-08 17:17:35

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@u...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1vr9p$s24$...@n...atman.pl...
: " Kafar " wrote:
:
:
: > A przeczytaj jeszcze raz co ja napisalem, czyms Cie urazilem ?!
: >
:
: Tak,
: jesli nei rozumiesz czym to jest tylko Twój próblem.
:
Nie, jest to Twoj problem !

1. Data: 2003-02-08 17:21:50

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Sobczyk <a...@e...com.pl> napisala:
:
[cut] napiszę szczerze, że kładę duży nacisk na różne specyfiki i
: kosmetyki i o tym tutaj chciałabym pisać, myślę sobie, że większość z
: dziewczyn dba o siebie i że chcą świetnie wyglądać a co za tym idzie
: odpowiednio się odżywiaja,
a tu jestes w bledzie. Ja osobiscie znam baardzo malo dziewczyn, ktore
faktycznie odzywiaja sie odpowiednio/zdrowo.
Z tym, ze kazda chce pieknie i wysmienicie wygladac to sie zgadzam.

: może ćwiczą i uzywają kosmetyki które im pomagają
Znowu jestes w bledzie. Bardzo mala namiastka dziewczyn faktycznie cwiczy i
robi cos z soba.

[...]
moglbym spekulowac.

[...]
po czesci sie zgadzam. Nie mowie, ze nie.

pozdrowka serdeczne.

1. Data: 2003-02-08 17:29:27

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kafar " wrote:

> [cut] napiszę szczerze, że kładę duży nacisk na różne specyfiki i
> a tu jestes w bledzie. Ja osobiscie znam baardzo malo dziewczyn, ktore
> faktycznie odzywiaja sie odpowiednio/zdrowo.

Znasz nas osobiscie?
Wiesz co jemy kiedy i jak?
To, ze ty znasz mało takich osob nie uprawnia Cie do dokonywania
generalizacji.

> Z tym, ze kazda chce pieknie i wysmienicie wygladac to sie zgadzam.

Taaaaak?
No ciekawe, bo ja znam kilka takich, którym własny wygląd wisi i powiewa?
No i co?
Jednak nie kazda.

> Znowu jestes w bledzie. Bardzo mala namiastka dziewczyn faktycznie
> cwiczy i robi cos z soba.

Moge poprosic o źródło tych danych.
Autentycznie mnie to zainteresowało.
Mam nadzieje ze jest to wynik badan przeprowadzonych na reprezentatywnej
grupie Polek, bo jesli nie.... to opowiadasz o swoich domysłach, a nie
faktach.

> moglbym spekulowac.

Spekulowac mozesz, i owszem.
To sie nazywa trolowanie w tym przypadku, bo nas nie znasz.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-08 17:39:02

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@u...poczta.onet.pl> wybzdzila:

: Spekulowac mozesz, i owszem.
: To sie nazywa trolowanie w tym przypadku, bo nas nie znasz.

Nie zasmiecaj grupy swoimi fanaberiami.

znasz taki cytat ? "odpowiadaj sobie sama sobie".
ustosunkuj sie do niego.

1. Data: 2003-02-08 18:16:52

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kafar " wrote:

> Nie zasmiecaj grupy swoimi fanaberiami.

Prosze Cie o wskazanie danych, na podstawie których mowisz tutaj o tym co
robia kobiety.

Juz raz tutaj wykazano Ci pisanie nieprawdy, informacji wprowadzającej w
błąd. Dlatego tez chce wiedziec czy tym razem masz cos na poparcie swoich
tez.

1. Data: 2003-02-08 19:21:42

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@u...poczta.onet.pl> napisala:

: Juz raz tutaj wykazano Ci pisanie nieprawdy, informacji wprowadzającej w
: błąd.
ze co prosze ?! a niby kiedy to ja pisalem nieprawde ??? chodzi o zelatyne
?! a poczytaj troche na ten temat, to bedziesz wiedziala jaka jest prawda, a
nie posluchalas sie jakiejs dziewczyny, ktora chyba nie wiedziala co pisze !
zamiast pomyslec glowa !

1. Data: 2003-02-08 19:24:55

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kafar " wrote:

> [...]
> jaka jest prawda, a nie posluchalas sie jakiejs dziewczyny, ktora
> chyba nie wiedziala co pisze ! zamiast pomyslec glowa !

Dobrze, obiecuje ze poczytam :)
A Ciebei prosze o podanie źródeł, z których zaczerpnąłes informacje na temat
sposobu życia kobiet na tej grupie :)
Mozesz to zrobic, prawda?
Tym bardziej ze od Skakankę również poprosiłes o podanie źródeł, tak wiec
wiesz i rozumiesz o co Cię proszę :)

1. Data: 2003-02-08 19:38:00

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
No, ciesze sie, ze wyluzowalas ;)

: Mozesz to zrobic, prawda?
hmm..... no skoro mnie prosisz..... dokonalem zbioru sanacji kontaktow
interpersjonalnych na plaszczyznie socjologiczno-spolecznej pod aspektami
wypowiedzi w ostatnich dwoch tygodniach ;)))

: Tym bardziej ze od Skakankę również poprosiłes o podanie źródeł, tak wiec
: wiesz i rozumiesz o co Cię proszę :)
Skakanke poprosilem o podanie zrodel, poniewaz wiem, ze jest w bledzie i jej
to udowodnilem, a tymbardziej ze napisala, ze sie upewnila... wiec chcialbym
wiedziec gdzie przeczytala takie informacje... albo pewnie przeczytala
NIEDOKLADNIE i przekrecila tak jak to uczynila z moja wypowiedzia... ;)

pozdrowka

1. Data: 2003-02-08 19:47:31

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kafar " wrote:

> hmm..... no skoro mnie prosisz..... dokonalem zbioru sanacji kontaktow
> interpersjonalnych na plaszczyznie socjologiczno-spolecznej pod
> aspektami wypowiedzi w ostatnich dwoch tygodniach ;)))

Bełkot, nawet nie pseudo - naukowy :)

Po prostu napisz, ze to jest Twoje zdanie, bo nei przeprowadziłes badania
populacji kobiet na reprezentatywnej próbie, co pozwoliłoby na dokonanie
generalizacji uprawomocnionej naukowo :)
Nie wspominajac o tym, ze zachowania takie zarzuciłes kobietom tu piszącym.
Tak naprawde wiec mozesz mowic o tym ze Twoje znajome i rozmówczynie są
takei i takie, a nie pisac, ze kobiety są takie i owakie.

ps1. co to "sanacja kontaktów" ?
ps2. czy kontakty mogą byc inne niz interpersonalne?
ps3. socjologiczne mowi o tym co społeczne, wiec jaki sens ma
"socjologiczno-społeczny"?
ps4. w jaki sposób mozna cos zrobic "pod aspektami"?

FUT warning pl.sci.socjologia bo tutaj to juz NTG

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

Magazyn o zdrowiu "Vita"