Witajcie

1. Data: 2003-02-10 10:38:38

Temat: Re: Witajcie
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafar" <k...@w...pl> napisał
> : Tym bardziej ze od Skakankę również poprosiłes o podanie źródeł, tak
wiec
> : wiesz i rozumiesz o co Cię proszę :)
> Skakanke poprosilem o podanie zrodel, poniewaz wiem, ze jest w bledzie
i jej
> to udowodnilem, a tymbardziej ze napisala, ze sie upewnila... wiec
chcialbym
> wiedziec gdzie przeczytala takie informacje... albo pewnie przeczytala
> NIEDOKLADNIE i przekrecila tak jak to uczynila z moja wypowiedzia...
;)

No to Ci podam to zrodlo: Wiedza i Zycie
http://www.wiedzaizycie.pl/98052400.htm

Kaska

1. Data: 2003-02-10 10:45:27

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiedziec gdzie przeczytala takie informacje... albo pewnie przeczytala
> NIEDOKLADNIE i przekrecila tak jak to uczynila z moja wypowiedzia...

Ahahaha, nie doczytalam Twojego posta.
Jak mi to udowodniles?:)

Kaska

1. Data: 2003-02-10 19:35:54

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <s...@w...pl> napisala:
:
: No to Ci podam to zrodlo: Wiedza i Zycie
: http://www.wiedzaizycie.pl/98052400.htm
:
DObra, to jeszcze skopiuj mi gdzie tam jest napisane, ze:

1) "Wlasnie sobie odswiezylam wiadomosci - zelatyna zawiera bardzo duzo
glicyny."

2) "Bo zelatyna to wlasciwie jest bialko - kolagen."

1. Data: 2003-02-10 19:36:53

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka:
:
: Ahahaha, nie doczytalam Twojego posta.
: Jak mi to udowodniles?:)
:
Ty kufra w ogole nic nie potrafisz doczytac ?! ile Ty masz lat dziecko ?!
kto Ci dal komputer do rak ????? jak nie potrafisz czytac, to lepiej zostaw
to.

1. Data: 2003-02-11 08:40:02

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafar" <k...@w...pl> napisał w wiadomości :
> [...]
duzo
> glicyny."
>

> 2) "Bo zelatyna to wlasciwie jest bialko - kolagen."

Misiu smutny...
A propos umiejetnosci czytania to Ty sie nie popisales,
a poniewaz jestem uczynna osoba skopiuje Ci fragment o glicynie:
"Najmniejszy aminokwas, glicyna, stanowi 27% wszystkich jego
aminokwasów"
Nie wiem ile wiesz o budowie bialek... wnioskuje ze niewiele.
Jesli to Cie nie przekonuje jeszcze raz odsylam do Protein Data Bank.
Zelatyna to zhydrolizowany kolagen, jeszcze raz powtarzam, a Tobie radze
poczytac jakies podreczniki, mysle ze na poziomie szkoly sredniej juz
cos powinno byc na ten temat...

Kaska

1. Data: 2003-02-11 08:43:44

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
?!
> kto Ci dal komputer do rak ????? jak nie potrafisz czytac, to lepiej

No wlasnie Ty nie bardzo potrafiles przeczytac artykul, ktory Ci
podeslalam.
Czlowieku, nie jestem susiara, ktora nic nie wie.
Tak sie sklada, ze biochemia zajmowalam sie kilka ladnych lat i to w
bardzo dobrym laboratorium i naprawde mialam atak smiechu kiedy
przeczytalam jak radzisz jesc wysuszona i odtluszczona watrobe.
A te Twoje "kufry", motanie sie i jakies smiesze argumenty odnoszace sie
do mojego wieku (malo eleganckie zreszta) sa naprawde zalosne i nic nie
wnosza na grupe.

Kaska

1. Data: 2003-02-11 12:33:22

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <s...@w...wp.pl> zapetlila:
:
: > 1) "Wlasnie sobie odswiezylam wiadomosci - zelatyna zawiera bardzo
: duzo
: > glicyny."
: >
: >
: > 2) "Bo zelatyna to wlasciwie jest bialko - kolagen."
:
: Misiu smutny...
Nie mow do mmnie misiu, paskudo ;PPP

: A propos umiejetnosci czytania to Ty sie nie popisales,
ho ho !

: a poniewaz jestem uczynna osoba skopiuje Ci fragment o glicynie:
: "Najmniejszy aminokwas, glicyna, stanowi 27% wszystkich jego
: aminokwasów"
no to faktycznie.... jak glicyna stanowi 27% wszystkich jego aminokwasow, to
faktycznie "zawiera bardzo duzo glicyny" <- jak to powiedzialas.

: Nie wiem ile wiesz o budowie bialek... wnioskuje ze niewiele.
Na temat budowy bialek wiem wiecej niz myslisz, nie chce pisac skad.

: Jesli to Cie nie przekonuje jeszcze raz odsylam do Protein Data Bank.
W takim razie skorzystaj i przepisz mi dokladny sklad aminokwasow, skoro
twierdzisz, ze "zawiera bardzo duzo glicyny".

: Zelatyna to zhydrolizowany kolagen, jeszcze raz powtarzam,
Ryba, ale Ty sie nie powtarzaj, bo ja caly czas sie pytam skad wytrzasnelas,
ze "Bo zelatyna to wlasciwie jest bialko - kolagen"

: a Tobie radze
: poczytac jakies podreczniki, mysle ze na poziomie szkoly sredniej juz
: cos powinno byc na ten temat...
ho ho ! i tu sie mylisz, no chyba ze teraz juz cos jest na ten temat. Bo za
moich czasow nie przypominam sobie, zeby cos bylo. Trenuje kulturystyke od I
klasy szkoly sredniej i interesowaly mnie takie rzeczy, wiec wszystko
czytalem na ten temat (odzywianie).

Wiec prosze jesli nie masz silnej argumentacji, to lepiej juz w ogole nic
nie pisz. Bo to sie zaczyna robic juz wielki OT.

Pozdrawiam serdecznie
Kafar

1. Data: 2003-02-11 12:47:14

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nic
> nie pisz. Bo to sie zaczyna robic juz wielki OT.

Ano wlasnie, dlatego napisalam EOT
Ale: skoro trenujesz kulturystyke i jako kulturysta wiesz wszystko na
temat bialek to ja nie mam o czym z Toba rozmawiac.
Bo ja jako biotechnolog zajmowalam sie biochemia bialek, wiec jestem
mocno niedouczona w porownaniu z kulturysta. Chlopczyku, naprawde bierz
jakies srodki uspokajajace, albo zmien grupe.
Zreszta co KULTURYSTA robi na pl.rec.uroda???
Jako KULTURYSTA moze przenies sie na pl.sci.medycyna... Nauczysz tych
wszytskich nieukow nowej biochemii :))))

Kaska co ma swietna zabawe

A zwrot "silna argumentacja" pochodzi z mojego posta IMHO

1. Data: 2003-02-11 12:49:23

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kafar wrote:
Trenuje kulturystyke od I
> klasy szkoly sredniej i interesowaly mnie takie rzeczy, wiec wszystko
> czytalem na ten temat (odzywianie).

I wszystko sie wyjasnia :-)
To moze juz, zabko, nie jedz wiecej wiecej tych odzywek, bo bedziesz
musial stale sluchac kasety z nagraniem: 'wdech...wydech... wdech...'

ISIA

1. Data: 2003-02-11 12:50:12

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:
:
nie jestem dla Ciebie dzieckiem. Moglabys byc moja corka.

Eot
Kafar

P.S> Nie odpisuj, bo juz i tak tego nie przeczytam, odznaczam topic.

Magazyn o zdrowiu "Vita"
Vichy czy Norel na cellulit
Gdzie w wawie plecione warkoczyki?
cos o modelowaniu posladkow i ud