Witajcie po powrocie!

1. Data: 2002-07-08 17:46:24

Temat: Witajcie po powrocie!
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, Kochani! Stesknilam sie za Wami, dwa tygodnie sobie siedzialam u
braciszka w Germanii a zarazem u boku meza, ktory jakos nie moze sobie
urlopu wziac i pracuje jak najety (akurat bylam jak biedaki przegrywali z
Brazylia, widzialam dwoch Brazylijczykow - kamikadze wymachujacych narodowa
flaga w tlumie niemieckich kibicow przed telebimem na deptaku ;o))).
Przywiozlam sobie slynny sos sojowy Kikkoman, ktory byl normalnie w
hipermarkecie Real, oprocz tego marcepan, nugat, octy balsamiczne i swietne
aromaty do wypiekow, oczywiscie naturalne: bourbon-vanilla i rum jamaica.
Zaliczylam pyszne danie u Wlocha- filet z poledwicy w sosie Gorgonzolla.
Teraz zarzne sie a dojde jak ten sos zrobic. Teraz lece czytac posty, ledwie
800 wiec betka. ;o))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-07-09 08:18:40

Temat: Re: Witajcie po powrocie!
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Teraz zarzne sie a dojde jak ten sos zrobic. Teraz lece czytac posty, ledwie

sos gorgonzola jest bardzo prosty. Nawet była dyskusja na jego temat,
tylko pwenie w wątku o ubiorze w kuchni ;-)

Proporcje zależą od smaku, więc musisz popróbować.

Bierzesz: gorgonzolę, serek topiony śmietankowy (taki mniej smakowy),
śmietanę słodką, nie za tłustą lub mleko (troszkę). Rozpuszczasz sery w
mleku/śmietanie aby się zrobiła gładka masa. Doprawiasz ewentualnie solą
(na ogół sery są wystarczająco słone), można dodać trochę rosołu/wywaru
zamiast mleka i soli (ja nie daję). Bardzo dobrze robi chlust Calvadosa
(nie za duży).

Waldek

1. Data: 2002-07-09 19:04:17

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@u...fu-berlin.de...

> sos gorgonzola jest bardzo prosty. Nawet była dyskusja na jego temat,
> tylko pwenie w wątku o ubiorze w kuchni ;-)

Albo o kolejnym tarzaniu jakiegos grupowicza, jak Irka w kisielu....;o)

> Proporcje zależą od smaku, więc musisz popróbować.

<ciach>

O, dzieki wielkie! Nie popsuje sobie wiec drogocennego surowca.;o) W tym,
ktory jadlam bylo jeszcze cos zielonego, chyba pietruszka.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-07-10 12:38:55

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Teraz lece czytac posty, ledwie 800 wiec betka. ;o))

Tobie to dobrze... :-)))
Ja za kilka dni wyjeżdżam na całe dwa miesiące... :-(( Ale skoro w ciągu
dwóch tgodni bylo tylko 800 postów to mnie będzie czekało coś koło 3200
postów ;o)
Chyba, że ktoś miły założy mi linię telefoniczną w domku na wsi... ;-)

Pozdrawiam, Vicky S.
Szykująca się na dwa miesiące rozłąki z netem i grupami :-((

Kiełbasy własnej roboty.
Kalafior - pilne!
miesko na zimno
szarlotka