Re: Witam :))

1. Data: 2002-05-08 08:51:48

Temat: Re: Witam :))
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i pytam jakie to seretki haftujesz?jaki masz wzór. (może pytam
niesmiało podzielisz sie) ?Grazyna

1. Data: 2002-05-08 09:12:24

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam serdecznie i pytam jakie to seretki haftujesz?jaki masz wzór. (może
pytam
> niesmiało podzielisz sie) ?Grazyna

Kupilam czerwona kanwe, pocielam ja na 6 serwetek malych i jedna duza,
znalazlam w kramie z robotkami bukiet slonecznikow w wazonie, wybralam sobie 3
pelne kwiaty i haftuje po jednym na srodku serwetek malych. Za te duza sie
jeszcze nie wzielam, ale juz wiem jak bedzie wygladala. Bede miala tylko
problem jak zakonczyc te serwetki, zeby ladnie wygladaly. - Iwonka

Re: Witam wszystkich
Re: Witam :))
Hobby Studio
dziele się szczęściem:)))