Strona

1. Data: 2002-05-08 09:04:03

Temat: Strona
Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

asiekp podała na stronie haft.sedno.com adres do strony:
http://krestikom.vyshivaem.ru/ Widziałyście już ją?? Jest super. Mnóstwo wzorów.

Magda
m...@h...com
GG 2297057

1. Data: 2002-05-08 17:20:36

Temat: Re: Strona
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na tej stronce są naprawdę śliczne wzorki. Dziękuję

Mhhh ja naprawe mam już manię ściągania tych wzorów. I kto by pomyślał że
tak szybko człowiek jest w stanie się zarazić :))). Mój chłopak jak zobaczył
ile tego już mam to się poważnie zdziwił. Na szczęście jest moim fanem i
podporą.

Pozdrawiam
Magda
--
GG 1582381

1. Data: 2002-05-08 20:46:53

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> asiekp podała na stronie haft.sedno.com adres do strony:
http://krestikom.vyshivaem.ru/ > Widziałyście już ją?? Jest super. Mnóstwo
wzorów.

> Magda

Pytam jeszcze raz: jak wy znajdujecie te rosyjskie strony???
Probowalam na wyszukiwarce rosyjskiej, ale prawde powiedziawszy, nie bardzo
wiem, co mam kazac szukac. A u nich na serwerach na pewno jest cale mnostwo
wzorkow, bo ustawa o ochronie praw autorskich tam chyba nie dziala.
Zdradzcie tajemnice, prosze!!!

Pozdrawiam - Anka

1. Data: 2002-05-08 20:57:04

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Tą stronę to znalazła nijaka "asiekp" i nie wiem jak to zrobiła. Ja
osobiście to przeglądam forum na stronach rosyjskich i jak znajdę tam jakiś
adres to oglądam co tam jest i czasem trafi się coś fajnego. Niestety moja
znajomość rosyjskiego jest znikoma (to co pamiętam ze szkoły podst., a nie
pamiętam nawet wszystkich liter) więc wszystko co robię na tych rosyjskich
stronach robię raczej na wyczucie i licząc po prostu na szczęście.
Podsumowując (tak jak już kiedyś pisałam) znajduję je raczej przypadkiem niż
rozmyślnie ;)

Magda
m...@h...com
GG 2297057

1. Data: 2002-05-09 08:56:18

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

asik (A. Sikora) napisal(a):
:
:
[...]

W ruską wyszukiwarkę wstukać można vyshivka krestom (krestikom) i powinno
wywalić trochę adresów. Aż wieczorkiem (po 18.00 tańsze impulsy) sprawdzę
na www.yandex.ru (mam tam już konto i dowolną ilość miejsca na stronę) :)

Lakshmi filolog rosyjski
--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/

1. Data: 2002-05-09 10:11:33

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

http://talk.mail.ru/forum/talk.ru.cross_stitch?page=
1 to jest chyba adres
rosyjskiego forum dotyczącego robótek ręcznych. Ktoś kto zna rosyjski mógłby
tam trochę poczytać i może znalazłybyśmy jakieś nowe fajne strony. Ja
niestety nic z tego co tam piszą nie rozumiem.

Magda
m...@h...com
GG 2297057

Użytkownik "Dorota 'Lakshmi' Podlejska" <l...@l...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnadkedi.4h7.lakshmi@witch.underley.eu.org...

1. Data: 2002-05-09 13:47:01

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wywalić trochę adresów. Aż wieczorkiem (po 18.00 tańsze impulsy) sprawdzę

Dzieki wielkie!!! :)))))))))))))))
Zaraz siadam i szukam. Kiedys znalam rosyjski nawet calkiem niezle, niestety
(tak, teraz to niestety, kiedys uczyc sie nie chcialo) jezyki germanskie
wyparly te znajomosc. Ale juz przydarlam stare slowniki od mamy, trzeba
odswiezyc wiadomosci. Jak tylko cos znajde, zaraz sie ze wszystkimi
podziele.

Anka (germanistka) + Bigos

1. Data: 2002-05-10 06:12:04

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam trochę poczytać i może znalazłybyśmy jakieś nowe fajne strony. Ja
> niestety nic z tego co tam piszą nie rozumiem.

Dzięki za adres. A jednak lata rusyfikacji na coś się mogą przydać ;-)
Gocha

1. Data: 2002-05-10 06:28:49

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znam francuski. Może znalazłabym grupę dyskusyjną francuską i tam też bym
mogła coś wyszperać. Myślicie, ze to dobry pomysł?

Asia

1. Data: 2002-05-10 06:49:36

Temat: Odp: Strona
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> Ja znam francuski. Może znalazłabym grupę dyskusyjną francuską i tam też
bym
> mogła coś wyszperać. Myślicie, ze to dobry pomysł?

nyślę że tak, ale tam raczej nie będzie takigo piracenia jak na
rosyjskich :-)))
ula.
> Asia

Re: Witam :))