Re: porzadki w niciach

1. Data: 2002-05-08 08:44:42

Temat: Re: porzadki w niciach
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:nka8ba.22p.ln@dns.zkz.com.pl...

> Jakbym wyjęła samą mulinę z woreczka na wieszaku,
> a używam do wyszywania kilka kolorów na raz, to potem nie wiedziałabym
> do jakiego woreczka włożyć, bo te kartki z numerem koloru, to szybko
> spadają z motków.
> A często mam tylko jeden motek w danym kolorze.

Własnie dlatego, ja przed rozpoczęciem nowego motka przewijam go na mały
kartonik i opisuję u góry numerem koloru i firmą a na dole piszę nr koloru
wg tabeli do danego obrazka i symbol ze schematu. Łatwiej się wtedy wyszywa
i łatwo dokupić jeśli braknie muliny. Jeśli zostanie na kartoniku mulina i
chcę ją wykorzystać w innym obrazku, zamalowuję dolny opis korektorem i
piszę nowy wg nowego wzorka.
Gocha