Witam!!!:)

21. Data: 2005-01-08 19:00:30

Temat: Re: Witam!!!:)
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem tutaj nowa, w związku z czym, chciałam się przedstawić. Jestem
Gosia
> i bardzo lubię ogródki ;)))))
>>
>Witam,
cieszę się jak odzywa się ktoś nowy bo wtedy jakby rośnie mój staż w grupie.
Może niedługo nie będę już myśleć i pisać o sobie, że jestem nowa.
Swoją drogą chyba zaczynając pisać do grupy nie przedstawiłam się należycie
bo nikt nie zapytał mnie ile mam lat (całe szczęście:-)))
>a można wiedzieć w jakich okolicach mieszkasz?
ps.specjalne pozdrowienia dla Miłki i Moni

22. Data: 2005-01-08 19:04:41

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
należycie
> bo nikt nie zapytał mnie ile mam lat (całe szczęście:-)))
> ps.specjalne pozdrowienia dla Miłki i Moni

oczywiście zapomniałam się podpisać
pozdrawiam wszystkich grupowiczów, Bogda>

23. Data: 2005-01-08 19:04:52

Temat: Odp: Witam!!!:)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:crp9vu$ob3$...@n...news.tpi.pl...

> Przecież i tak masz kolejną osobę, która prędzej czy później ulegnie i
> posadzi te liany, Twoja siła przekonywania jest niemalże niepokonana ;-)

No lepiej. Masz odpuszczone. :-)))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

24. Data: 2005-01-08 19:23:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A cóż to za pytanie ???
>
> Serdecznie Miłka

A co cię to obchodzi ?

25. Data: 2005-01-08 19:27:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w sumie to i tak niezle
> ale srednia wieku naszych Pan niska

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Nie przesadzaj. Czy 50 lat to mało ?

Pozdrawia średnio na jeża boletus

26. Data: 2005-01-08 21:02:51

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps.specjalne pozdrowienia dla Miłki i Moni

Czy wiadoma nam sprawa została ustalona ???

Serdecznie Miłka

27. Data: 2005-01-08 21:06:15

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
należycie
> bo nikt nie zapytał mnie ile mam lat (całe szczęście:-)))
> ps.specjalne pozdrowienia dla Miłki i Moni

Mnie też nikt nie pytał o lata{i może dobrze}bo wcale się nie
przedstawiłam,Moje pierwsze witalne posty poszły chyba w kosmos,a i teraz
zdarza się że niedochodzą:-}

Witam Gosiu i też zapytuję z kąd jesteś ,może z północy?

Pozdrawiam TeresaR

28. Data: 2005-01-08 21:08:15

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Stachowiak" <s...@w...usunto.pl> napisał w
wiadomości news:croqo1$hg6$1@news.onet.pl...
> Witam!!! :)))
>
> Jestem tutaj nowa, w związku z czym, chciałam się przedstawić. Jestem
Gosia
> i bardzo lubię ogródki ;)))))
> Grupę przeglądam od niedawna, ale baaaardzo mi się spodobała. Super, że
> jesteście:))))
>
> Gosia.

Witaj Małgosiu, może tak Cię nazwiemy, aby nam się Gosie nie myliły ?
Nie wiem jak Ci się to podoba, a może wolałabyś Małgorzato, bo mi się
Małgorzata bardzo podoba.
no i nie wiem co na to statystyczny Jurek, czy może takie nicki już są?

pozdr serdecznie
Ania

29. Data: 2005-01-08 21:11:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z kąd

To bije hodowlę przez ch na łeb na szyję !;-)

Pozdrawia wybitnie boletus

30. Data: 2005-01-08 21:14:35

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Stachowiak" <s...@w...usunto.pl> napisał w
wiadomości news:crorkq$2h3$1@news.onet.pl...

> hmm....ponad 20, mniej niz 30 :))))

Witaj Gosiu :))

Mnie bardziej intersuje ile lat ma Twój ogródek i co w nim już masz.Pochwal
się :)) Ech ci panowie...tylko głupoty w głowie :))

Pozdrawiam
Kaśka

[SPAM] Fajny sekatorek dla grupowiczów :-)
orchidea
Problem z miłkiem
Lucjanom
pleśń w doniczkach