Witam!!!:)

31. Data: 2005-01-08 21:23:04

Temat: Re: Witam!!!:)
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki"
<j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:crp391$2pv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jeśli "nowa Gosia" nie zmieni nicka, to będą cztery ;-(

Czy Wy aby trochę nie przesadzacie? Ja tu u siebie na kompie widzę
wyraźnie imię i nazwisko Gosi, a to jest chyba wystarczającym
wyróżnikiem danej osoby.

Pozdrawiam
Ewa

32. Data: 2005-01-08 21:40:43

Temat: Odp: Witam!!!:)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:crpio4$7d$...@n...news.tpi.pl...

> Ech ci panowie...tylko głupoty w głowie :))

Nie głupoty tylko ostrożność procesowa :-))))))))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

33. Data: 2005-01-08 21:41:29

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Stachowiak" <s...@w...usunto.pl> napisał w
wiadomości news:croqo1$hg6$1@news.onet.pl...
> Witam!!! :)))
>
> Jestem tutaj nowa, w związku z czym, chciałam się przedstawić. Jestem
Gosia
> i bardzo lubię ogródki ;)))))
> Grupę przeglądam od niedawna, ale baaaardzo mi się spodobała. Super, że
> jesteście:))))
>
> Gosia.

Witaj Gosiu. Wypytali już Ciebie o ilość wiosenek i o to czy chwasty zwane
winoroślami hodujesz, a ja mam pytanie czy wzrost Twój powyżej 170 cm, czy
poniżej. Jeśli powyżej to możesz swego nic'ka ubogacić dopisując "wielka"
lub "duża". Jeśli masz mniej niż 170 cm wzrostu możesz przed lub za nic'kiem
dopisywać "mała(Gosia)". Tak czy owak możesz śmiało pisać nowaGosia lub np
Gosianowa. Będzie nam troszeczkę łatwiej rozróżniać grupowe Gosie. Obyś na
grupie znalazła to czego oczekujesz. Wiesz zapewne, że ten rok jest na
grupie Rokiem Sępa (aczkolwiek wbrew mojej woli), niemniej jednak sępić
możesz do woli. Trzeba jednak określić potrzeby oczekiwanych informacji jak
i potrzeby zielska, które chciałabyś tolerować na swej ziemi.Fajnie byłoby
wiedzieć w jakiej części naszego kraju się podziewasz (mieszkasz i
uprawiasz)?
Witam Cię serdecznie wsród ludzi na zielono, pozytywnie zakręconych.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

34. Data: 2005-01-08 21:43:50

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam Gosiu i też zapytuję skąd jesteś ,może z północy?
Poprawka{-:

35. Data: 2005-01-08 22:09:13

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Nie głupoty tylko ostrożność procesowa :-))))))))))
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Jak nie posadzi winorośli to ma wytoczony proces. Pewne jak w banku?
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

36. Data: 2005-01-08 22:16:46

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba ogrodowy <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:crplin$ffb$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jak nie posadzi winorośli to ma wytoczony proces. Pewne jak w banku?
> :-))

:-)))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

37. Data: 2005-01-08 23:28:12

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:crpiia$snd$1@nemesis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> To bije hodowlę przez ch na łeb na szyję !;-)

Hejka. Pewnie z Kęt. :-)
Pozdrawiam municypalnie Ja...cki

38. Data: 2005-01-08 23:28:24

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jan 2005 15:29:26 +0100, Gosia Stachowiak napisał(a):

> [...]
> i bardzo lubię ogródki ;)))))
> Grupę przeglądam od niedawna, ale baaaardzo mi się spodobała. Super, że

Witaj Gosiu:)

Miło widzieć nowe twarze na grupie:)
Niczym się nie przejmuj, czytaj pisz:)
I odwagi:)

Pozdrawiam
Marta

39. Data: 2005-01-09 09:34:15

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" napisała:
> Witaj Małgosiu, może tak Cię nazwiemy, aby nam się Gosie nie myliły ?
> Nie wiem jak Ci się to podoba, a może wolałabyś Małgorzato, bo mi się
> Małgorzata bardzo podoba.
> no i nie wiem co na to statystyczny Jurek, czy może takie nicki już są?

Małgosi nie ma, Małgorzata jest, ale rozróżnialna (Klecka), a dawniej w 2003
roku jeszcze kilka innych podanych łącznie z nazwiskiem lub pierwszą literą
nazwiska
Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki
j...@p...onet.pl

40. Data: 2005-01-09 09:50:51

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" napisał:

> Jeśli "nowa Gosia" nie zmieni nicka, to będą cztery ;-(

Co ja robię!!! Jak to można zasugerować się pisaniem (gadaniem) pięknych
(bałamutnych) dziewcząt ;-)))
Oczywiście, że Gosia Stachowiak jest doskonale rozróżnialna
Pozdrowienia Jurek

[SPAM] Fajny sekatorek dla grupowiczów :-)
orchidea
Problem z miłkiem
Lucjanom
pleśń w doniczkach