Witam!

21. Data: 2005-01-10 19:36:04

Temat: Re: Witam!
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjęć wam nie pokaże bo jest naprawdę brzydko:))

No ale jak zrobisz naprawdę ładnie to dasz obejrzeć ???
;-)

Serdecznie Miłka

PS.: I nie masz w obejściu żadnego płaskatego skrawka aby tam funkie
posadzić ???
Może znajdziesz troszkę dla nich cienia ;-)

22. Data: 2005-01-10 19:39:47

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdala" <M...@o...no> napisał w wiadomości

> Kochani!
> Dziekuje ,ze cieple przywitanie ,widze ,ze moje
> "mordowanie" paproci zrobilo niezly szum na grupie;)Sprobuje teraz
> odpowiedziec na wszystkie pytania.
> Skarpa jest bardzo sloneczna .Soczysta norweska zielen na niej
> niewystepuje:)

Szum grupowy szumem, ale skarpa i ogród są Twoje więc zagospodaruj to tak
jak Ty to widzisz ;)) Skarpy Ci okrutnie zazdroszczę :))

Pozdrawiam
Kaśka

23. Data: 2005-01-10 19:47:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
| "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

| Ciekawe, dlaczego? :-)
| Pozdrowienia - Ewa Sz.
| PS. Jaki masz kolor kwiatów? :-D

Inny niż wszystkie wymienione! :-D

Pozdrawiam, Basia.

24. Data: 2005-01-10 20:22:28

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Magdala wrote:

A jaka jest warstwa gruntu na skale?

> Zdjec wam nie pokaze bo jest naprawde brzydko:))

Pokaz!!!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

25. Data: 2005-01-10 21:38:52

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdala" <M...@o...no> napisał w wiadomości

> Zdjec wam nie pokaze bo jest naprawde brzydko:))

Pokaż koniecznie, jeśli masz możliwość!
Łatwiej jest doradzać czy choćby dyskutować mając jakieś pojęcie o
przedmiocie dyskusji :)

Pozdrawiam
Ewa

26. Data: 2005-01-10 22:06:55

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2005 22:38:52 +0100, T.W. napisał(a):

> Pokaż koniecznie, jeśli masz możliwość!
> Łatwiej jest doradzać czy choćby dyskutować mając jakieś pojęcie o
> przedmiocie dyskusji :)

Ja też nalegam:)

Pozdrawiam
Marta

27. Data: 2005-01-11 00:19:19

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Szum grupowy szumem, ale skarpa i ogród są Twoje więc zagospodaruj to tak
> jak Ty to widzisz ;)) Skarpy Ci okrutnie zazdroszczę :))

hehehe a nie mówiłem, że pozazdroszczą.
Ale wcale sie nie dziwię. Sam sobie taką skomponuję tyle tylko , że
bylinowa będzie ona od strony zachodnio-północnej a od wschodnio-
południowej będzie kaskadowo pożywna. Szkoda, że poprzez OE tak niewiele
można pokazać.
:-)
Pozdrawiam serdecznie
skryba

28. Data: 2005-01-11 00:22:21

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:8uBEd.8052$wz6.5255@fe2.columbus.rr.com...

> Pokaz!!!

Słusznie, bo jak Tobie cokolwiek podpowiadać (a tego ponoć oczekujesz)
jak tego pokazać nie chcesz.
:-)
Pozdrawiam organoleptycznie
skryba

29. Data: 2005-01-11 00:27:16

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też nalegam:)
>
> Pozdrawiam
> Marta

A ja z całej siły takoż nalegam.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba
Ps. Wreszcie grupa ponownie będzie mogła twórczo rozwinąć weny doradczej
skrzydła.

30. Data: 2005-01-11 05:50:37

Od: "Magdala" <M...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

narazie nie mam mozliwosci ale w przyszlosci postaram sie to zrobic,mam pare
pomyslow ale wasze rady napewno mi pomoga.
ja mam bardzo malo przestrzeni do zagospodarowania ,dlatego zazdroszcze wam
duzych ogrodow.
pozdrawiam magda

1000 $
gg padło w Lublinie