Witam

1. Data: 2003-09-19 10:25:33

Temat: Witam
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem po raz pierwszy na tej grupie i prosze o kilka rad. Oczywiscie chcę
schudnać.Mam nadwagę 20kg i chce sie tego pozbyc w jakiś racjonalny
sposób.Co poradzicie i od czego zacząć.Jestem totalnym laikiem
Kucharz Amator
Wojti

2. Data: 2003-09-19 11:17:39

Temat: Re: Witam
Od: "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> szukaj wiadomości tego autora

"Wojti" <j...@w...pl> wrote in message news:bkelp0$r5r$1@news.onet.pl...
> [...]
> schudnać.Mam nadwagę 20kg i chce sie tego pozbyc w jakiś racjonalny
> sposób.Co poradzicie i od czego zacząć.Jestem totalnym laikiem

Witaj!

Nie jestem stalym grupowiczem, ale pozwol ze udziele szybkiej
odpowiedzi abys nie tracil juz wiecej cennego czasu :)
Oto ta rada: zacznij od dokladnego przeczytania FAQ grupy
http://www.janwer.com/

Pozdrawiam
AG

3. Data: 2003-09-19 11:41:22

Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co poradzicie i od czego zacząć.Jestem totalnym laikiem

Hej! Ja też jestem tu od niedawna, ale odchudzam się już długo. Za najlepsze
diety (a właściwie sposoby żywienia) uważam trzy : Montignaca, Atkinsa i
Kwaśnieskiego (tzw optymalna). Jeżeli nie lubisz liczyć i chcesz od razu
widzieć jakieś namacalne efekty to polecam Atkinsa, ale wiąże się to z
całkowitą rezygnacją z produktów mącznych (w tym chleba) i innych
wysokowęglowodanowych. Montignac jest tak jakby wersją light. Dieta
optymalna jest podobna do Atkinsa, ale cała otoczka ideologiczna
towarzysząca Kwaśniewskiemu i jego wyznawcom dla mnie osobiście jest
odrażająca. Dokładne iformacje odnośnie diety Atkinsa znajdziesz w postach
Hafsy i na www.atkins.com
Pozdrawiam
Perfidia (3 dzień Atkinsa :)

4. Data: 2003-09-19 12:48:36

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "perfidia" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> całkowitą rezygnacją z produktów mącznych (w tym chleba) i innych
> wysokowęglowodanowych. Montignac jest tak jakby wersją light. Dieta

Jest zasadniczo odmienna w zalecanej ilości białka, więc nie należy tych
diet uważać za podobne, bo w obu są bardzo różne efekty stosowania.

ale cała otoczka ideologiczna
> towarzysząca Kwaśniewskiemu i jego wyznawcom dla mnie osobiście jest
> odrażająca.

Wojti, inaczej mówiąc, jeśli się boisz, żeby Ci ktoś nie przylepił łatki
sekciarza, to omijaj z daleka dietę optymalną, a najbezpieczniej udawać,
że w ogóle nie jesz żadnych "obrzydliwości" typu tłuszczów zwierzęcych
(jeżeli w ogóle je jesz).
Natomiast jeżeli masz gdzieś... co o Tobie będą wygadywać, a tłuszcze nie są
dla Ciebie "błeee..." - to polecam dietę optymalną.

Dokładne iformacje odnośnie diety Atkinsa znajdziesz w postach
> Hafsy i na www.atkins.com
> Pozdrawiam
> Perfidia (3 dzień Atkinsa :)

Więcej o DO można poczytać np. na:
http://www.dieta-optymalna.info/
http://ikoiko.republika.pl/
http://www.optymalni-centrum.com
http://mlodziez.optymalni.one.pl/

oraz grupach dyskusyjnych na serwerze news.dieta-optymalna.info
zamiast port: 119 należy wpisać 7777

Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

5. Data: 2003-09-19 13:03:45

Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bkeu00$oql$1@news.onet.pl...

> [...]
> sekciarza, to omijaj z daleka dietę optymalną, a najbezpieczniej udawać,
> że w ogóle nie jesz żadnych "obrzydliwości" typu tłuszczów zwierzęcych

Na Atkinsie tez je się tłuszcze zwierzęce więc "prztyczek" uważam za
chybiony. Po prostu Kwaśniewski chce swoją dietą zbawić cały świat, co dla
mnie jest nie tylko śmieszne co żałosne. Nie mówię, ze na tej diecie nie
mozna schudnąć, ale dieta Atkinsa jest łatwiejsza i bez takiego fanatyzmu
ludzi stosujących ją. I nie traktuj tego osobiście :).
pozdrawiam perfidnie

6. Data: 2003-09-19 13:38:56

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> wrote in

> Jest zasadniczo odmienna w zalecanej ilości białka, więc nie należy tych
> diet uważać za podobne, bo w obu są bardzo różne efekty stosowania.

Krysia! Ty masz zly dzien, ze tak zaczepki szukasz?:)

IMO mowienie o podobienstwach DO i Atkinsa jest jak najbardziej na miejscu.
Zauwaz, ze ona celowo uzyla takiego zwrotu, a nie np. "obie diety sa takie same".
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

„Uwazam, ze wsadziłem Kominka do pierdla bo udowodnilem karalnosc jego
postepowania”[E-z]

7. Data: 2003-09-19 14:12:28

Od: "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Jest zasadniczo odmienna w zalecanej ilości białka, więc nie należy tych
> diet uważać za podobne, bo w obu są bardzo różne efekty stosowania.

Do Wojti'ego:

Nie zwazaj chlopie na wojne ideologiczna na grupie. Szczegolnie
"optymalni" sa b.bojowo nastawieni na wszelkie niuanse, a wynika
to z faktu iz sa silnie zorganizowana grupa o charakterze sekciarskim
dla ktorej faktycznie ich metoda zywieniowa stanowi religie.

Dla Ciebie Wojti wszystkie 3 polecane przez grupowiczow diety/
systemy zywieniowe beda prawdopodobnie na poczatku
blizniaczo podobne, gdyz wszystkie opieraja sie na "przeszkadzaniu"
insulinie w przeksztalcaniu nadmiaru weglowodanow w zmagazyno-
wany w ciele tluszcz poprzez silne ograniczenie podazy
weglowodanow o wysokich indeksach glikemicznych.
Wsrod tych 3ch systemow - Atkins i DO sa najbardziej do
siebie podobne, obie naleza do grupy diet niskoweglowodanowych
a zarazem wysokotluszczowych.

Z pewnoscia bedziesz poczatkowo zszokowany "rewolucyjnoscia"
ww. metod odchudzania i na tym etapie roznice miedzy Atkinsem
a DO postrzegac bedziesz glownie w sferze kulturowej - zdziwi
Cie agresywna agitacja niektorych grupowiczow. Po przeczytaniu
postow z ostatnich kilku dni pewnie z niesmakiem zwrocisz
uwage na wojne toczaca sie na grupie miedzy zwolennikami
roznych "frakcji". Oby to nie zniechecilo Cie do zapoznawania
sie z idea diet niskowewglowodanowych, gdyz one naprawde sa
efektywne i godne polecenia!

Pozdrawiam i namawiam na Montignaca, Atkinsa lub
czlonkostwo w sekcie DO :-)
A.G.

8. Data: 2003-09-19 14:41:00

Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> napisał w wiadomości

> [...]
> roznych "frakcji". Oby to nie zniechecilo Cie do zapoznawania
> sie z idea diet niskowewglowodanowych, gdyz one naprawde sa

Ja nie biorę udziału w żadnej wojnie. Sama jestem krytycznie nastawiona do
diety Atkinsa (tym bardziej, że chce mi się mdleć, choć nie brakuje mi sił
!?) i szczerze mówiąc wydaje mi się, ze Montignac jest najrozsądniejszym
rozwiązaniem (i najzdrowszym). Poza tym nie wywołuje takich kontrowersji jak
Atkins czy DO. A jeśli chodzi o opty to kto wie czy nie zastosowałabym jej
gdyby nie wrodzone lenistwo (do liczenia) i wlaśnie tą misjonarska
atmosferę. Moje uwagi były podyktowane czystą chęcią pomocy w ogólnym
rozeznaniu się dla osoby która, jeszcze nie miała żadnej możliwości
zetknięcia się z tymi dietami.
Howgh! :)
Perfidia
PS: Nie będę ginąć za Atkinsa!

9. Data: 2003-09-19 16:14:38

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok zaczynam tego Atkinsona Parkinsona ale jeszcze dzisiaj mały wyskok z
kolegami na piwko i jakiegoś mielonego w barze szybliej obsługi i
zaczynam.Zobaczymy co sie bedzie działo z moim ciałem a o efektach napisze
jak coś będzie widac.Dziękuje serdecznie za podpowiedzi.
A czy chłop nie powinien mieć zwiększonej dawki?Tak sie pytam cobym z głodu
nie umarł.
Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

10. Data: 2003-09-19 16:20:21

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojti" <j...@w...pl> wrote in news:bkfa5i$q6u$1@news.onet.pl:

> A czy chłop nie powinien mieć zwiększonej dawki?Tak sie pytam cobym z
> głodu nie umarł.

Mysle, ze wczesniej powinienes poczytac o atkinsie, bo widze, ze kompletnie
nie masz pojecia na jaka diete wchodzisz.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

"Co ty chcesz miec na tym pieprzonym suficie?!" - Michal Aniol

Jak to jest z ta woda ?;)
Dżem (MM)
Termal pro
[DO] pytanie zasadnicze. pomocy.(dlugie)
[DO] jaka dieta w ciąży???