Witam

1. Data: 2000-10-24 12:53:04

Temat: Witam
Od: "Ula" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow.
Komputer mam od tygodnia . Jestem z nielicznych szczesciarzy w kraju ,ktorzy
dostali komputer (drogowskaz?) z PFRON-u .Wraz z malzonka i dzieckiem
(jednym z 3-ech) jestesmy ON .
Chcialem sie na poczatku tylko przywitac .No i moze male pytanko ewentualnie
2 . Jak dotad z komputera korzystalem jedynie u kolegi , takze nie mam zbyt
duzej wiedzy i doswiadczenia .
Wiec wybaczcie mi gafy jezeli jakies beda ;)
Tak wiec co do pytania .
1 Chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies dobre serwisy www o ON .
2 Mam 6 letniego syna chorego na porazenie mozgowe . Chodzi mi o akcesoria
(do komputera) i programy komputerowe dla niego , takie jak np klawiatura z
duzymi klawiszami i program do nauki pisania . W sumie nawet nie wiem czy
cos takiego istnieje ,wiec wybaczcie mi ewentalna gafe . W gruncie rzeczy
chodzi mi o to ,zeby moj synek mogl w jakims tam stopniu takze korzystac z
komputera .
Pozdrawiam Andzrzej

PS ;Korzystam z e-maila zony ,zeby nie bylo nieporozumien ;)

2. Data: 2000-10-28 11:42:34

Temat: Re: Witam
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula napisał(a):

> Witam wszystkich grupowiczow.

Witam, witam :-)
I zapraszam do zagoszczenia się na grupie.

> [...]
> Tak wiec co do pytania .
> 1 Chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies dobre serwisy www o ON .

Jest tego kilka - czy one są dobre to każdy musi sam sobie odpowiedzieć.
http://www.samisobie.clan.pl - sewis naszej grupy
http://www.idn.org.pl - serwis internet dla niepełnosprawnych

Jeszcze jest strona w katowicach - forum niepełnosprawnych, tylko teraz
nie pamiętam :-(
Jest tam ciekawa strona właśnie o nas Litlakach :-) (dziecięce porazenie
mózgowe)

Jest i to produkcji polskiej -
zajrzyj na stronę http://www.gumny.com.pl - jest tam myszONka, jONstick
wirtualna klawiatura.

Jacek Kruszniewski

3. Data: 2000-10-28 13:33:34

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula napisał(a):

> Witam wszystkich grupowiczow.
witaj

--
3mka Apik
a...@c...pl

4. Data: 2000-10-29 06:43:54

Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

[...]
> http://www.samisobie.clan.pl - sewis naszej grupy
> http://www.idn.org.pl - serwis internet dla niepełnosprawnych

Witam!
Może ten adres się przyda?

http://www.silesia.com.pl/forum - Śląskie Forum Niepełnosprawnych

--
Pozdrawiam.
Pearl

5. Data: 2000-10-29 21:20:58

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearl napisał(a):

> Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
> [...]

O właśnie to ten adres :-)
Uch ta skleroza i to w tak mlodym wieku :-)

Jacek

6. Data: 2000-10-30 11:35:14

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):

ciach

> O właśnie to ten adres :-)
> Uch ta skleroza i to w tak mlodym wieku :-)

No ta to nie wybiera poprostu jest i już:)

--
3mka Apik
a...@c...pl

7. Data: 2000-10-30 17:51:04

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Apik napisał(a):

> No ta to nie wybiera poprostu jest i już:)

Tak, to dziwna choroba, głowa choruje, a nogi bolą :)

Jacek

8. Data: 2000-10-30 21:55:55

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Pearl" <p...@a...bti.pl> schrieb im Newsbeitrag
> U?ytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomo?ci do grup
> dyskusyjnych napisa?:3...@p...pl...

wrote :

(...)

> Witam!
> Mo?e ten adres si? przyda?
>
> http://www.silesia.com.pl/forum - ?l?skie Forum Niepe?nosprawnych

Pearl widz?, ?e robisz post?py rehabilitacyjne :-)
Jak Twoje kr?gi je?li wolno spytaae ?

pozdr. - Józek

9. Data: 2000-11-01 07:02:47

Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JC <J...@t...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tkvjf$inb$03$...@n...t-online.com...

> Pearl widzę, że robisz postępy rehabilitacyjne :-)
> Jak Twoje kręgi jeśli wolno spytać ?
>
> pozdr. - Józek

Witam Józiu!
O tak, już mogę usiąść na trochę dłużej (ok. 15-20 min.). Mam nadzieję, że kręgi
się pomału zrastają, choć czasem mam wątpliwości (coś mi ciągle chrupie i
przeskakuje). Nie mniej jednak zadowolony jestem, że mogę poświęcić trochę czasu
na czytanie grupy.
--
Pozdrawiam.
Pearl

10. Data: 2000-11-01 21:58:05

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik JC <J...@t...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8tkvjf$inb$03$...@n...t-online.com...

Hej Pearl,

> Witam Józiu!
> O tak, już mogę usiąść na trochę dłużej (ok. 15-20 min.).

Tylko się cieszyć że Twoja kondycja pnie się w górę. Skoro już zdradziłeś
Twoje
możliwości siedzenia przy klawiaturze to może byś coś pozytywnego napisał
o nowej reformie służby zdrowia, jeśli takowe Cię spotkały podczas kontaktów
z tą instytucją.
A może brak pozytywów ?

>Mam nadzieję, że kręgi
> się pomału zrastają, choć czasem mam wątpliwości (coś mi ciągle chrupie i
> przeskakuje).

Toś musiał faktycznie zdrowo ziemię " ucałować " :-(
Co na to lekarze ?

>Nie mniej jednak zadowolony jestem, że mogę poświęcić trochę czasu
> na czytanie grupy.

A ja, że mogę Cię poczytać:-).

pozdr. - Józek

szukam informacji?????