Re: Witam

From: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Witam
Date: Sat, 28 Oct 2000 13:42:34 +0200
To: Ula <p...@k...net.pl>

Ula napisał(a):

> Witam wszystkich grupowiczow.

Witam, witam :-)
I zapraszam do zagoszczenia się na grupie.

> Komputer mam od tygodnia . Jestem z nielicznych szczesciarzy w kraju ,ktorzy
> dostali komputer (drogowskaz?) z PFRON-u .Wraz z malzonka i dzieckiem
> (jednym z 3-ech) jestesmy ON .
> Chcialem sie na poczatku tylko przywitac .No i moze male pytanko ewentualnie
> 2 . Jak dotad z komputera korzystalem jedynie u kolegi , takze nie mam zbyt
> duzej wiedzy i doswiadczenia .
> Wiec wybaczcie mi gafy jezeli jakies beda ;)
> Tak wiec co do pytania .
> 1 Chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies dobre serwisy www o ON .

Jest tego kilka - czy one są dobre to każdy musi sam sobie odpowiedzieć.
http://www.samisobie.clan.pl - sewis naszej grupy
http://www.idn.org.pl - serwis internet dla niepełnosprawnych

Jeszcze jest strona w katowicach - forum niepełnosprawnych, tylko teraz
nie pamiętam :-(
Jest tam ciekawa strona właśnie o nas Litlakach :-) (dziecięce porazenie
mózgowe)

Jest i to produkcji polskiej -
zajrzyj na stronę http://www.gumny.com.pl - jest tam myszONka, jONstick
wirtualna klawiatura.