Witam grupę

11. Data: 2011-07-21 11:00:09

Temat: Re: Witam grupę
Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze w wiadomości 4e27e4b0$0$2437$6...@n...neostrada.pl na
pl.soc.dzieci.starsze w dniu czwartek 21 lipiec 2011 10:35:

Dzięki.

12. Data: 2011-07-21 14:16:51

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jul 2011 10:03:51 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

Czy pozwalać mu na to?

jasne, tym bardziej, że czas szybko mija i zbliżacie się do okresu, że
każdy objaw rodzicielskiej czułości będzie obciachem. Więc korzystajcie, no
chyba, że was to drażni.
--
w_e

13. Data: 2011-07-21 14:18:21

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jul 2011 22:30:27 +0200, Qrczak napisał(a):

> I konto na facebooku czy nk już nie wystarcza?

Qra nie płosz faceta.

--
w_e

14. Data: 2011-07-21 16:18:31

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-07-21 16:18, niebożę w_e wylazło do ludzi i marudzi:

> Qra nie płosz faceta.

Ajmsory.

Qra
--
Niestety jestem naturalnie głupia. Zawsze mówię lub robię coś durnego i
przez to ludzie nigdy nie traktują mnie poważnie.

15. Data: 2011-07-21 18:02:30

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w_e pisze w wiadomości 1dru93cnbnbag$.1qrksvjyk6kqc$....@4...net na
pl.soc.dzieci.starsze w dniu czwartek 21 lipiec 2011 16:16:

> [...]
> każdy objaw rodzicielskiej czułości będzie obciachem. Więc korzystajcie, no

Masz rację. Nie nie drażni. Synek bardzo lubi się przytulać i chyba dzięki
temu, że go nie odtrącamy mamy z nim bardzo dobry kontakt.

16. Data: 2011-07-25 21:06:22

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zawsze
> przyjmuję zasadę: jak nie wiesz jak się zachować, zachowuj się przyzwoicie.

No to przechlapane...

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl
http://www.youtube.com/user/BlueszczBand

17. Data: 2011-07-25 21:09:01

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 22:23, Qrczak pisze:

> Nienie. Brak problemów zabił grupę. Może masz jakiś, co ją ożywi...

Nienie. To nie BRAK problemów. Tylko rozumiesz, dzieci dorastają,
korzystają z netu, jeszcze niedajpaniebuk przeczytają i zamkną rodzica
za karę w piwnicy albo zablokują przez net konto w banku. Lepiej nie
dokładać sobie kłopotów...

18. Data: 2011-07-26 10:19:29

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Lolalny Lemur wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> karę w piwnicy albo zablokują przez net konto w banku. Lepiej nie dokładać

Dlatego nie warto ich uczyć czytać.

Qra

19. Data: 2011-07-26 17:04:07

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze w wiadomości 4e2ddacb$0$3506$6...@n...neostrada.pl na
pl.soc.dzieci.starsze w dniu poniedziałek 25 lipiec 2011 23:06:

> No to przechlapane...

Każda grupa ma swoje zwyczaje. Z czasem można zobaczyć na co można sobie
pozwolić, a czego robić nie należy. Na początek najlepiej postępować tak jak
napisałem. Dopiero rozpoczynam pisanie na grupie więc to się tyczy tylko mnie.
:-)

20. Data: 2011-07-26 17:05:46

Od: oshin <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-26 12:19, Qrczak pisze:
> Dlatego nie warto ich uczyć czytać.

Choroba, trzeba było napisać wcześniej.
Starszak już się nauczył.
Z komputera też coraz lepiej korzysta.
No to koniec.

--
oshin
o dzieciach ;)

Piętnuję program dla dzieci Ziarno za sądownictwo
Re: Książka dla nastolatki...
Książka dla nastolatki...
[waw] darmowe warsztaty animacji poklatkowej!
[waw] Zajecia dla dzieci w Muzeum Powstania Warszawskeigo