Witam wszystkich

1. Data: 2005-02-25 08:35:48

Temat: Witam wszystkich
Od: "ELBA" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam na imię Elzbieta .Jestem z Wrocławia. Podglądam Was juz jakiś czas i
chętnie też podyskutuję.Mam ogród i interesują mnie byliny niższe i rosliny
skalne.Mój ogród ma 400 m2 i jest ogrodem przy domu.Mam też oczko wodne.
Moja wizytówką i moim "oczkiem w głowie" jest kololekcja roslin
tarasowych ,które posiadam od 12 lat.A najwazniejsze to bugenwille.
Pozdrawiam .

2. Data: 2005-02-25 09:04:19

Temat: Re: Witam wszystkich
Od: "kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ELBA" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam !
> Mam na imię Elzbieta .Jestem z Wrocławia.

witam:) Wrocław to najpiekniejsze miasto w Polsce:) Zostań z nami na
dłuzej:)
Pzdr Kuleczka :)

3. Data: 2005-02-25 09:08:24

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja wizytówką i moim "oczkiem w głowie" jest kololekcja roslin
> tarasowych ,które posiadam od 12 lat.A najwazniejsze to bugenwille.

Witaj :)

Dużo masz tych skalniaczków i jakie, jakiś spis może? :)))

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2005-02-25 09:24:02

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja wizytówką i moim "oczkiem w głowie" jest kololekcja roslin
> tarasowych ,które posiadam od 12 lat.A najwazniejsze to bugenwille.

Witaj Elżbieta i napisz coś więcej o tych swoich tarasowych.
U mnie też doniczkowe są na pierwszym miejscu :-).

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2005-02-25 09:50:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ELBA" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

| Moja wizytówką i moim "oczkiem w głowie" jest kololekcja roslin
| tarasowych ,które posiadam od 12 lat.A najwazniejsze to bugenwille.

Chętnie usłyszałabym coś więcej o bugenwilach, może uprawiasz takie o
białozielonych liściach?

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2005-02-25 19:17:39

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja wizytówką i moim "oczkiem w głowie" jest kololekcja roslin
> tarasowych ,które posiadam od 12 lat.A najwazniejsze to bugenwille.

Witam z ogrodniczkę z dalekiego Wrocławia,ciekawam roślinek, co masz
jeszcze poza bugenwillami, których jeszcze się nie dorobiłam :-)

Pozdrawiam TeresaR

7. Data: 2005-02-25 19:19:50

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> witam:) Wrocław to najpiekniejsze miasto w Polsce:) Zostań z nami na
> dłuzej:)
> Pzdr Kuleczka :)

Ja jednak twierdzę że najpiękniejszy jest Gdańsk i jego klimat :-)

Pozdrawiam TeresaR

8. Data: 2005-02-25 20:05:33

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jednak twierdzę że najpiękniejszy jest Gdańsk i jego klimat :-)
>
> Pozdrawiam TeresaR

Ale nic Wam tak nie rośnie jak tylko na kieleckich podmokłych
próchnicowych ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: Widzę że miłe powitanie jednych skłania drugich do ujawniania się
... Witaj Elżbieto :-)))

9. Data: 2005-02-25 21:16:07

Od: "ELBA" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dłuzej:)
> Pzdr Kuleczka :)
>
> Witam ! Postaram sie zostać.Myslę ,że będzie mi z Wami miło.
Pozdrawiam Elzbieta .Kuleczko skąd jesteś?

10. Data: 2005-02-25 21:28:55

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z pozdrowieniami, Maria
> Witaj Mario!Moich tarasowych nie sposób tu wymienić,bo lista b.długa.Ale
jak jesteś też ich miłośniczką to napisz do mnie.
Pozdrawiam Elżbieta

Ogrodnik Ter.Zieleni,Akwarysta-sz uka pracy
Do kolegi Profila 1
Veronicastrum villosulum
Re: Dzień dobry
OT Rumia