Witam wszystkich

11. Data: 2005-02-25 21:34:54

Temat: Re: Witam wszystkich
Od: "ELBA" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ELBA" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chętnie usłyszałabym coś więcej o bugenwilach, może uprawiasz takie o
> białozielonych liściach?
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> Witaj Basiu !Mam bugenwillę o pstrych liściach i czerwonych kwiatach.
Szukam o lisciach białobrzeznych.
Pozdrawiam Elzbieta

12. Data: 2005-02-25 21:46:54

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> jak jesteś też ich miłośniczką to napisz do mnie.

Nie wiem, ale odnoszę wrażenie, że się znamy... :-)
Część moich tarasowych możesz zobaczyć tutaj:
www.ciekawe-rosliny.pl

Z pozdrowieniami, Maria

13. Data: 2005-02-25 21:53:41

Od: "ELBA" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ELBA" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam z ogrodniczkę z dalekiego Wrocławia,ciekawam roślinek,  co masz
> jeszcze  poza bugenwillami, których jeszcze się nie dorobiłam :-)
Pozdrawiam TeresaR

Witaj Tereso!Jak daleko jest ten Wrocław od Ciebie?
Pozdrwiam Elżbieta

14. Data: 2005-02-25 22:05:54

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Moja wizytówką i moim "oczkiem w głowie" jest kololekcja roslin
>tarasowych ,które posiadam od 12 lat.A najwazniejsze to bugenwille.

Witam:)
Napiszesz coś więcej o kolekcji rożlin tarasowych?
pozdrawiam
zaciekawiona
Sylwia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

15. Data: 2005-02-25 22:19:28

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj Tereso!Jak daleko jest ten Wrocław od Ciebie?
> Pozdrwiam Elżbieta

Całą Polskę trzeba przemierzyć,
do Gdańska mam 15 km :-)

Pozdrawiam TeresaR

16. Data: 2005-02-25 22:37:44

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, ale odnoszę wrażenie, że się znamy... :-)
> Część moich tarasowych możesz zobaczyć tutaj:
> www.ciekawe-rosliny.pl
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Masz rację.Kilka lat temu wymieniałyśmy sie roslinami tarasowymi.Dostałam
od Ciebie Streptosolen i Centradenię.Niestety , roślinek tych już dawno
nie mam .A szkoda.Oglądnęłam Twoją stronę.Rosliny super.Moje marzenie to
czystek ,gdzie go można nabyć?Mam jedną z roslin poszukiwanych przez Ciebie.

17. Data: 2005-02-26 05:44:58

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętnie usłyszałabym coś więcej o bugenwilach, może uprawiasz takie o
> białozielonych liściach?

Miałam białoobrzeżoną o białych kwiatach, ale tylko jeden sezon. Później
przyszła taka zima, że straciłam wszystkie cytrusy i część innych
tarasowych, także tę bugenwillę :-(.

Z pozdrowieniami, Maria

18. Data: 2005-02-26 07:34:00

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Moje marzenie to
> czystek ,gdzie go można nabyć?Mam jedną z roslin poszukiwanych przez
Ciebie.

Czystka kupiłam dawno temu w Hortulusie (?). Chyba tak nazywa się ta znana
szkółka koło Kołobrzegu?
Ogólnie roślina raczej mnie rozczarowała i już jej nie mam.

Z pozdrowieniami, Maria

19. Data: 2005-02-26 12:45:45

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>    Ale nic Wam tak nie rośnie jak tylko na kieleckich podmokłych
> próchnicowych ;-)
>
>    Serdecznie Miłka
>
>    PS.: Widzę że miłe powitanie jednych skłania drugich do ujawniania się
> ... Witaj Elżbieto :-)))

Witaj Miłko?
Co do PS.,to masz częsciowo rację.Bo raczej skłoniła mnie Zielka.Przyjażnimy
się.

20. Data: 2005-02-26 16:51:39

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cvmqro$cpe$1@atlantis.news.tpi.pl...

> U mnie też doniczkowe są na pierwszym miejscu :-).

Mi niestety doniczkowe zupelnie sie nie udaja :-(.
Ciagle jakis choruje, wlasnie stracilam wiekszosc swojej kolekcji
skrzydlokwiatow a teraz widze, ze cos sie dzieje niedobrego z orliczkami.
Magda

Ogrodnik Ter.Zieleni,Akwarysta-sz uka pracy
Do kolegi Profila 1
Veronicastrum villosulum
Re: Dzień dobry
OT Rumia