Witam wszystkich

21. Data: 2005-03-01 14:01:43

Temat: Re: Witam wszystkich
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@o...pl> napisał

> Moje marzenie to czystek ,gdzie go można nabyć?Mam jedną z roslin
poszukiwanych przez Ciebie.

Kupiłam czystek (dość duży) jesienią w Koszalinie. Nie był drogi, coś 16-18
zł za krzew wys. ~70 - 80 cm.
Wsadziłam do gruntu. Jeszcze 2 tygodnie temu miał zielone liście.
Jak jest dziś - nie wiem. Śniegu napadało po łydki.

Majka

22. Data: 2005-03-01 20:47:10

Od: "ELBA" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wsadziłam do gruntu. Jeszcze 2 tygodnie temu miał zielone liście.
> Jak jest dziś - nie wiem. Śniegu napadało po łydki.

Witaj!
Bardzo żałuję,że czystka można kupić tylko w Kołobrzegu i Koszlinie.To jest
tak daleko od Wrocławia
Pozdrawiam Elżbieta

23. Data: 2005-03-03 19:38:00

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ELBA" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witaj!
> Bardzo żałuję,że czystka można kupić tylko w Kołobrzegu i Koszlinie.To
jest
> tak daleko od Wrocławia
> Pozdrawiam Elżbieta

E tam, daleko, czasami z Koszalina do Wrocławia jezdze :-)
A moj sie nie uchował.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Ogrodnik Ter.Zieleni,Akwarysta-sz uka pracy
Do kolegi Profila 1
Veronicastrum villosulum
Re: Dzień dobry
OT Rumia