Witam wszystkich

11. Data: 2006-09-17 14:06:55

Temat: Re: Witam wszystkich
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:r0hqg2liq52aqf1tt336b57digrlilv4jd@4ax.com...
> A teraz gdzie Cie wywialo czy przywialo nazad?

Do South Yorkshire:)

pozdr

cherokee

12. Data: 2006-09-17 15:11:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Do South Yorkshire:)
>
>pozdr
>
>cherokee

Znaczy...Leeds, Bradford....Hull...amoze to juz East
Yorks....dlaczego w takie dziwne miejsca jedziesz? Obcokrajowcy
powinni w ladnych malowniczych miejscach mieeszkac...choc obrzeza
Bradford i prowincja tam ladna jest, tylko miasta byle jakie ->
zakladam, ze jestes w jakims duzym miescie, bo co niby robic na
prowincji....

Pierz, co zcasem jedzie w prawie ineteresach do Bradford. ale
zawsze wniedziele :)

K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2006-09-19 14:28:03

Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Witam wszystkich uczstników formu pl.rec.kuchnia mam na imię Tomek,
kocham kuchnię, zwłaszcza gotować, chociaż jeść też lubię, z
zawodu jestem technologiem żywienia a całe moje życie to kuchnia,
kuchnia i jeszcze raz kuchnia. Pozdrowiam
____________________
Nooo, to już jako Przywitany ;) musisz się wykazać swą wiedzą i oryginalnymi
przepisami.
Myślę, że wszyscy będą czekać z niecierpliwością :)
Pozdrawiam
miszka52

14. Data: 2006-09-19 15:28:21

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Oglądając ostatni odcinek przeraziłam się poziomem kompetencji pan
> kucharek,
> które nie miały pojęcia jak ugotować (czytaj: nie rozgotować) makaron czy
> ryż, a nawet ile czasu potrzeba do ugotowania (dogotowania) potrawy.

Cóż... raz mieliśmy na obozie "kucharkę", pracującą na co dzień w pewnej
szeroko znanej sieci barów szybkiej obsługi, kłamliwie zwanych
restauracjami - dziewczyna miała problem z przyrządzeniem klopsików w sosie
pomidorowym... ze słoika :D Więc co się dziwić paniom, które też tylko
robiły frytki itepe?

Inna sprawa, ze raz na obozie miałem kucharza z polskiej szkoły
podstawowej - mniam mniam... czyli jak się chce, to miejsce pracy nie
świadczy o umiejętnościach.

DJD

15. Data: 2006-09-19 15:31:06

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A przygotowany jesteś na wszystkie kuchenne klimaty? Bo w kuchni często -
> gęsto za kudły się szarpią - jak to kuchta z kuchtą. Ale wrzątkiem się nie
> polewamy - póki co.

Jasne, że nie... wrzątkiem? Mało obrazowe, lepiej przywalić od razu
patelnią, świeżo z pieca zdjętą...

Ewentualnie dla delikatnych mokrą szmatą przez łeb.

Pozdrawiam

DJD

Zawijaniec z coca-coli
Jestem podwójnym dziadkiem!